VIESMAD'quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:50 schreef skysherrif het volgende:
Haha. Dat de VAR hier niets doet zegt ook genoeg over het eerste afgekeurde goal.
Bayern had thuis ook verloren met VAR in die beruchte wedstrijd tegen Real.
Al enkele jaren met afstand de beste centrumverdediger ter wereld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
ramos is ook echt zo'n kklijer hesmerige overtredingen altijd
En psv het geluk van Ajaxquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
VIESMAD'
Ajax heeft het calimerocomplex van PSV overgenomen zie ik.
wat weet @El-Stinho over Girona?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Bewust geel pakken, uitgebreid veters strikken als het spel bezig is. Moet toch fijn zijn voor real zo'n potje op 50% winnen voor de topper tegen Girona komend weekend.
Is zijn hond zwart? Want dan vind ik dat dit gemodereerd moet worden, vieze racistquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:51 schreef KingRoland het volgende:
Leuke feitjes over Asensio
-Rotterdamse moeder
-Zijn hond heet Piet
-Hij zei laatst in een interview dat hij houdt van Stroopwafels
-Gaat elke maand naar Nederland naar zijn familie
Lekker beten TEGEN je EIGEN clubje.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
gratis geld boys
WE ZIJN RIJK JAAAAAAAAA
zometeen post ik mijn betje
@:koffieplanter jij ook aub
Orbán is de beste verdediger van Europaquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Al enkele jaren met afstand de beste centrumverdediger ter wereld.
Dat doet Real dan ook.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef -Chakotay- het volgende:
tja... als je een CL wilt winnen moet je ook in staat zijn uitwedstrijden te winnen
het wordt moeilijk maar zeker niet onmogelijk
Oh, dat zal wel meevallen gezien alle users hier die genieten als de rivaal uit de hoofdstad van real verliest.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
VIESMAD'
Ajax heeft het calimerocomplex van PSV overgenomen zie ik.
0-1 is alleen niet genoeg.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:52 schreef -Chakotay- het volgende:
tja... als je een CL wilt winnen moet je ook in staat zijn uitwedstrijden te winnen
het wordt moeilijk maar zeker niet onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |