Sorry voor mijn vele vragen, maar ik hoop dat er iemand is die me wat verder op weg wilt helpen
Een andere optie kan zijn: mocht je het geld hebben.. van die particulieren opleidingen..
Weet alleen dat je een toelatings-portofolio mee moet nemen om toegelaten te worden.
Ik zou liever naar de Academie in Utrecht gaan. Is wat gezelliger.
de opleiding MultiMedia&Design leek mij niet zo leuk ..in ieder geval niet zo leuk als grafisch ontwerpen
en een particuliere opleiding is te duur
zijn er nog mensen die deze opleiding zelf hebben gedaan en de andere vraagjes dus kunnen beantwoorden?
veel succes
quote:je studiefinanciering tikt als tijdbom..
Ik heb toevallig Commerciele economie op de Haagse Hogeschool gedaan, propedeuse gehaald en wilde toen eigenlijk wat creatievers.. dus ik ben gestopt, werk nu tijdelijk bij een reklamebureau en wil nu ook een opleiding grafisch vormgeven gaan doen. Ik ben op het grafisch lyceum in amsterdam geweest maar dat vond ik helemaal niks... dus ik ga op 25 januari nog een paar open dagen aflopen en ik hoop het dan te vinden. Wat ik je aan zou raden is niet alleen naar 1 school te gaan naar een open dag, maar er echt meerdere in verschillende steden te bezoeken omdat de verschillen qua opleiding en alles eigenlijk nogal groot zijn.
veel succes
quote:ik was sowieso van plan om naar open dagen van meerdere scholen te gaan (dat er grote verschillen tussen scholen zijn had ik bij de heao's ook gemerkt)
Op zondag 5 januari 2003 22:00 schreef pooky het volgende:
Ik heb toevallig Commerciele economie op de Haagse Hogeschool gedaan, propedeuse gehaald en wilde toen eigenlijk wat creatievers.. dus ik ben gestopt, werk nu tijdelijk bij een reklamebureau en wil nu ook een opleiding grafisch vormgeven gaan doen. Ik ben op het grafisch lyceum in amsterdam geweest maar dat vond ik helemaal niks... dus ik ga op 25 januari nog een paar open dagen aflopen en ik hoop het dan te vinden. Wat ik je aan zou raden is niet alleen naar 1 school te gaan naar een open dag, maar er echt meerdere in verschillende steden te bezoeken omdat de verschillen qua opleiding en alles eigenlijk nogal groot zijn.veel succes
Mag ik vragen waarom je het niets vond in Amsterdam?
En zit je ook nog aan andere creatieve opleidingen te denken? (misschien lijken ze mij ook wel leuk )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |