Hij zal wel nog steeds terug willen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil graag terug en ik zie reggelmatig berichten van hem langskomen.
Ik duik me bed in
Vind Rienk met zijn bewust dakloos zijn sowieso al niet tellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Nee ik reageerde op dat Disana schreef dat mensen zich schamen om op tv te komen.
Dan moet je zulke types als Rienk en Robert treffen die schamen zich er niet voor.
Volgens mij was Robert dakloos toch?
Toen ik kwam had Franny met Jens gepraat en vertelde Ze aan Timo haar verhaal en Jens zijn verhaal aan Jessie en Mike.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit stukje had ik nog net mee gekregen. Ik ging weg toen Franny bij Mike en Lotus was. Mike adviseerde haar er niet op te reageren en niets tegen Tim te vertellen. Was heel benieuwd of ze daarna geluisterd had.
Nu wel, toen nog niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was een dakloze maar heeft sinds kort een huisje.
Als ze komen, we gaan het zien.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dat Robert een 'echte' dakloze was. Het zal me benieuwen wat voor types ze nu kunnen vinden, gelukkig is het maar een nachtje per dakloze.
Is ook zo, en hij heeft wel onderkomen her en der.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vind Rienk met zijn bewust dakloos zijn sowieso al niet tellen.
Er zijn een paar leuke mensen nog op, maar SLocksquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:45 schreef pullup het volgende:
Het is wel rustig hier![]()
Is er nu definitief geen interesse meer in het programma of liggen ze allemaal te maffen
Ik lig al lekker in bed. Sl kijken. En tussen de Sl door verteld Jens van zijn naai streek van vanmiddag. Tijden de Sl ff hier kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:45 schreef pullup het volgende:
Het is wel rustig hier![]()
Is er nu definitief geen interesse meer in het programma of liggen ze allemaal te maffen
Saaiquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er zijn een paar leuke mensen nog op, maar SLocks
Ik kijk morgen vroeg wel weer even hierquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig al lekker in bed. Sl kijken. En tussen de Sl door verteld Jens van zijn naai streek van vanmiddag. Tijden de Sl ff hier kijken.
Walgelijk manneke. Heb me echt zo in hem Vergistquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens over Franny: ik heb geen nette woorden gebruikt, maar in essentie is het de waarheid.
Franny vroeg of ik haar een kutwijf vindt. Ja, dus. Merel: WHAHAHAHAHAHA
Jens: Tim is niet goed, jij hangt aan zijn touwtjes en daarom ben je een kutwijf.
Sterke argumentatie. DE waarheid in pacht denken te hebben en iemand afrekenen op zijn of haar partner.![]()
Zwak menneke wat door het ijs aan het zakken is. Gelukkig heeft hij enthousiast publiek aan Merel en Gerrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |