quote:Maar hij doet het ook als hij wakker is. Als hij onder de douche zit, als hij met iemand praat...
Op zaterdag 4 januari 2003 17:43 schreef amnesiac het volgende:
Meer mensen hebben wel met het fenomeen praten in hun slaap te maken
En nu ff ontopic: Vraag het eens aan hem, hoe bewust hij zich ervan is dat hij dat doet?
quote:leip
Op zaterdag 4 januari 2003 17:44 schreef yootje het volgende:[..]
Maar hij doet het ook als hij wakker is. Als hij onder de douche zit, als hij met iemand praat...
quote:Dat hoeft toch geen schelden te zijn die ziekte, Dat kan zich ook uiten in vreemde bewegingen bijvoorbeeld.
Op zaterdag 4 januari 2003 17:59 schreef Bushmaster het volgende:
Gilles de la Tourette, maar dan met voetbalclubs i.p.v. scheldwoorden?
Het was ook het eerste waar ik aan dacht.
quote:Hij is er zich wel bewust van nadat hij dingen heeft gezegd (als hij wakker is).
Op zaterdag 4 januari 2003 17:46 schreef japeke het volgende:
Roept hij ook wel eens: 'Bedankt voor het interview, dat je nog steed niet hebt opgestuurd!?'En nu ff ontopic: Vraag het eens aan hem, hoe bewust hij zich ervan is dat hij dat doet?
offtopic: sorry sorry sorry, het is er niet van gekomen...
Maar even serieus, aangezien hij het sinds kort heeft zou ik het wel even voorleggen aan de huisarts.
quote:hoort hij misschien stemmen in zijn hoofd ?
Op zaterdag 4 januari 2003 22:30 schreef Dinus het volgende:
Grappige reactie's weerMaar even serieus, aangezien hij het sinds kort heeft zou ik het wel even voorleggen aan de huisarts.
quote:Ik denk dat iedereen wel enge dingen kan bedenken die er aan de hand kunnen zijn als er iets veranderd/gestoord raakt in je spraak, maar het kan net zo goed iets zijn dat helemaal niet ernstig is, om onnodig paniek te voorkomen zou ik langs de huisarts gaan.
Op zaterdag 4 januari 2003 23:43 schreef Emel het volgende:[..]
hoort hij misschien stemmen in zijn hoofd ?
quote:Nooit verkeerd om hem even langs de huis arts te sturen, dan ben je gelijk ook achter de oorzaak.
Op dinsdag 18 februari 2003 22:08 schreef Dinus het volgende:
Het is al weer een poosje geleden, is er nieuws??
ik ben dan wel geen dokter ,maar ik zou als ik hem was ff langs een huis arts gaan
Als je onder de drugs zit (Speed/Coke/XTC) en je hebt een gesprek gooi je er soms ook willekeurig zinnen of woorden door dat gesprek heen. kan bizar humoristische dingen opleveren.
Maar ik neem niet aan dat je pa aan de drugs zit
We zijn nu nieuwsgierig geworden, is je pa al naar de huisarts geweest??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |