Volgens mij lang niet zoveel als nu neequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:40 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Waren er in Uto1 ook zoveel SLs?
Paradoxaal, gezien dat bekakte accent van hem.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Solly, zijn niet mijn woorden
Die Jens is echt heel grof in zijn mond
Weet niet helemaal zeker meer, maar staat me bij dat Gerrit vannacht zei een half jaarquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Sofia2019 het volgende:
Ze mogen niet op internet omdat ze anders het artikel in de telegraaf lezen en de Utopia instagram.
Hoe lang hebben ze eigenlijk een relatie gehad ?
Zeg ik ook regelmatigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Te pas en te onpas zeggen die Utopianen daar dat ze er te autistisch voor zijn
Daar erger ik me ook kapot aan. Niet alleen in utopia trouwens.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Te pas en te onpas zeggen die Utopianen daar dat ze er te autistisch voor zijn
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:41 schreef formule het volgende:
Jessie: Shell heeft van een vlieg een olifant gemaakt
Dat zouden ze ook het liefste doen, maar op deze manier voldoen ze toch aan het geven van een livestream.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:43 schreef Mjelleke het volgende:
Zet dan de stream op zwart als we nog eens geen gesprekken mogen volgen
Oh niet eens zo lang dusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Weet niet helemaal zeker meer, maar staat me bij dat Gerrit vannacht zei een half jaar
Waar dan meerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:43 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook kapot aan. Niet alleen in utopia trouwens.
Zeik eens effe niet zo. Ik zeg alleen dat dat niet alleen in utopia gebeurt, maar ook er buiten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar dan meerik bedoel het gaat hier over Utopia verder klagen kan in de sc
Eigenlijk best leuk al die SL's,quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:45 schreef Ranah het volgende:
de SL meneer komt ook nogal nerveus over
Nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:47 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zeik eens effe niet zo. Ik zeg alleen dat dat niet alleen in utopia gebeurt, maar ook er buiten.
Mag dat ook al niet meer?!
Nou, dan hierbij mijn welgemeende excuses. Ik hoop dat mijn ongeoorloofde opmerking je niet al teveel stress bezorgd heeft.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nou, dan hierbij mijn welgemeende excuses. Ik hoop dat mijn ongeoorloofde opmerking je niet al teveel stress bezorgd heeft.
Vast met zijn Groningse achtergrond te maken. Daar noemen ze vliegen ook muggenquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Nou, dan hierbij mijn welgemeende excuses. Ik hoop dat mijn ongeoorloofde opmerking je niet al teveel stress bezorgd heeft.
Komt er een Bodybuilder door de poortquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
lekker zeg. hele weekend speculeren wanneer die ex komt
TRquote:
Het is wat ongebruikelijk dat het dagen van te voren word aangekondigtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:49 schreef Sofia2019 het volgende:
Er staat toch niet voor niks dat ze maandag komt?
Pas woensdag in de uitzending dan
Hijzelf ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Wie is er nu weer weer sexueel gefrusteerd volgens nepglimlachende Tim tegen lotus
Jessie zei daarnet / daarstraks net voor een SL tegen Merel: De nieuwe inwoonster komt straks en.... SLquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
lekker zeg. hele weekend speculeren wanneer die ex komt
Ja vind ik ook. Maar denk niet dat ze nu nog komt. En als ze morgen komt is het maandag toch ook niet te zien in de uitzending?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wat ongebruikelijk dat het dagen van te voren word aangekondigt
maar als je tv kijker bent en dat leest denk je toch maandag = maandag en niet.. oh de streamers eerst 2 dagenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:49 schreef Sofia2019 het volgende:
Er staat toch niet voor niks dat ze maandag komt?
Pas woensdag in de uitzending dan
Ik gok dat hij Jessie bedoeltquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Wie is er nu weer weer sexueel gefrusteerd volgens nepglimlachende Tim tegen lotus
Denk ik ook niet wel raar, die moet dus het hele weekend onderduikenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:51 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar denk niet dat ze nu nog komt. En als ze morgen komt is het maandag toch ook niet te zien in de uitzending?
En een mug heet dan een neef volgens mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vast met zijn Groningse achtergrond te maken. Daar noemen ze vliegen ook muggen
Misschien straks nog of morgen danquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:51 schreef Ranah het volgende:
[..]
maar als je tv kijker bent en dat leest denk je toch maandag = maandag en niet.. oh de streamers eerst 2 dagen
Neefjequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En een mug heet dan een neef volgens mij.
Of Jens hoop dat ie vandaag of morgen weer eens een keer over de rooie gaat mag ie gelijk zijn verloving thuis bij zijn familie vieren is dat probleem ook opgelostquote:
Jimmy ook in de avond.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:54 schreef freaky40 het volgende:
Nicoline kwam op een zaterdagmiddag binnen...
ik hoorde even geleden wel morgen om 10 uur noemen maar ik vind ze nog zo onrustig nuquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:53 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Misschien straks nog of morgen dan
Die heeft niets meer te maken met Utopia.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:55 schreef goldback het volgende:
Of moet Huub haar eerst even testen.
die staat op springen of was het spuiten ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:54 schreef formule het volgende:
Adriaan is overspannen? Of gooi ik nu een knuppel in het hoenderhok?
promotie gemaakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft niets meer te maken met Utopia.
Geef hem een pret sigaretquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:55 schreef goldback het volgende:
[..]
die staat op springen of was het spuiten ?
Ja. Het is nergens een geschreven regel dat ze om 12.00 u moeten komenquote:
Vind je het gek die heeft de hele tijd broden staan te bakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:54 schreef formule het volgende:
Adriaan is overspannen? Of gooi ik nu een knuppel in het hoenderhok?
Ja Ron ook in de avond, een kwartier nadat de bewoner weg was. Die maakte toen direct al een briljante opmerking waar mensen pissig om waren. Ik weet zo niet meer wat. Was wel een grappige binnenkomst.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja met eten, een legendarische binnenkomst
Dat weet Mylene toch nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft niets meer te maken met Utopia.
Ja is ook zo, met de exits na de stemmingen was ook vaan in de avond vertrekken, toen het vroeger donker werd is het volgens mij verplaatst naar begin van de middag.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Het is nergens een geschreven regel dat ze om 12.00 u moeten komen
In 1 verschoof de tijd ook wel. In begin was het begin middag. En toen zomerperiode kwam was het vaak 18.00-17.00 u, de stemmingen en aankomst en vertrekken
Morgen om 10 uur heeft jens een workshop geregeldquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:54 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik hoorde even geleden wel morgen om 10 uur noemen maar ik vind ze nog zo onrustig nu
Geeft Mylene toevallig wokshops?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Morgen om 10 uur heeft jens een workshop geregeld
ah weer iets uit de wereldquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ze is model.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geeft Mylene toevallig wokshops?
goeie goeiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er komt een Robert.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Echt apart. Alles is afgezegd voor het weekend. Lees nu dat Jens wat geregeld heeft voor dit weekend. Voor zondag heeft Tim (met Hiske) iets geregeld voor de hele dag.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Model voor wat?quote:
Ik vermoed dat het een modepoppetje is. Dus misschien een cursus catwalk lopenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zondag met tim en hiske is de ring mevrouwquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Echt apart. Alles is afgezegd voor het weekend. Lees nu dat Jens wat geregeld heeft voor dit weekend. Voor zondag heeft Tim (met Hiske) iets geregeld voor de hele dag.
Snap ook niet waarom Zumba vanmiddag niet door kon gaan.
R&R waren best wel snel weer weg
Ja zoiets.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vermoed van dat het een modepoppetje is. Dus misschien een cursus catwalk lopen
Een andere Robert.Slack line workshop.quote:
I know. Maar de rest is alles afgezegd voor het weekend. Dus snap dan niet dat dit dan weer wel allemaal kanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:01 schreef Ranah het volgende:
[..]
zondag met tim en hiske is de ring mevrouw
Goh dat gebeurde ook in Ex On The Beachquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:00 schreef Alocanda het volgende:
Mylene komt morgen Gerrit ontbijt op bed brengen waar toevallig Shelly ook ligt.
Eeuh weet ik veel. Haar instagram is er af gehaald maar ik gok wat van die tweederangs magazines, wat winkel reclames. Ze heeft meegedaan met wat missverkiezingen. Niks heel haute couture ofzo.quote:
cursus omhoog neuken meer van toepassing.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een modepoppetje is. Dus misschien een cursus catwalk lopen
Want Jens zou graag een cursus catwalk lopen doen denk je?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een modepoppetje is. Dus misschien een cursus catwalk lopen
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
I know. Maar de rest is alles afgezegd voor het weekend. Dus snap dan niet dat dit dan weer wel allemaal kan
Je gokt maar wat dusquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Eeuh weet ik veel. Haar instagram is er af gehaald maar ik gok wat van die tweederangs magazines, wat winkel reclames. Ze heeft meegedaan met wat missverkiezingen. Niks heel haute couture ofzo.
Ex in the Yurtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goh dat gebeurde ook in Ex On The Beach
is er wel het type voor medunkt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Want Jens zou graag een cursus catwalk lopen doen denk je?
Oh pardon.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een andere Robert.Slack line workshop.
Met dank aan Formule dat ik dit weet.
Nee, ze is model. Ze staat ook ingeschreven. Alleen ze hebben de meeste van haar dingen nu snel verwijderd.quote:
Haha. Hij was laatst toch op bezoek met zijn vriendin.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:03 schreef Nexus71 het volgende:
Ze moeten die Alex van Temptations island in utopia zettenkan die "vieze spelletjes gaan doen" met frutsel of klotus
Ik denk dat Jens dat best zou kunnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Want Jens zou graag een cursus catwalk lopen doen denk je?
wat onthouden jullie veel van al die jaren, krijg je een vol hoofd vanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh pardon.![]()
Dan geen binnenkomst zoals Baldr.
wat een vreselijk achterlijk bedrijf is dat Talpa ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee, ze is model. Ze staat ook ingeschreven. Alleen ze hebben de meeste van haar dingen nu snel verwijderd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
wat onthouden jullie veel van al die jaren, krijg je een vol hoofd van
scriptschrijver was daar aan het bijbeunen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goh dat gebeurde ook in Ex On The Beach
Ik hoop dat Corry Konings de nieuwe inwoonster is,ze was geweldig in ERquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh pardon.![]()
Dan geen binnenkomst zoals Baldr.
Ja Romy was ook accountantquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee, ze is model. Ze staat ook ingeschreven. Alleen ze hebben de meeste van haar dingen nu snel verwijderd.
Ja wel handig weet ie in ieder geval de weg daar heen zou wel de boel lekker op scherp zettenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:04 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Haha. Hij was laatst toch op bezoek met zijn vriendin.
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nlquote:
Ze is al bekend als inwoonster dus wat heeft dit voor zin?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:06 schreef formule het volgende:
[..]
Ik hoop dat Corry Konings de nieuwe inwoonster is,ze was geweldig in ER
De hele dag alquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zijn nou wel overdreven veel SL's zeg.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Grappig hèquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
OKquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
En als je even googled zie je genoeg informatie over toen ze meedeed met miss Friesland en weet ik het wat. Maar nee ik heb natuurlijk niet in mijn hoofd waar ze precies voor ingehuurd word.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zelfs in hun eigen taal luisteren de geiten niet naar Lotus.
Ik mis wel wat fokkersquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lotus zei daarstraks dat de dieren waarschijnlijk al vol zitten van eikels eten.
Welke Utopianen missen we?
hoop niet dat de geiten van eikels met (kop)kaas houdenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lotus zei daarstraks dat de dieren waarschijnlijk al vol zitten van eikels eten.
Hihihi wat grappigquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:11 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
hoop niet dat de geiten van eikels met (kop)kaas houden
En het boeit haar echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:12 schreef snetje het volgende:
Shelley heeft alles al op verzenden gedrukt dan weet ze wat ze al gehad heeft ..Jessie legt uit dat mensen dan misschien al 4 dagen op hun pakketje aan het wachten zijn terwijl het nog niet eens verzonden is ...
Op een van die foto's lijkt ze op Beau.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://mylenebeintema.pb.online/
Danique heeft het linkje van haar portfolio geplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Lol verzonden via internet is weg. Echt een Shelly denkwijzequote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:12 schreef snetje het volgende:
Shelley heeft alles al op verzenden gedrukt dan weet ze wat ze al gehad heeft ..Jessie legt uit dat mensen dan misschien al 4 dagen op hun pakketje aan het wachten zijn terwijl het nog niet eens verzonden is ...
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Op een van die foto's lijkt ze op Beau.Mocht Beau willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
[..]
Op een van die foto's lijkt ze op Beau.Yep....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
weg is weg en straks Shelly ookquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol verzonden via internet is weg. Echt een Shelly denkwijze
Ik zie de gelijkenis ook niet.quote:
[..]
Op een van die foto's lijkt ze op Beau.ja ik zie het ook een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Op een van die foto's lijkt ze op Beau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gezicht, mond en ogenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie de gelijkenis ook niet.
Dit meisje is wat mooier 100 %quote:
en terechtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En het boeit haar echt helemaal niets.
[ afbeelding ]
Wie zijn jullie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Ohquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:19 schreef Zeyina het volgende:
Ze heeft de verkeerde kist te pakken
raar die kleur van vingers TOV de handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet vind Beau een kwal gaat die man niet meer aandacht geven dan ie al krijgtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat jullie dr met Beauvergelijken.
Jullie
wullie?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jullie
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:21 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Ik niet vind Beau een kwal gaat die man niet meer aandacht geven dan ie al krijgt
Met je julliequote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jullie
Hallooo,Soury en ik toch niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jullie
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hallooo,Soury en ik toch niet.
want?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Uitzending bijna afgelopen....Morgen komt ze
Bvquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:24 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Zeg wie betaald die yurt eigenlijk af Tim ? (en zo ja waarvan?/) of de BV?
Dan hoop ik dat ze in een dubbeldekker komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:25 schreef Alocanda het volgende:
Ze kan goed vannacht komen als ze ook haar eigen huis meeneemt en dan worden ze s'morgens wakker en dan is ze er ineens.
Nu je het zegt, ik zie zowaar Jessie niet in beeldquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dan snap ik al helemaal niet dat gelul over dat Jens loopt te chanteren dat ie de B en b gaat overnemen ?het is de Bv die betaald en de BV diebepaald lijkt me en Tim heeft kansen genoeg gehad om er wat van te maken maar die kan 's avond s niet de moeite doen om de gaten te ontvangen en de gasten s's morgens te bedienen en wekken en het dan wel lekker over anderen overlaten zou hem lekker voor het blok zetten wat gaan doen voor de B en B het overdragen aan mensen die het wel kunnen of de aflossing niet betalen.quote:
[..]
Op een van die foto's lijkt ze op Beau.Die gedachten had ik ook toen ik keek,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Die is op stream 4quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zie zowaar Jessie niet in beeld
Hier hier op geen 1 van de 4quote:
De chantage was dat Tim de benb moest afgeven anders zou Jens aan Franny vertellen over het huwelijksaanzoek.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dan snap ik al helemaal niet dat gelul over dat Jens loopt te chanteren dat ie de B en b gaat overnemen ?het is de Bv die betaald en de BV diebepaald lijkt me en Tim heeft kansen genoeg gehad om er wat van te maken maar die kan 's avond s niet de moeite doen om de gaten te ontvangen en de gasten s's morgens te bedienen en wekken en het dan wel lekker over anderen overlaten zou hem lekker voor het blok zetten wat gaan doen voor de B en B het overdragen aan mensen die het wel kunnen of de aflossing niet betalen.
Nu ze weer bij de bv zijn betaald die de yurt ook af maar.tim heeft er natuurlijk wel eigen geld in zitten. Dan kun je hem niet zomaar zijn deel ontzeggen. Gerrit heeft een deel en Tim een deel. Dat b&b gedoe kan idd beter, maar dan helpen Jens en Gerrit maar mee als ze het beter kunnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dan snap ik al helemaal niet dat gelul over dat Jens loopt te chanteren dat ie de B en b gaat overnemen ?het is de Bv die betaald en de BV diebepaald lijkt me en Tim heeft kansen genoeg gehad om er wat van te maken maar die kan 's avond s niet de moeite doen om de gaten te ontvangen en de gasten s's morgens te bedienen en wekken en het dan wel lekker over anderen overlaten zou hem lekker voor het blok zetten wat gaan doen voor de B en B het overdragen aan mensen die het wel kunnen of de aflossing niet betalen.
Dat is publiek geheim ondertussen frutsel weet al lang wat Smegma van plan isquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De chantage was dat Tim de benb moest afgeven anders zou Jens aan Franny vertellen over het huwelijksaanzoek.
Daarom, duidelijk een verhaallijntje.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:33 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dat is publiek geheim ondertussen frutsel weet al lang wat Smegma van plan is
Soms word wel eens vergeten dat het ook maar mensen zijn...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:35 schreef Danchelle het volgende:
Goedenavond
Wat een spanning en gedoe wanneer Mylene binnen zal komen. Iedereen heeft een erg afwachtend houding...
Op tv net een huilmomentje van Tim, ik vond het zowaar best heftig voor hem
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nu ze weer bij de bv zijn betaald die de yurt ook af maar.tim heeft er natuurlijk wel eigen geld in zitten. Dan kun je hem niet zomaar zijn deel ontzeggen. Gerrit heeft een deel en Tim een deel. Dat b&b gedoe kan idd beter, maar dan helpen Jens en Gerrit maar mee als ze het beter kunnen.
Want ja, tim doet de b&b wel bar slecht.
Dat is dan Tim zijn eigen schuld want die heeft met Joa de verbintenis aangegaan en dan had ie beter de kleine lettertjes moeten lezen wat er zou gebeuren als ze niet aan hun betalingsverplichtingen kunnen voldoen want dat geld is ie denk ik gewoon kwijt als dde yurt in beslag genomen wordt maar als Tim de b en B blijft doen weet ikal precies wat er gaat gebeuren dan mogen anderen weer de rotzooi van Tim gaan opruimen en alles weer moeten regelen
En zo hoort het .quote:
Je moet je eigen bericht ONDER de quote zettenquote:
die ontevreden naar beneden hangende mondhoeken, says it allquote:
Haha zou je denken? Zou toch een stunt zijn als ze vannacht binnenkomtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:43 schreef Ranah het volgende:
ik denk zo langzamerhand dat de dame niet meer komt vanavond
Dus in theorie moet Ti de BV betalen omdat hun de aflossing betalen?Dan moet je dat gewoon zien als een overname van de yurt door de BV zolang Tim het geld van de BV niet terug stort heeft ie volgens mij bitter weinig te vertellen over het reilen en zeilen van de B en B.En de redenen waarom Gert en Jens niet willen dat Tim mee doet is dat het niks uit zou maken want uiteindelijk zal het runnen van de B en B op de schouders van Jens en Gert vallen want Tim doet zelf niks voor de B en B behalve het geld innen en dan weer mooi weer gaan spelen over hun ruggen plus er zijn meerdere keren afspraken gemaakt en die komt ie iedere keer niet na.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je moet je eigen bericht ONDER de quote zetten.
Maar hij weet de betalingsverplichting. Toen ze weer bij de bv gingen was dat met de afspraak dat de yurt van hen bleef en dat er wel gezorgd werd dat die elke maand betaald werd.
Tim zijn houding tegenover de b&b heeft daar niks mee te maken. En Jens en Gerrit kunnen prima helpen. Het is hun eigen probleem dat ze het alleen zonder tim willen. Dat geeft ze niet het recht zijn deel te willen afpakken.
En bjj gerrit in bed stapt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:45 schreef yaello het volgende:
[..]
Haha zou je denken? Zou toch een stunt zijn als ze vannacht binnenkomt
Nee, Tim heeft voordat hij terugging bij de bv zelf de yurt betaald. Toen hij weer bij de bv ging hebben hij en Joa hun geld ingeleverd met de afspraak die toen gemaakt is. Dat alle inkomsten van hen ook naar de bv zouden gaan maar de bv moest wel garant staan dat hun yurt elke maand netjes betaald zou worden(omdat ze daar eerder ook steeds op genaaid werden).quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:46 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dus in theorie moet Ti de BV betalen omdat hun de aflossing betalen?Dan moet je dat gewoon zien als een overname van de yurt door de BV zolang Tim het geld van de BV niet terug stort heeft ie volgens mij bitter weinig te vertellen over het reilen en zeilen van de B en B.En de redenen waarom Gert en Jens niet willen dat Tim mee doet is dat het niks uit zou maken want uiteindelijk zal het runnen van de B en B op de schouders van Jens en Gert vallen want Tim doet zelf niks voor de B en B behalve het geld innen en dan weer mooi weer gaan spelen over hun ruggen plus er zijn meerdere keren afspraken gemaakt en die komt ie iedere keer niet na.
Het was een afspraak die gemaakt is toen ze zich weer aansloten bij de BV.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:46 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Dus in theorie moet Ti de BV betalen omdat hun de aflossing betalen?Dan moet je dat gewoon zien als een overname van de yurt door de BV zolang Tim het geld van de BV niet terug stort heeft ie volgens mij bitter weinig te vertellen over het reilen en zeilen van de B en B.En de redenen waarom Gert en Jens niet willen dat Tim mee doet is dat het niks uit zou maken want uiteindelijk zal het runnen van de B en B op de schouders van Jens en Gert vallen want Tim doet zelf niks voor de B en B behalve het geld innen en dan weer mooi weer gaan spelen over hun ruggen plus er zijn meerdere keren afspraken gemaakt en die komt ie iedere keer niet na.
Die andere 2 zijn nog dicht.quote:
Lekker lauw bier..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die andere 2 zijn nog dicht.
maar echtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Charmian het volgende:
wat zijn ze vandaag extra irritant allemaal...zoals ik het tussen de SL's door hoor
Lekker belangrijk hij is nog jong laat hem een beetje genieten zo veel valt er nou ook niet te beleven daar.quote:
datzelfde viel me van de week met franny opquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Laysa het volgende:
Als Lotus niet bij Mike/Tim/Franny is heeft ze altijd lol
is gewoon een vraag ?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:56 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hij is nog jong laat hem een beetje genieten zo veel valt er nou ook niet te beleven daar.
Genieten kan ook zonder liters alcohol natuurlijk he.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:56 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hij is nog jong laat hem een beetje genieten zo veel valt er nou ook niet te beleven daar.
Sorry was niet hatelijk bedoeld maar dat mensen zich hier zo opwinden over een jongen van in de 20 die een paar pilsjes drinkt s' avonds.Plus als ik daar zou zitten zou ook s'avonds ook wel behoefte hebben in een paar biertjes.quote:
Goede doel nummer 285quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:01 schreef sjampoeh het volgende:
lotus over zielig honden, in kleine hokkies middenin de zon, geen eten
daar wil lotus zich voor inzetten
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:03 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij zoeken katten de warmte op niet uit jaloezie
Zo lang die jongen er niemand kwaad mee doet of anderen lastig valt en gewoon normaal zijn taken uit kan voeren zie ik het probleem niet Trouwens beter bier dan het witte poedersnuiven wat een overgroot deel van de mangers doet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Genieten kan ook zonder liters alcohol natuurlijk he.![]()
Dat jong zijn vind ik altijd zo'n domme smoes voor teveel drinken. Maar goed het is niet alsof hij elke dag stomdronken rondloopt ofzo.
Bridget Maasland al gemailed?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:01 schreef sjampoeh het volgende:
lotus over zielig honden, in kleine hokkies middenin de zon, geen eten
daar wil lotus zich voor inzetten
De koerier.Beste man.quote:
Bridget@kierroyale.com (volgens Sjaak Bral)quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bridget Maasland al gemailed?
Toch nog de naweeën van gisteravond?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
het botert nog niet helemaal tussen lotus en mike, ze zijn kibbelig kortaf
ik heb er eerder vandaag weinig van gemerktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch nog de naweeën van gisteravond?
mike zal wel gezegd hebben dat ze wat minder met Tim en frutsel moeten omgaan,omdat die in de gaten krijgt dat sinds hij en Lotus met Tim en frutsel omgaan zijn aanzien in de groep gedaald is en dat ze ook wat minder met het negatieve van Tim (en ook deels dat van Lotus )mee moeten gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:14 schreef Ranah het volgende:
het botert nog niet helemaal tussen lotus en mike, ze zijn kibbelig kortaf
ik heb geen idee, wat nou... vroeg mike bv en lotus liep daarna wegquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:17 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
mike zal wel gezegd hebben dat ze wat minder met Tim en frutsel moeten omgaan,omdat die in de gaten krijgt dat sinds hij en Lotus met Tim en frutsel omgaan zijn aanzien in de groep gedaald is en dat ze ook wat minder met het negatieve van Tim (en ook deels dat van Lotus )mee moeten gaan.
Ze zijn allemaal kapot moe ..Tim, Mike en Lotus ook aan het bier..zelfs naar Erik gegaan maar die sliep al en wilde verder slapen...dames aan de wijn... morgen allemaal weer kapot moe...quote:
Kunnen touw beter gebruiken om Tim op te knopenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:22 schreef formule het volgende:
Eerlijk gezegd, ik kan er geen touw meer aan vastknopen, nou ja morgen komt Robert een touw tussen 2 bomen spannen gaan ze evenwicht lopen op het touw
nee, alle afspraken behalve ruud en row voor vandaag waren afgelast, vandaar onze verwachtingenquote:
Voor zover ik weet niet kan ik me wel wat bij voorstellen sinds wat er op TV te zien was nou niet bepaald een positief beeld gaf over de B en Bquote:
Dat kunnen ze op tv best positief uitzenden. Wat knipwerk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:33 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet kan ik me wel wat bij voorstellen sinds wat er op TV te zien was nou niet bepaald een positief beeld gaf over de B en B
Zoiets heeft Mike idd gezegd,dat lotus zich te veel liet meeslepen door Tim.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:17 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
mike zal wel gezegd hebben dat ze wat minder met Tim en frutsel moeten omgaan,omdat die in de gaten krijgt dat sinds hij en Lotus met Tim en frutsel omgaan zijn aanzien in de groep gedaald is en dat ze ook wat minder met het negatieve van Tim (en ook deels dat van Lotus )mee moeten gaan.
Nou zelfs dat lukte niet want ze lieten niet eens dfe ontvangst zien alleen maar dat die mensen met Tim hadden afgesproken om half 8 gewekt te worden en ze een ontbijt zouden krijgen maar zoals je al raden kan was Tim weer in geen velden te bekennenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dat kunnen ze op tv best positief uitzenden. Wat knipwerk.
En dat voor 2.50 per maandquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:36 schreef Charmian het volgende:
uit met die streams, ik schrik me elke keer de tandjes als er opeens weer 2 seconden bewoners te horen zijn
Ze zat gisteren niet lekker in haar vel.Iets met dat ze post wilde boehoe,boehoe.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom ligt Merel trouwens bij Chris en His?
Hiske wil Chris met niemand delenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze zat gisteren niet lekker in haar vel.Iets met dat ze post wilde boehoe,boehoe.
En nu ligt ze er weer.
Hiske zei dat ze het niet echt leuk vindt.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:39 schreef formule het volgende:
[..]
Hiske wil Chris met niemand delen
Kunnen ze daar geen glazen of bekers gebruiken zal flink schelen in de limonade kosten plus om maar niet te zwijgen over hygiëne geen wonder dat mensen ziek worden daar.quote:
Wel jammer, ik had Tim toch graag om half 8 morgen zien opstaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:36 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Nou zelfs dat lukte niet want ze lieten niet eens dfe ontvangst zien alleen maar dat die mensen met Tim hadden afgesproken om half 8 gewekt te worden en ze een ontbijt zouden krijgen maar zoals je al raden kan was Tim weer in geen velden te bekennen
En wat is hun gemene factor/deler?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:39 schreef formule het volgende:
[..]
Hiske wil Chris met niemand delen
Ja alleen als er stemmingen zijn dan loopt ie ineens hard anders ligt op bed of op frutsel of andermans ideeën onderuit te halen voor de rest zit er niet veel in hem behalve grootsheidswaanzin.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:41 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Wel jammer, ik had Tim toch graag om half 8 morgen zien opstaan.
Ik denk dat ze van alles aan het regelen zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:43 schreef Hagenesie het volgende:
Die streamlocks slaan ook nergens op.
Geen idee, maar ik zit er klaar voorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:43 schreef Mohitah het volgende:
Of het waar is geen idee maar ik lees hier en daar dat de nieuwe morgenochtend om 10 u komt?
Dat kan, maar volgens mij zijn ze de weg kwijtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van alles aan het regelen zijn.
Ik zit dan toch al achter de pc, kaarten proberen scoren voor 27 febr.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:47 schreef formule het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zit er klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |