Michael was gewoon een vieze pedoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:23 schreef Vollenhoven het volgende:
Wat een kut film die Neverland nog wat. Lekker over een onschuldige dode een film maken.
Ik denk niet dat dit de plek is om die discussie te gaan voerenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:28 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
#Changemymind
Spanning voor de vernedering van De Koninklijke door De Godenzonenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de plek is om die discussie te gaan voeren
Ik ken er driequote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:45 schreef Bolasie het volgende:
Courtois; Carvajal, Varane, Nacho, Reguilon; Modric, Casemiro, Kroos; Lucas V, Benzema, Vinicius
Vinigodquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:45 schreef Bolasie het volgende:
Courtois; Carvajal, Varane, Nacho, Reguilon; Modric, Casemiro, Kroos; Lucas V, Benzema, Vinicius
gisteravond helemaal opgegeten en was prima te doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:48 schreef Caland het volgende:
Die Nacho, die kan er echt helemaal niks van.
Nacho zou bij Ajax gewoon basis staan hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:48 schreef Caland het volgende:
Die Nacho, die kan er echt helemaal niks van.
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nacho zou bij Ajax gewoon basis staan hoor.
Ja ik vind hem voor real ook wat tekort komen, maar bij Sevilla zou ie prima zijn.quote:
Momenteel zou een kasplantje achterin nog versterking zijn bij Sevilla.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind hem voor real ook wat tekort komen, maar bij Sevilla zou ie prima zijn.
Ik vind Nourigrappen een beetje not dun op deze avond, Stijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Momenteel zou een kasplantje achterin nog versterking zijn bij Sevilla.
Maar ik heb geen humor, dus ik zal nooit aan grappen doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Nourigrappen een beetje not dun op deze avond, Stijn.
#nourizijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Nourigrappen een beetje not dun op deze avond, Stijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |