abonnement Unibet Coolblue
pi_184993025
Goedemiddag,

Ik ben 17 jaar over een paar dagen 18 en ik heb al heel mijn leven last van het feit dat ik mezelf raar vind, niet normaal, achterlijk dom, noem het maar op. Ik ben vroeger op de basisschool extreem gepest, geen idee of dat ermee te maken heeft, of het feit dat als er iets klote gebeurd is op het werk of ergens anders ik extreem slechte uitlaatkleppen ervoor gebruik. Alcohol, wiet, heb benzos gebruikt, kliniek; alles om moe van te worden.

Ik gebruik Fok om mijn gedachten ergens op te zetten en meningen van anderen aan te horen.

Ik ben net klaar met een rijles. Binnenkort afrijden, maar ik kijk er niet naar uit. Rijles ging extreem slecht, ik had last van concentratie, vooruitdenken etc, inplaats van op 1 of 2 dingen gefocust te zijn.

Het ergste is dat ik weet dat ik iets fout doe, maar er voor mijn gevoel niks aan kan doen, ook al doe ik zo veel mn best. Je zou kunnen zeggen dat het van de alcohol en blowen komt, maar dit probleem had ik ervoor ook al ? Bedankt voor het lezen tips meningen? Bedankt voor je tijd.

[ Bericht 5% gewijzigd door AlwaysHappy op 13-02-2019 15:25:00 ]
pi_184993086
quote:
9s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:50 schreef 33bsx het volgende:
Goedemiddag,

Ik ben 17 jaar over een paar dagen 18 en ik heb al heel mijn leven last van het feit dat ik mezelf raar vind niet normaal achterlijk dom noem het maar op ik ben vroeger op de basisschool extreem gepest geen idee of dat ermee te maken heeft of het feit dat als er iets klote gebeurd is op het werk of ergens anders slecht gaat ik extreem slechte uitlaatkleppen ervoor gebruik alcohol wiet heb benzos gebruikt kliniek alles om moe van te worden ik gebruik Fok om mijn gedachten ergens op te zetten en meningen van anderen aan te horen ik ben net klaar met een rijles binnenkort afrijden maar kijk er niet naar uit rijles ging extreem slecht last van concentratie vooruitdenken etc inplaats van op 1 of 2 dingen gefocust te zijn het ergste is dat ik weet dat ik iets fout doe maar er voor mijn gevoel niks aan kan doen ook al doe ik zo veel mn best je zou kunnen zeggen dat het van de alcohol en blowen kom maar dit probleem had ik ervoor ook al ? bedankt voor het lezen tips meningen? welkom bedankt voor je tijd.
Print dit uit, maak een afspraak bij je huisarts en lees het hem/haar het voor.
Google is your friend, abuse your friends
  Spellchecker woensdag 13 februari 2019 @ 15:01:29 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184993279
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:01 schreef maily het volgende:
Zoek hulp.
Hulp? hoeveel hulp kan je krijgen als mens ? ik heb zoveel psychologen gezien in mn korte leven maar nog geen die mij kan vertellen wat er mis met me is
pi_184993321
Drugs and alcohol are bad
pi_184993349
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:09 schreef dagobertE6 het volgende:
Drugs and alcohol are bad
Klopt ben ik me bewust van maar wat voor goede uitlaatkleppen tegen stress etc zijn er nog meer dan? sporten ? fietsen? ik denk dat jezelf laveloos drinken of vredespijp roken de beste zijn
pi_184993357
Schopje RP?
  woensdag 13 februari 2019 @ 15:13:15 #8
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_184993373
Zoek een fatsoenlijke psycholoog.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_184993428
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:13 schreef Quotidien het volgende:
Zoek een fatsoenlijke psycholoog.
Hoe fatsoenlijk moet het zijn is een diploma niet genoeg? of moeten ze wereldbekend zijn alsof dat iets uit maakt?
  woensdag 13 februari 2019 @ 15:18:48 #10
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_184993448
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:17 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Hoe fatsoenlijk moet het zijn is een diploma niet genoeg? of moeten ze wereldbekend zijn alsof dat iets uit maakt?
Eentje waar het mee klikt en die jou lijkt aan te voelen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_184993481
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:18 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Eentje waar het mee klikt en die jou lijkt aan te voelen.
Eerlijk sommige mensen zijn niet te genezen je hebt toch ook tbsers ? denk je dat die mensen genezen kunnen ik zoek iets om mezelf zo goed mogelijk te helpen maar alles wat de fck ik probeer lijkt wel verspilde tijd
  woensdag 13 februari 2019 @ 15:26:46 #12
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184993568
Schopje R&P en OP leesbaar gemaakt.

Graag serieus reageren :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184993654
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:17 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Hoe fatsoenlijk moet het zijn is een diploma niet genoeg? of moeten ze wereldbekend zijn alsof dat iets uit maakt?
Een psycholoog kan niks zonder een welwillende client. Als een psycholoog jou vraagt hoe je ergens over denkt of voelt maar jij antwoord niet, hoe zie je het traject dan verlopen?
pi_184993682
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Schopje R&P en OP leesbaar gemaakt.

Graag serieus reageren :)
Thnx
  woensdag 13 februari 2019 @ 15:35:05 #15
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_184993683
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:21 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Eerlijk sommige mensen zijn niet te genezen je hebt toch ook tbsers ? denk je dat die mensen genezen kunnen ik zoek iets om mezelf zo goed mogelijk te helpen maar alles wat de fck ik probeer lijkt wel verspilde tijd
Ok, maar het beste kan je gewoon op zoek naar goede hulpverlening. Wanhopig gaan doen heeft ook geen zin, en je bent pas 17.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_184993708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:11 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Klopt ben ik me bewust van maar wat voor goede uitlaatkleppen tegen stress etc zijn er nog meer dan? sporten ? fietsen? ik denk dat jezelf laveloos drinken of vredespijp roken de beste zijn
Met deze instelling ga je niet ver komen. Wat vind je leuk om te doen, en wat is niet slecht voor je?
pi_184993713
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Een psycholoog kan niks zonder een welwillende client. Als een psycholoog jou vraagt hoe je ergens over denkt of voelt maar jij antwoord niet, hoe zie je het traject dan verlopen?
Ik heb altijd geantwoord maar ik denk dat ze niks met me kunnen ofzo? ik ben apart bijv ik heb een relatie gehad met een meisje ging uiteindelijk uit niet eens lang gehad maand ongv normale mensen gaan door weetje boeiend volgende snapje maar ik zit daar echt 2 jaar mee en kan mezelf wel kapot zuipen krijg ik een kut opmerking op t werk? zit ik al helemaal te plannen hoe ik een andere baan ga zoeken ik neem veel dingen te persoonlijk op ook al weet ik dat ik dat niet moet doen ik ben gewoon gestoord zo zou je het kunnen noemen maar ik heb wel mn hart op de goede plek.
pi_184993756
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:35 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ok, maar het beste kan je gewoon op zoek naar goede hulpverlening. Wanhopig gaan doen heeft ook geen zin, en je bent pas 17.
Je hebt ergens wel gelijk goede hulpverlening zoeken alleen al zoveel gezien dat ik dit op een of andere manier echt zelf op moet lossen en ja ik ben pas 17 maar zonder op te scheppen eigenlijk al teveel heb gezien wat goed voor me ogen is ik ben ook niet opgegroeid in een normaal gezin als je snapt wat ik bedoel het lijkt wel een film
pi_184993771
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:37 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Met deze instelling ga je niet ver komen. Wat vind je leuk om te doen, en wat is niet slecht voor je?
Vrij weinig ben introvert sociaal ongemakkelijk sociale fobie noem maar op dat ik al zo ver ben gekomen is een wonder
pi_184993798
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:43 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Vrij weinig ben introvert sociaal ongemakkelijk sociale fobie noem maar op dat ik al zo ver ben gekomen is een wonder
Ik hoor alleen maar excuses.

Als je nou eens goed nadenkt zonder excuses en wat er allemaal mis zou zijn, wat zou je dan leuk vinden om te doen (en wat is niet slecht voor je?)
pi_184993854
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:38 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Ik heb altijd geantwoord maar ik denk dat ze niks met me kunnen ofzo? ik ben apart bijv ik heb een relatie gehad met een meisje ging uiteindelijk uit niet eens lang gehad maand ongv normale mensen gaan door weetje boeiend volgende snapje maar ik zit daar echt 2 jaar mee en kan mezelf wel kapot zuipen krijg ik een kut opmerking op t werk? zit ik al helemaal te plannen hoe ik een andere baan ga zoeken ik neem veel dingen te persoonlijk op ook al weet ik dat ik dat niet moet doen ik ben gewoon gestoord zo zou je het kunnen noemen maar ik heb wel mn hart op de goede plek.
Niemand is normaal hoor, jouw referentiekader is het enige wat er toe doet.
pi_184994124
Wat voor soort kliniek ben je geweest?

En wat Pizzakoppo zegt, normal is overrated.
De helft van R&P heeft een geschiedenis waar je U tegen zegt.
Hell To The Liars
pi_184994252
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 16:10 schreef Droopie het volgende:
Wat voor soort kliniek ben je geweest?

En wat Pizzakoppo zegt, normal is overrated.
De helft van R&P heeft een geschiedenis waar je U tegen zegt.
mutsaertstichting in venlo 3 weken verplicht voor benzodiapines
pi_184994638
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 16:19 schreef 33bsx het volgende:

[..]

mutsaertstichting in venlo 3 weken verplicht voor benzodiapines
Was dat om alleen af te kicken van de medicatie of hebben ze daar ook diagnoses gesteld?
Hell To The Liars
pi_184994661
quote:
9s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:50 schreef 33bsx het volgende:
Goedemiddag,

Ik ben 17 jaar over een paar dagen 18 en ik heb al heel mijn leven last van het feit dat ik mezelf raar vind, niet normaal, achterlijk dom, noem het maar op. Ik ben vroeger op de basisschool extreem gepest, geen idee of dat ermee te maken heeft, of het feit dat als er iets klote gebeurd is op het werk of ergens anders ik extreem slechte uitlaatkleppen ervoor gebruik. Alcohol, wiet, heb benzos gebruikt, kliniek; alles om moe van te worden.

Ik gebruik Fok om mijn gedachten ergens op te zetten en meningen van anderen aan te horen.

Ik ben net klaar met een rijles. Binnenkort afrijden, maar ik kijk er niet naar uit. Rijles ging extreem slecht, ik had last van concentratie, vooruitdenken etc, inplaats van op 1 of 2 dingen gefocust te zijn.

Het ergste is dat ik weet dat ik iets fout doe, maar er voor mijn gevoel niks aan kan doen, ook al doe ik zo veel mn best. Je zou kunnen zeggen dat het van de alcohol en blowen komt, maar dit probleem had ik ervoor ook al ? Bedankt voor het lezen tips meningen? Bedankt voor je tijd.
Je bent niet de enige, ik noem dit ook wel tiener gedrag.....
Nee ik ben geen trol of wat dan ook maar als ik betaald werd voor elke tiener die met dit verhaal bij mij kwam dan hoefde ik geen normale fulltime baan te onderhouden.

Probeer een drastische ommekeer in je structuur door te voeren en dan niet iets kleins zoals stoppen met roken. Maar zoek bv een hobby of een totaal andere plek dan dat je gewend bent of ga iets doen waar je misschien nooit achter hebt gestaan omdat het niet jouw ding was.

Jezelf anders doen voelen is niet een kwestie van een ander gezicht op zetten maar ook een andere structuur voor jezelf aanmeten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')