Gezien het feit dat Wielrennen niet een door de meerderheid erkende sport is op dit forum, valt de schade daar te overzien. Nodig je me uit voor een dartsspelletje, dan win ik. Jouw expertise in het Wielrennen is eenmaal groot, de mijne niet dus ik sta psychologisch altijd al achter.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In plaats daarvan verlies je allerlei duels op FC. [ afbeelding ]
twitter:sidlowe twitterde op woensdag 13-02-2019 om 23:20:36Solari says Ajax had been “saving energy for this game, and brought it all out today” reageer retweet
behalve tegen psv en feyenoordquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:25 schreef Bugno2 het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar Hag heeft wel overal een antwoord op. Goed doordacht plan, prima uitgevoerd.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Vergeet iedereen dat Real op 50% speelde.
Of Real Madrid had de eerste helft geen antwoord op het spel van Ajax. Dat mag je ook best zeggen, hoor. Het is in het tijdperk van Solari niet voor het eerst geweest dat hevige pressie op Real Madrid kan lonen. Maar misschien heb je toen met je rug naar de TV gezeten, of überhaupt niet gekeken. Anders zou je dit soort bagger niet uit je vingers krijgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Vergeet iedereen dat Real op 50% speelde.
Volgens mij won Real met 3-1 uit bij Atletico. Die vergeten?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of Real Madrid had de eerste helft geen antwoord op het spel van Ajax. Dat mag je ook best zeggen, hoor. Het is in het tijdperk van Solari niet voor het eerst geweest dat hevige pressie op Real Madrid kan lonen. Maar misschien heb je toen met je rug naar de TV gezeten, of überhaupt niet gekeken. Anders zou je dit soort bagger niet uit je vingers krijgen.
Eibar 3-0 Real Madrid, waar Real Madrid volledig dronken werd gespeeld.
SD Huesca 0-1 Real Madrid, waar de goal van Bale het schamele hoogtepunt was in een erbarmelijke wedstrijd van Real Madrid.
Wat een uiterst domme post.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Volgens mij won Real met 3-1 uit bij Atletico. Die vergeten?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoop dat United of Chelsea, Bale nog willen hebben.. en dan kijken of je Isco voor Dybala kan ruilen ofzo..quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of Real Madrid had de eerste helft geen antwoord op het spel van Ajax. Dat mag je ook best zeggen, hoor. Het is in het tijdperk van Solari niet voor het eerst geweest dat hevige pressie op Real Madrid kan lonen. Maar misschien heb je toen met je rug naar de TV gezeten, of überhaupt niet gekeken. Anders zou je dit soort bagger niet uit je vingers krijgen.
Eibar 3-0 Real Madrid, waar Real Madrid volledig dronken werd gespeeld.
SD Huesca 0-1 Real Madrid, waar de goal van Bale het schamele hoogtepunt was in een erbarmelijke wedstrijd van Real Madrid.
Ah, Atlético. De ploeg die al het hele seizoen niet te peilen is, tactisch nog altijd blijft aanmodderen en nog altijd voetbalt bij de gratie van Griezmann. Het klopt daar dit seizoen vooralsnog zelden. Het middenveldblok Rodri - Thomas werkte de afgelopen weken uitstekend; dat wordt dan zaterdag weer uit elkaar gehaald. In Villamarín speelden ze nota bene extreem slecht daar waar het op twee punten had kunnen komen van Barça. Voornamelijk in uitwedstrijden is Atlético slecht; maar van de topwedstrijden is alleen Dortmund (2-0) in eigen huis winnend afgesloten. Misschien dat je dat aan het denken zet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het triggered JR wel gelijk om te reageren.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
Een schande dat Ajax vandaag met 1-2 van Real Madrid heeft verloren in de achtste finale van de CL. Ik vind dat Ten Hag deze week nog ontslagen moet worden want de resultaten van Ajax zijn de laatste weken erg slecht. Ik hoop dat Ajax nog de kwartfinale van de CL gaat halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |