Vrachtwagenchauffeurquote:
😒quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inclusief bilspleet bij het uitstappen?
Het is en blijft nou eenmaal een deugniet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:29 schreef Chloroform het volgende:
Is Noëlle vreemdgegaan toen hij nog met cach was?! Wat een ultra mongool
Je hebt stiekeme deugnieten zoals in de kerk en je hebt deugnieten omdat ze deugnieten zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het is en blijft nou eenmaal een deugniet.
Nogal zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het is en blijft nou eenmaal een deugniet.
Ik denkt dat Noël tot de laatste categorie behoort.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt stiekeme deugnieten zoals in de kerk en je hebt deugnieten omdat ze deugnieten zijn.
Waarom insinueerde je het dan eergisteren?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is niet waar. Dus geen idee wat ik daarop moet antwoorden.
Ik vind het wel een leuke kerel hoor, verslaafd denk ik dus je hebt er geen kut aan en dus saai maar toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is niet waar. Dus geen idee wat ik daarop moet antwoorden.
Op welke diameter zit jij intussen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder mens vind dat prettig behalve de verlegen ouderwetse man.
Weet je op hoeveel verschillende manieren je een maan kunt tekenen. Als je 10 mensen vraagt dat te doen krijg je grote namen, kleine manen, ronde manen, halve manen. Manen met ogen, manen met neuzen en zelfs manen met een touwtje met een sterretje eraan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Steek je wijsvinger maar eens in je arie tot derde kootje en doe dan alsof je de maan met een gezichtje tekent, prostaatmelken is al sinds de jaren 80 algemeen geaccepteerd dacht ik zo, is wel stukje fijner als je lief het doet
Dat ging niet over mij, maar dat maken jullie er altijd van.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:39 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Waarom insinueerde je het dan eergisteren?
Precies.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke kerel hoor, verslaafd denk ik dus je hebt er geen kut aan en dus saai maar toch.
Waarom nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:42 schreef Myrr het volgende:
Oh ja en kun je een zak doperwten als ijscompres gebruiken?
Ja gewoon voor de zekerheid toch. Als ik een maan ga proberen te vingeren kan daar een consequentie aan zitten.quote:
Ik denk dat je zelf moet ondervinden wat voor jou de ideale maan is. Ga op ontdekkingsreis in de ruimte.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je op hoeveel verschillende manieren je een maan kunt tekenen. Als je 10 mensen vraagt dat te doen krijg je grote namen, kleine manen, ronde manen, halve manen. Manen met ogen, manen met neuzen en zelfs manen met een touwtje met een sterretje eraan.
Wees eens specifiek ik vraag dit voor mijn vriend.
Ja maar dan zou ik hem wel dicht laten zitten als ik jou was anders liggen ze overalquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:42 schreef Myrr het volgende:
Oh ja en kun je een zak doperwten als ijscompres gebruiken?
Semi maagd wat dat betreft, had wel een ex die het nodig vond om af en toe op het allerlaatst haar wijsvinger op avontuur te sturen, ergens awkward maar tja het diep volblaffen werd er wel door bespoedigd, baarmoedertjetik noemde ze het geloof ikquote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op welke diameter zit jij intussen?
Hoeveel g heb je nodig om iemand roerloos te krijgen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf moet ondervinden wat voor jou de ideale maan is. Ga op ontdekkingsreis in de ruimte.
Hehequote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja gewoon voor de zekerheid toch. Als ik een maan ga proberen te vingeren kan daar een consequentie aan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |