abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185040476
(Afspraak voor hoorzitting is binnen nu en 2 weken. I.v.m. privacy heb ik expres zondag uitgekozen als dag van hoorzitting. Jammer dat ik toch opnieuw een topic moet openen terwijl er ook eerst met mij contact op genomen kon worden.)

Een ernstig zieke klant van ons heeft aan afwijzing gekregen voor de WIA. Zij is al een aantal jaar ziek met ernstige psychiatrische klachten. Zij heeft 7 maanden achter elkaar gewerkt vanuit een uitzendbureau en is daarna ontslagen , contract niet verlengd waarna zij in de WW is terechtgekomen. Na 2 maanden WW heeft ze zichzelf ziek gemeld. Ziekmelding geaccepteerd , (GBM) , na 2 jaar ziektewet is zij opgeroepen voor de WIA keuring en uiteindelijk is ze dus afgewezen waarna ze dus met ons contact op nam voor hulp.

Volgens de verzekeringsarts heeft ze last van ''schizofrenie van het gedesorganiseerde type''. Vreemd genoeg kreeg ze 20% arbeidsongeschikt als uitslag wia beoordeling. De verzekeringsarts geeft aan dat ze met de huidige klachten 7 maanden had gewerkt , dus ze kan gewoon werken.

Ik zie zelden zulke zieke cliënten en ben dus zeer verbaasd hoe het kan dat zij geen recht zou hebben op een WIA uitkering.

Nadat haar familie ons had ingeschakeld zijn we erachter gekomen dat ze geen diagnose heeft van een psychiater. De diagnose van de verzekeringsarts is schizofrenie van het gedesorganiseerde type. Ze heeft verder geen behandeling gehad door een psychiater in die 2 jaar ziektewet of ervoor.

We hebben dus per direct een psychiatrische expertise ingeschakeld voor een uitgebreid psychiatrische rapport waaruit inderdaad blijkt dat ze een ernstig ziekte heeft namelijk schizofrenie van het gedesorganiseerde type. Tegelijkertijd hebben we een verwijzing naar een psychiater aangevraagd vanuit haar huisarts. We gaan dus dat nieuwe diagnose van de psychiater met uitgebreid uitleg , inclusief verwijzing van huisarts voor behandeling bij een psychiater , en dit allemaal hebben we dus ingediend voor onze bezwaar bij het UWV.

Ik ga zelf er van uit dat zij 100% word afgekeurd , in het begin WGA en later zal dat denk ik zelfs IVA worden. Wij denken dat die ene diagnose van een psychiater + verwijzing van huisarts voor behandeling genoeg is voor toegang tot WIA. Wat denken jullie? Over 2 dagen 17-2-2019 zal er een hoorzitting plaats vinden waar we ook mondeling zullen uitleggen waarom we vinden dat onze klant wel toegang tot WIA hoort te krijgen.
with problems.
pi_185040543
Wat voor bureau moet op een forum hulp zoeken?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_185040569
Doe je eigen werk man. Mag hopen dat jullie na x jaar opleiding in jullie vakgebied meer weten dan random mensen op een anoniem online forum.
pi_185040592
(tvp)
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_185040598
Je mag mij mailen (trein2000@fok.nl). Ik heb wel wat vragen voor je. En zomaar een topic opnieuw openen is natuurlijk not done.
zie email 27 oktober
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 februari 2019 @ 23:01:54 #6
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185040608
zie de sluitpost van je andere topic
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 februari 2019 @ 23:02:10 #7
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185040616
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 23:01 schreef trein2000 het volgende:
Je mag mij mailen (trein2000@fok.nl). Ik heb wel wat vragen voor je. En zomaar een topic opnieuw openen is natuurlijk not done.
dat dus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')