ja dat snap ick lijkt me wel logiesquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
wees ook berijd om van 06:00 sochtens tot 12 of zelfs diep in de nacht door te gaan
Hoeven taxichauffeurs zich niet aan de arbeidstijden wet te houden?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
wees ook berijd om van 06:00 sochtens tot 12 of zelfs diep in de nacht door te gaan
bron?quote:Op zondag 17 februari 2019 10:58 schreef r0dawa het volgende:
Zou het niet doen of je moet het echt leuk vinden.
Vaak weinig uren. Pauzes niet betaald, laag uurloon, geen toeslagen.
Is nu wel werk in te vinden want niemand wil het doen. En medewerkers bij taxibedrijven vinden snel iets beters
Valt me nog mee. Ik kan me herinneren dat ik ooit solliciteerde voor regiotaxi en dat betaalde een heel stuk minder. Is wel lang geleden trouwens.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:17 schreef Visualthinker het volgende:
In loondienst; https://www.sociaalfondst(...)soneel_2019_2020.pdf
Volgens mij heb je rijtijdenwettenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop