goeie goeiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geeft Mylene toevallig wokshops?
Er komt een Robert.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Echt apart. Alles is afgezegd voor het weekend. Lees nu dat Jens wat geregeld heeft voor dit weekend. Voor zondag heeft Tim (met Hiske) iets geregeld voor de hele dag.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Morgen om 10 uur heeft jens een workshop geregeld
Model voor wat?quote:
Ik vermoed dat het een modepoppetje is. Dus misschien een cursus catwalk lopenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zondag met tim en hiske is de ring mevrouwquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Echt apart. Alles is afgezegd voor het weekend. Lees nu dat Jens wat geregeld heeft voor dit weekend. Voor zondag heeft Tim (met Hiske) iets geregeld voor de hele dag.
Snap ook niet waarom Zumba vanmiddag niet door kon gaan.
R&R waren best wel snel weer weg
Ja zoiets.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vermoed van dat het een modepoppetje is. Dus misschien een cursus catwalk lopen
Een andere Robert.Slack line workshop.quote:
I know. Maar de rest is alles afgezegd voor het weekend. Dus snap dan niet dat dit dan weer wel allemaal kanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:01 schreef Ranah het volgende:
[..]
zondag met tim en hiske is de ring mevrouw
Goh dat gebeurde ook in Ex On The Beachquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:00 schreef Alocanda het volgende:
Mylene komt morgen Gerrit ontbijt op bed brengen waar toevallig Shelly ook ligt.
Eeuh weet ik veel. Haar instagram is er af gehaald maar ik gok wat van die tweederangs magazines, wat winkel reclames. Ze heeft meegedaan met wat missverkiezingen. Niks heel haute couture ofzo.quote:
cursus omhoog neuken meer van toepassing.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een modepoppetje is. Dus misschien een cursus catwalk lopen
Want Jens zou graag een cursus catwalk lopen doen denk je?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een modepoppetje is. Dus misschien een cursus catwalk lopen
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
I know. Maar de rest is alles afgezegd voor het weekend. Dus snap dan niet dat dit dan weer wel allemaal kan
Je gokt maar wat dusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Eeuh weet ik veel. Haar instagram is er af gehaald maar ik gok wat van die tweederangs magazines, wat winkel reclames. Ze heeft meegedaan met wat missverkiezingen. Niks heel haute couture ofzo.
Ex in the Yurtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goh dat gebeurde ook in Ex On The Beach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |