Slobeend laat zich af en toe simpel in de luren leggen.quote:
Heb jij hem dit aangedaan?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slobeend laat zich af en toe simpel in de luren leggen.
Ik had nog een tientje op Mazraoui geel maar die speelde een zeer sterke pot.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor betje heb jij weer verloren
Is een lekker ventje. Had wel geel moeten pakken bij de 0-1.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had nog een tientje op Mazraoui geel maar die speelde een zeer sterke pot.
Is wel kennelijk wel gewend om de bal naar wit te spelen. Gaf nogal wat verkeerde passjes.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:09 schreef Caland het volgende:
Ramos die nog even expres die kaart pakte
Wat een ongekende baas is dat toch
Kreeg wel een goeie milkshake bij die goalquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had nog een tientje op Mazraoui geel maar die speelde een zeer sterke pot.
quote:
SPT / FirstCycling - 2019 Fantasy Managerquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor betje heb jij weer verloren
Ik doe niet meer aan weddenschappen, ook niet aan gokken. Het heeft me ooit een maandenlange Dirk Kuyt-UI opgeleverd, zelfs.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij hem dit aangedaan?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan weddenschappen, ook niet aan gokken. Het heeft me ooit een maandenlange Dirk Kuyt-UI opgeleverd, zelfs.
hoe gaat dat in het spaans?quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:12 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat Barcelona nu bij Overmars aan de telefoon hangt. "Kunnen we de Jong nog ruilen voor De Ligt?"
puta catalunyaquote:Op woensdag 13 februari 2019 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe gaat dat in het spaans?
@:doublepain @:mexicanobakker
In plaats daarvan verlies je allerlei duels op FC.quote:Op woensdag 13 februari 2019 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan weddenschappen, ook niet aan gokken. Het heeft me ooit een maandenlange Dirk Kuyt-UI opgeleverd, zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |