boeewhooeeeeequote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
alle mensen die hier alleen maar matige gifjes posten en ajax bashen, klik op het kruisje rechtsboven aub. we hoeven jullie gezeik hier niet.
ziedendquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
alle mensen die hier alleen maar matige gifjes posten en ajax bashen, klik op het kruisje rechtsboven aub. we hoeven jullie gezeik hier niet.
Allemaal leuk en aardig maar jij reageert ook nooit terug.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef KingRoland het volgende:
jullie zeggen wel dat PSVers calimero's zijn, maar ik zie hier een hoop users die normaal voor Ajax juichen en de beslissing van de VAR nog steeds onterecht vinden.
Kijk lekker in de spiegel debielen.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
bij dezequote:Op woensdag 13 februari 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar jij reageert ook nooit terug.
Ik vind het vooral wonderbaarlijk dat zoveel ekte ajacieden een internetforum prefereren op zo’n avond boven de kroeg of het stadion.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
Eens kijken...kunnen we hier iets mee? Denk het niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
Zo dan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik zit voller dan GGMM's moeder op een doorsnee zaterdagavond.
Maar ik ben er weer #teamviesdik
Schaamt je vrouw niet voor je?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik zit voller dan GGMM's moeder op een doorsnee zaterdagavond.
Maar ik ben er weer #teamviesdik
Zeg het ze! Die droeftoeters!quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |