Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Vind trouwens wel dat er bij die nr 4 van Real een goede kop op zit. Zou op termijn een leuke opvolger zijn voor De Ligt. Eerst een jaartje ervaring opdoen bij Jong en er dan langzaam ingroeien.
De Ligt ruilen voor Reguilon?quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Vind trouwens wel dat er bij die nr 4 van Real een goede kop op zit. Zou op termijn een leuke opvolger zijn voor De Ligt. Eerst een jaartje ervaring opdoen bij Jong en er dan langzaam ingroeien.
Kinderen zijn toch ook gewoon kut.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ziyech heeft inmiddels eenzelfde orgasmerende werking op sommige commentatoren als Messi. Die kunnen een kind doodschoppen en dan oreren ze nog over de mooie traptechniek
Humor om te lachenquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:19 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:19 schreef -XOR- het volgende:
nounounounounouquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kinderen zijn toch ook gewoon kut.
Zorg jij nou maar gewoon dat je teennagels niet ingroeien.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Want ik heb ten alle tijden een tv bij mequote:Op woensdag 13 februari 2019 21:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Stream Kijken terwijl gewoon op tv is :’)
jij bent een rare modquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ziyech heeft inmiddels eenzelfde orgasmerende werking op sommige commentatoren als Messi. Die kunnen een kind doodschoppen en dan oreren ze nog over de mooie traptechniek
McDonalds.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:23 schreef timmmmm het volgende:
Wat voor eten zal ik gaan bestellen #teamviesdik
Dan zet je 'm toch binnen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:22 schreef Ferdii het volgende:
Vond die links buiten maar gevaarlijk, die gaat mazraoui nog wel een keer of wat voorbij
In jouw geval is het beter dat je vanavond niet meer eetquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:23 schreef timmmmm het volgende:
Je kan ook gewoon iets zelf koken (goor varken)quote:Op woensdag 13 februari 2019 21:23 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |