is er wel het type voor medunkt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Want Jens zou graag een cursus catwalk lopen doen denk je?
Oh pardon.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een andere Robert.Slack line workshop.
Met dank aan Formule dat ik dit weet.
Nee, ze is model. Ze staat ook ingeschreven. Alleen ze hebben de meeste van haar dingen nu snel verwijderd.quote:
Haha. Hij was laatst toch op bezoek met zijn vriendin.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:03 schreef Nexus71 het volgende:
Ze moeten die Alex van Temptations island in utopia zettenkan die "vieze spelletjes gaan doen" met frutsel of klotus
Ik denk dat Jens dat best zou kunnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Want Jens zou graag een cursus catwalk lopen doen denk je?
wat onthouden jullie veel van al die jaren, krijg je een vol hoofd vanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh pardon.![]()
Dan geen binnenkomst zoals Baldr.
wat een vreselijk achterlijk bedrijf is dat Talpa ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee, ze is model. Ze staat ook ingeschreven. Alleen ze hebben de meeste van haar dingen nu snel verwijderd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
wat onthouden jullie veel van al die jaren, krijg je een vol hoofd van
scriptschrijver was daar aan het bijbeunen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goh dat gebeurde ook in Ex On The Beach
Ik hoop dat Corry Konings de nieuwe inwoonster is,ze was geweldig in ERquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh pardon.![]()
Dan geen binnenkomst zoals Baldr.
Ja Romy was ook accountantquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee, ze is model. Ze staat ook ingeschreven. Alleen ze hebben de meeste van haar dingen nu snel verwijderd.
Ja wel handig weet ie in ieder geval de weg daar heen zou wel de boel lekker op scherp zettenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:04 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Haha. Hij was laatst toch op bezoek met zijn vriendin.
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nlquote:
Ze is al bekend als inwoonster dus wat heeft dit voor zin?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:06 schreef formule het volgende:
[..]
Ik hoop dat Corry Konings de nieuwe inwoonster is,ze was geweldig in ER
De hele dag alquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zijn nou wel overdreven veel SL's zeg.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Grappig hèquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
OKquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
En als je even googled zie je genoeg informatie over toen ze meedeed met miss Friesland en weet ik het wat. Maar nee ik heb natuurlijk niet in mijn hoofd waar ze precies voor ingehuurd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |