Ja. Srs.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:42 schreef Myrr het volgende:
Oh ja en kun je een zak doperwten als ijscompres gebruiken?
Godvers, daarom hou ik nou van jouw typetjequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je op hoeveel verschillende manieren je een maan kunt tekenen. Als je 10 mensen vraagt dat te doen krijg je grote namen, kleine manen, ronde manen, halve manen. Manen met ogen, manen met neuzen en zelfs manen met een touwtje met een sterretje eraan.
Wees eens specifiek ik vraag dit voor mijn vriend.
Echt een drugsgebruikende nietsnut hequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke kerel hoor, verslaafd denk ik dus je hebt er geen kut aan en dus saai maar toch.
Ligt er maar net aanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoeveel g heb je nodig om iemand roerloos te krijgen?
Valt nog wel te redden.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Echt een drugsgebruikende nietsnut he
Hoe gaat het stoppen met rokenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Echt een drugsgebruikende nietsnut he
Dat is 28 Feb pasquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe gaat het stoppen met roken
Waarom niet de 29stequote:
Hey allemaal dingen die cachet achter jullie relatie heeft gezet.quote:
Oh, je wilde hem enkel een trap na geven? Akkoord.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ging niet over mij, maar dat maken jullie er altijd van.
Duhhhh.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:50 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oh, je wilde hem enkel een trap na geven? Akkoord.
Nou, ik doe het door middel van laser. Komt vanuit m'n werk omdat je daar vanaf 1 maart niet meer mag roken. Bedrijf biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van een laserbehandeling. Dus datquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel. Je bent al gefaald dus.
Heyquote:
5mlquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar dat ie het wel nog door heeft![]()
Kilo of ergens in de 80 wel denk.
Heb het even opgezocht. Een hogere negatieve g-kracht van -1.5 en hogere positieve g-kracht van +5 wordt als gevaarlijk beschouwd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoeveel g heb je nodig om iemand roerloos te krijgen?
Werkt zoiets nou echt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:53 schreef Solotov het volgende:
[..]
Nou, ik doe het door middel van laser. Komt vanuit m'n werk omdat je daar vanaf 1 maart niet meer mag roken. Bedrijf biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van een laserbehandeling. Dus dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |