Was moe en futloos dan moet ik weer even normaal gaan leven ja tochquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En vandaag heb je een grens getrokken tot hier en niet verder?
YAHAAAHAAAAAASquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Volgens mij krijgen we echt een hoerenzomer met 38 graden
Het hoeft voor mij geen 38 graden te zijn thoquote:
Je maakt mij niet wijs dat jij je hormonen niet voelt gieren bij dit voorzichtige beetje lente-weerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:37 schreef xcachet het volgende:
Het is een dag 12 graden en mensen maken zich meteen druk om 38 graden in de zomer.
Dat is net zoals praten over een Elfstedentocht als het een nacht heeft gevroren.
Doe. Normaal.
Die voel ik all day every day.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat jij je hormonen niet voelt gieren bij dit voorzichtige beetje lente-weer
Haha ikrquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer dan gedacht, al moet ik nog wel wennen aan de grootte
Nu al zin inquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Beste zomer sinds jaren.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Nou ja genoeg vrouwen met mooie tieten maar xcachet heeft iets speciaals, ik kom er nog wel opquote:
Een sexy bilspleet?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja genoeg vrouwen met mooie tieten maar xcachet heeft iets speciaals, ik kom er nog wel op
ken haar nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja genoeg vrouwen met mooie tieten maar xcachet heeft iets speciaals, ik kom er nog wel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |