Overalquote:
And proudquote:
Wat doe je weer recalcitrantquote:
Niks van gemerktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben enorm veranderd in de dagen dat je er niet was
Leuk, heerlijk weer gehad, kinderen hebben het supergoed gedaan en we zijn allemaal weer veilig thuisgekomen.quote:
Hoe danquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben enorm veranderd in de dagen dat je er niet was
Goed zoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk, heerlijk weer gehad, kinderen hebben het supergoed gedaan en we zijn allemaal weer veilig thuisgekomen.
Mooiquote:
In welk opzicht ben je veranderd dan?quote:
Gewichtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In welk opzicht ben je veranderd dan?
Lelijke vrouwen mist niemandquote:
Vertel anders gewoon meteen het hele verhaalquote:
Ook zijn evenwichtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel anders gewoon meteen het hele verhaal
Hallo ik heb ook gevoel, ben ook maar een mensquote:
Dat doe ik onbewust toch welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is oke maar pas op dat je geen mensen afstoot waar je om geeft.
Dat was hetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel anders gewoon meteen het hele verhaal
Stik in een mexicanoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey lang niet gezien, welkom terug
Je moet het jezelf zo makkelijk mogelijk maken in het levenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ontzettend makkelijk weer haha
Ben je afgevallen, ben je aangekomen, hoe komt hetquote:
Is ook weleens lekker om eens goed dwars te liggenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet het jezelf zo makkelijk mogelijk maken in het leven
Ga niet op vakantie hoorquote:
Heb meegedaan aan de klimaatstaking maar dan in de omgekeerde vorm van een hongerstakingquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je afgevallen, ben je aangekomen, hoe komt het
1x per dag naar de mac ipv 2?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb meegedaan aan de klimaatstaking maar dan in de omgekeerde vorm van een hongerstaking
Lekker zegquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb meegedaan aan de klimaatstaking maar dan in de omgekeerde vorm van een hongerstaking
Als ik doodga, hoop ik dat het door een kaasstengel komtquote:
Ik verdien gewoon beter dan zulke nare opmerkingen over mijn evenwichtsstoornisquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsjonge mag ook niks meer zeggen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |