Zit je al aan het bier?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsjonge mag ook niks meer zeggen hier.
Ik heb wel iets van die omvang wat naar kaas ruiktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik doodga, hoop ik dat het door een kaasstengel komt
Heyquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik doodga, hoop ik dat het door een kaasstengel komt
Jij hebt mn hart al gebrokenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van die omvang wat naar kaas ruikt
Hey hunkieboyquote:
Toch knap met dat laagje vet wat voor stabiliteit zorgtquote:
Zo te lezen meer chunkyboyquote:
Sollyquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik verdien gewoon beter dan zulke nare opmerkingen over mijn evenwichtsstoornis
Wrom doe je zo lullig tegen me ;squote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch knap met dat laagje vet wat voor stabiliteit zorgt
Ja omdat zijn faparm 5 keer zo zwaar is als de anderequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja omdat zijn faparm 5 keer zo zwaar is als de andere
Je bent een moeder, je hebt een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Myrr het volgende:
Iedereen sneert hier de hele tijd en als ik het doe is iedereen op zn pik getrapt. Gisteren ook al. Echt. Pff.
Ja maar ga ook een Marvel op knallen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je daar nog wat aan doen?
Helemaal niet joh? Je kreeg juist complimenten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Myrr het volgende:
Iedereen sneert hier de hele tijd en als ik het doe is iedereen op zn pik getrapt. Gisteren ook al. Echt. Pff.
Ja hij leert ook al sarcastisch te zijn dus tot nu toe gaat dat prima.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent een moeder, je hebt een voorbeeldfunctie.
Aquaman?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar ga ook een Marvel op knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |