Dat weten we niet.Geen lichaam gevonden.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:48 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Voorbeeld: Bodo in Noorwegen -waar Arjen Kamphuis zijn laatste dagen heeft doorgebracht- wil een Smart City worden.
-
Nog meer opwarming.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat te lezen
T-Mobile begint landelijke test 5G
en
Wetenschappers waarschuwen voor potentiële gezondheidsrisico’s door 5G
Ze verzinnen wat... complete onzin.quote:5G heeft een stralingsintensiteit die 15.000 keer zo groot is als 4G
Verdienen ze daar wat aan of zo?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Ze verzinnen wat... complete onzin.
Geen idee. Zendvermogen op 700MHz en 3500MHz wijkt niet of amper af van 4G.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Verdienen ze daar wat aan of zo?
Geloof me dat heeft niks maar dan ook niks met 5g te maken...quote:
Klopt.quote:Op maandag 30 september 2019 20:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat weten we niet.Geen lichaam gevonden.
Grappig die eerstequote:
Ugh, artikeltje weer hoor. En de problemen begonnen allemaal nadat hij er via Facebook achter kwam dat er in de buurt enkele 5G antennes geplaatst waren. Knap staaltje journalistiek.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Swiss magazine reports first 5G injuries in Geneva.
EM 'facts'quote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Swiss magazine reports first 5G injuries in Geneva.
Het is toch om te janken dat dit soort pruljournalistiek steeds als bron wordt geopperd? En het dan raar vinden als het compleet door het slijk wordt gehaald. Facebook reporters, pffff.quote:
Wat ik nog kwalijker vind dat ook de "MSM" het (soms) oppakken. Dan interviewen ze een wetenschapper die allemaal claims maakt en met z'n eigen mening en onderzoek komt. Negen van de tien keer is die persoon wetenschapper op totaal ander gebied ,maar daar vraagt de "kritische" journalist niet naar.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is toch om te janken dat dit soort pruljournalistiek steeds als bron wordt geopperd? En het dan raar vinden als het compleet door het slijk wordt gehaald. Facebook reporters, pffff.
Maar dat zijn we min of meer gewend, mede daarom zitten we op BNW nietwaar?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat ik nog kwalijker vind dat ook de "MSM" het (soms) oppakken. Dan interviewen ze een wetenschapper die allemaal claims maakt en met z'n eigen mening en onderzoek komt. Negen van de tien keer is die persoon wetenschapper op totaal ander gebied ,maar daar vraagt de "kritische" journalist niet naar.
Vind ik ook. Je kan best op een dwaalspoor worden gebracht als je zelf niet verder kijkt...quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat ik nog kwalijker vind dat ook de "MSM" het (soms) oppakken. Dan interviewen ze een wetenschapper die allemaal claims maakt en met z'n eigen mening en onderzoek komt. Negen van de tien keer is die persoon wetenschapper op totaal ander gebied ,maar daar vraagt de "kritische" journalist niet naar.
Waarom viel die specifiek op?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
5G Planning – geospatial considerations
A guide for planners and local authorities
Interessant om het eens door te lezen, mijn oog viel op chapter 7.
Hoe moet ik dat zien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
6G KOMT ER AAN EN DRAAIT NOG MEER OM DATA
In de wereld met 6G zullen zendmasten je constant volgen, en aan de hand van je persoonlijke data de diensten leveren die je nodig hebt.
Maar natuurlijk. Het is nooit genoeg. Opperwezen Mens schakelt zijn brein uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
In de wereld met 6G zullen zendmasten je constant volgen, en aan de hand van je persoonlijke data de diensten leveren die je nodig hebt.
Er verandert dus niets?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Snap je dat er een verschil is tussen infrastructuur en wat je er mee doet? En heb je nog een antwoord op mijn vorige post?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |