Gezicht, mond en ogenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie de gelijkenis ook niet.
Dit meisje is wat mooier 100 %quote:
en terechtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En het boeit haar echt helemaal niets.
[ afbeelding ]
Wie zijn jullie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Ohquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:19 schreef Zeyina het volgende:
Ze heeft de verkeerde kist te pakken
raar die kleur van vingers TOV de handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet vind Beau een kwal gaat die man niet meer aandacht geven dan ie al krijgtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat jullie dr met Beauvergelijken.
Jullie
wullie?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jullie
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:21 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Ik niet vind Beau een kwal gaat die man niet meer aandacht geven dan ie al krijgt
Met je julliequote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jullie
Hallooo,Soury en ik toch niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jullie
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hallooo,Soury en ik toch niet.
want?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Uitzending bijna afgelopen....Morgen komt ze
Bvquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:24 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Zeg wie betaald die yurt eigenlijk af Tim ? (en zo ja waarvan?/) of de BV?
Dan hoop ik dat ze in een dubbeldekker komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:25 schreef Alocanda het volgende:
Ze kan goed vannacht komen als ze ook haar eigen huis meeneemt en dan worden ze s'morgens wakker en dan is ze er ineens.
Nu je het zegt, ik zie zowaar Jessie niet in beeldquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lotus zei daarstraks dat de dieren waarschijnlijk al vol zitten van eikels eten.
Welke Utopianen missen we?
Dan snap ik al helemaal niet dat gelul over dat Jens loopt te chanteren dat ie de B en b gaat overnemen ?het is de Bv die betaald en de BV diebepaald lijkt me en Tim heeft kansen genoeg gehad om er wat van te maken maar die kan 's avond s niet de moeite doen om de gaten te ontvangen en de gasten s's morgens te bedienen en wekken en het dan wel lekker over anderen overlaten zou hem lekker voor het blok zetten wat gaan doen voor de B en B het overdragen aan mensen die het wel kunnen of de aflossing niet betalen.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Op een van die foto's lijkt ze op Beau.Die gedachten had ik ook toen ik keek,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Die is op stream 4quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zie zowaar Jessie niet in beeld
Hier hier op geen 1 van de 4quote:
De chantage was dat Tim de benb moest afgeven anders zou Jens aan Franny vertellen over het huwelijksaanzoek.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dan snap ik al helemaal niet dat gelul over dat Jens loopt te chanteren dat ie de B en b gaat overnemen ?het is de Bv die betaald en de BV diebepaald lijkt me en Tim heeft kansen genoeg gehad om er wat van te maken maar die kan 's avond s niet de moeite doen om de gaten te ontvangen en de gasten s's morgens te bedienen en wekken en het dan wel lekker over anderen overlaten zou hem lekker voor het blok zetten wat gaan doen voor de B en B het overdragen aan mensen die het wel kunnen of de aflossing niet betalen.
Nu ze weer bij de bv zijn betaald die de yurt ook af maar.tim heeft er natuurlijk wel eigen geld in zitten. Dan kun je hem niet zomaar zijn deel ontzeggen. Gerrit heeft een deel en Tim een deel. Dat b&b gedoe kan idd beter, maar dan helpen Jens en Gerrit maar mee als ze het beter kunnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dan snap ik al helemaal niet dat gelul over dat Jens loopt te chanteren dat ie de B en b gaat overnemen ?het is de Bv die betaald en de BV diebepaald lijkt me en Tim heeft kansen genoeg gehad om er wat van te maken maar die kan 's avond s niet de moeite doen om de gaten te ontvangen en de gasten s's morgens te bedienen en wekken en het dan wel lekker over anderen overlaten zou hem lekker voor het blok zetten wat gaan doen voor de B en B het overdragen aan mensen die het wel kunnen of de aflossing niet betalen.
Dat is publiek geheim ondertussen frutsel weet al lang wat Smegma van plan isquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De chantage was dat Tim de benb moest afgeven anders zou Jens aan Franny vertellen over het huwelijksaanzoek.
Daarom, duidelijk een verhaallijntje.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:33 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dat is publiek geheim ondertussen frutsel weet al lang wat Smegma van plan is
Soms word wel eens vergeten dat het ook maar mensen zijn...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:35 schreef Danchelle het volgende:
Goedenavond
Wat een spanning en gedoe wanneer Mylene binnen zal komen. Iedereen heeft een erg afwachtend houding...
Op tv net een huilmomentje van Tim, ik vond het zowaar best heftig voor hem
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nu ze weer bij de bv zijn betaald die de yurt ook af maar.tim heeft er natuurlijk wel eigen geld in zitten. Dan kun je hem niet zomaar zijn deel ontzeggen. Gerrit heeft een deel en Tim een deel. Dat b&b gedoe kan idd beter, maar dan helpen Jens en Gerrit maar mee als ze het beter kunnen.
Want ja, tim doet de b&b wel bar slecht.
Dat is dan Tim zijn eigen schuld want die heeft met Joa de verbintenis aangegaan en dan had ie beter de kleine lettertjes moeten lezen wat er zou gebeuren als ze niet aan hun betalingsverplichtingen kunnen voldoen want dat geld is ie denk ik gewoon kwijt als dde yurt in beslag genomen wordt maar als Tim de b en B blijft doen weet ikal precies wat er gaat gebeuren dan mogen anderen weer de rotzooi van Tim gaan opruimen en alles weer moeten regelen
En zo hoort het .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |