abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185011841
Hallo Hallo

Ik heb best een prima baan , als in prima salaris voor niet complex werk

Ik zag een interne vacature en dacht, leuk! Even wat anders
Ik heb toen gesolliciteerd en kreeg een brief van HR,:” Jammer joh , je bent het niet geworden.”

Even slikken en weer doorgaan. Ik bel mijn vriendin( woonachtig aan de andere kant van de wereld ) en zeg
: schat ik ben het niet geworden en vind dit prima, zullen we vakantie houden?”Heb toen een ticket van 1000¤ gekocht en plannen gemaakt. Life Goes on.

3,5 week later krijg een mail, of ik toch nog een keer op gesprek wil komen. Tuurlijk denk ik, ik krijg nu gewoon wat feedback. ; “ we willen je toch ook hebben “kwam eruit :o

Ik was natuurlijk gevleid maar gaf aan nog even te willen nadenken .
Ik heb mezelf net 3 weken lopen wijsmaken dat het beter is zo, en dat ik lekker rustig aan ga doen een tijdje.

Ik had ook nog tijd voor wat vragen, en hier kwam het volgende uit :

1) Salaris zal lager uitvallen
2) Ik moet 5 dagen per week reizen(werk nu 4 dagen per week 10 uurs-shift) a 2 uur per dag
3) ik kan hetzelfde verdienen in 3 dagen in mijn huidige functie
4) ik wordt ingezet in de eerste instantie als een soort tijdelijke vervanging voor iemand die ziek is

Ik heb uiteindelijk nee gezegd, omdat het me allemaal te veel werd, het tobben en draaien maar heb.nu weer spijt.ik had mezelf bij “NEE” neergelegd enten het leven anders gaan zien. Het lijkt erop dat ik altijd spijt heb van beslissingen.

Heeft iemand wel eens met een reden een promotie geweigerd?
Hola! Ciao! Waar ben ik nou?
pi_185011888
Klinkt niet als een promotie
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_185011922
Ik lees alleen hoe je erop achteruit zou gaan bij die nieuwe functie, dat klinkt niet als promotie en het klinkt dus ook niet echt als iets waar je spijt van moet hebben.
  Moderator donderdag 14 februari 2019 @ 13:12:32 #4
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_185011963
Waarom heb je naar deze andere functie gesolliciteerd? Verwacht je in die functie meer uitdaging en voldoening uit je werk te halen?
pi_185012020
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 13:12 schreef noodgang het volgende:
Waarom heb je naar deze andere functie gesolliciteerd? Verwacht je in die functie meer uitdaging en voldoening uit je werk te halen?
Ja dat was dus inderdaad de reden, maar ik heb het na aanvankelijke NEE, lopen wegcijferen dat het keren van nieuwe vaardigheden best wat waard is.

Ik denk dat er door de loop van hoe het proces is gegaan ik me er gewoon niet meer positief op heb kunnen instellen.

Maar inderdaad zou een nieuwe uitdaging het voordeel zijn geweest :)
  donderdag 14 februari 2019 @ 13:16:40 #6
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_185012021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 13:06 schreef KennyPowers het volgende:
Eerste dat ik dacht inderdaad. Lager salaris, meer reistijd, etc. Als je echt graag de nieuwe werkzaamheden wilt doen, moet je ervoor gaan. Maar ik moet zeggen dat het niet heel aantrekkelijk klinkt allemaal.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_185012270
Gewoon zeggen waar het op staat. Namelijk dat de functie je inhoudelijk interessant lijkt, maar je er niet op achteruit wil gaan.
pi_185012651
Als je op zich tevreden bent met je werk.. why the f zou je dan je zelf laten degraderen qua salaris en meer werk daarbij ook nog eens?

Nee, ik zou er zeker geen spijt van hebben dat je nee hebt gezegd.
pi_185013932
Klinkt als een slecht aanbod
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator donderdag 14 februari 2019 @ 16:13:11 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_185014939
Spijt dat je achteruit gaat? Lijkt me niet.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_185015321
Ik kan dit ene voorbeeld niet rijmen met de titel ‘altijd spijt’.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185018151
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 13:06 schreef KennyPowers het volgende:
dat is de understatement van het jaar
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_185023421
Iedereen vriendelijk bedankt voor het reageren, wordt gewaardeerd.
Soms is de mening van een wildvreemde fijn, je naasten willen alleen maar dat je je goed voelt:)
pi_185101232
wacht....

Je gaat minder verdienen en meer werken in de nieuwe functie.

In de normale wereld gaan mensen naar een andere functie met als reden:
- Meer verdienen
en/of
- minder werken

Geen spijt dus en als je dit simpelweg als redenen aangeeft zal iedereen je groot gelijk geven dat je die functie niet accepteert.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 11:26:49 #15
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_185101506
Gewoon zeggen dat je alleen akkoord wil gaan met dezelfde of verbeterde voorwaarden, want dit slaat natuurlijk alles.

Of je moet natuurlijk heeeel erg hunkeren naar andere werkzaamheden.
Ajacied.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')