abonnement Unibet Coolblue
pi_184979636
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:59 schreef Yiwei het volgende:
In elk topic waar het over uiterlijk gaat, voel ik mij geroepen om mensen te herinneren waar het om draait: verbinding.

Vertalend naar dit topic: de chinese koppels die ik ken hebben elkaar ontmoet tijdens studie, kerk, vrienden en kennissen.
Ik snap TS wel. Het draait in eerste instantie om seksuele aantrekkingskracht. Maar kijk om je heen. Genoeg niet aantrekkelijke mannen met erg mooie vrouwen. Met charisma kom je ver.
Swallow my words, taste my thoughts and if it's too nasty, spit it back at me.
pi_184979684
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:59 schreef JoeyT1 het volgende:

[..]

Is goed zeurpiet. Ik vond het interessant om
aan je te vragen. Ik zal het voortaan niet meer doen.
Ik zou niet googlen naar incels. Wat een rotzooi krijg je dan te lezen.
pi_184979721
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:35 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Nee dat vind ik niet grappig. Want snap je mijn punt of niet. In elke zin wordt letterlijk beschreven hoe knap de man is. Aan de hand van (nogsteeds subjectief? Uiterlijk is zogenaamd subjectief? Ehem!) stereotype knappe kenmerken!
Krijg je eens een compliment van een vrouw, kom je met dit. :')

Juist met dat verhaal geef je aan hoe belangrijk andere aspecten zijn voor het totaalplaatje. Het is namelijk de setting die je beschrijft wat de 'man met de wapperende haren' aantrekkelijk maakt voor de vrouw in kwestie. Een echt letterlijke omschrijving van het uiterlijk is er niet eens, op 'grote gestalte' na.

Ben je irl ook zo stellig en niet ontvankelijk voor afwijkende standpunten?
pi_184979728
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:19 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Mijn vader komt uit Taiwan ja. Daar is de cultuur veel milder inderdaad. Wat opmerkelijk dat je dit weet.
Ik schreef dat niet hoor. Iemand anders denk ik. Ik vroeg alleen of je een hekel aan Taiwan hebt...

quote:
Chinese vrouwen (in Nederland) zien mij ook niet staan. Zij wachten liever wat langer tot een blanke jongen langskomt die wel wilt. Blanken en West-Europeanen zijn toch wel top of the totem wegens hun uiterlijke kenmerken. De gemiddelde hollandsche jongen ziet er al veel beter uit. De voorkeur van Chinese (jonge) vrouwen zegt toch ook weer veel over het belang van uiterlijk.
Heb genoeg Aziatische mannen gezien met Nederlandse vrouwen. En met Aziatische vrouwen zelf ook. Nou moet ik wel zeggen dat ik dat eerder zag als die mannen wat langer waren, zo rond de 180 cm en dan niet dik.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184979805
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:55 schreef JoeyT1 het volgende:

Het is de basis van de sociale pdychologie. Hetzelfde geldt overigens ook voor mannen.
Nee dus. ik ga stuk van het lachen hier. Misschien moet je de TS ook uitleggen hoe het voelt om ongesteld te zijn, te bevallen of om als vrouw seks te hebben met een man. Kan hij weer gebruiken voor zijn inlevingsvermogen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184979972
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee dus. ik ga stuk van het lachen hier. Misschien moet je de TS ook uitleggen hoe het voelt om ongesteld te zijn, te bevallen of om als vrouw seks te hebben met een man. Kan hij weer gebruiken voor zijn inlevingsvermogen.
Omdat het voor jou niet geldt?

Ik ga er vanuit dat jij een man bent. Stel een meisje vindt jou best leuk. Een 8. Zij praat met haar vriendin. Die vriendin van haar vindt jou tering lelijk, een 3. Wat denk je je dat er met de 8 gebeurt?
Swallow my words, taste my thoughts and if it's too nasty, spit it back at me.
pi_184980204
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:15 schreef JoeyT1 het volgende:

[..]

Omdat het voor jou niet geldt?

Ik ga er vanuit dat jij een man bent. Stel een meisje vindt jou best leuk. Een 8. Zij praat met haar vriendin. Die vriendin van haar vindt jou tering lelijk, een 3. Wat denk je je dat er met de 8 gebeurt?
Als het gewoon een zelfverzekerde vrouw is, dan maakt het haar geen reet uit of haar vriendin die man knap vindt of niet.
pi_184980232
Je bent 41 en schrijft dat je laatst een meisje in de supermarkt hebt aangesproken. Ik hoop heel erg dat dat 'meisje' een vrouw van minstens 35 was en geen studente van begin 20 (die ook al een vrouw is en geen meisje). Tenzij je eigenlijk alleen vrouwen aanspreekt om bevestiging te krijgen dat je niet leuk bent, want natuurlijk negeert zo'n jonge vrouw je. Aan je schrijven te lezen lijkt me dat niet eens ondenkbaar trouwens, want je lijkt vooral uit te zijn op medelijden.
pi_184980236
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:15 schreef JoeyT1 het volgende:

Omdat het voor jou niet geldt?

Ik ga er vanuit dat jij een man bent. Stel een meisje vindt jou best leuk. Een 8. Zij praat met haar vriendin. Die vriendin van haar vindt jou tering lelijk, een 3. Wat denk je je dat er met de 8 gebeurt?
Omdat het gewoon bizar is. Jij laat mij voorstellen dat ik een man ben, omdat ik dan door me voor te stellen dat ik een man ben zou weten wat een meisje dat ik in het verhaal niet ken zou voelen. En ondertussen verwacht je dat ik aanneem wat jij mij vertelt over wat vrouwen denken. Wtf? 8)7

Als dat meisje mij tering lelijk vindt, dan verwacht ik dat die 8 mij extra aantrekkelijk zal vinden. Omdat er weinig concurrentie is voor haar en omdat zij dan extra gewaardeerd wordt, want zij is de uitzondering die mij wel aantrekkelijk vindt, dus zou ik extra veel voor haar over hebben. Maar dat komt dus niet overeen met wat mannen/vrouwen/whatever.. laat maar.. denken volgens jou en de TS. Het zal wel.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184980244
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:24 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Als het gewoon een zelfverzekerde vrouw is, dan maakt het haar geen reet uit of haar vriendin die man knap vindt of niet.
Dit is gewoon psychologie... Een mening doet niets met je. Dan ben je de uitzondering op de regel. Top!
Swallow my words, taste my thoughts and if it's too nasty, spit it back at me.
pi_184980325
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:27 schreef JoeyT1 het volgende:

[..]

Dit is gewoon psychologie... Een mening doet niets met je. Dan ben je de uitzondering op de regel. Top!
Het is niet zo dat een mening mij niets doet, maar mensen hebben nu eenmaal een verschillende smaak. Ik kan me er echt niet druk om maken als een vriendin mijn man niet knap vindt. Stel dat ze hem vreselijk onaardig zou vinden en arrogant (ik noem maar wat eigenschappen) dan zou ik daar wel iets meer naar luisteren waarschijnlijk.
pi_184980405
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik schreef dat niet hoor. Iemand anders denk ik. Ik vroeg alleen of je een hekel aan Taiwan hebt...

[..]

Heb genoeg Aziatische mannen gezien met Nederlandse vrouwen. En met Aziatische vrouwen zelf ook. Nou moet ik wel zeggen dat ik dat eerder zag als die mannen wat langer waren, zo rond de 180 cm en dan niet dik.
Nederlandse man met een Aziatische vrouw komt relatief vaker voor dan een Aziatische man met een Nederlandse vrouw. Hoezo? Ik kan wel een aantal redenen opnoemen:

- Chinese mannen zijn niet zo veel in café's en bars te vinden en zijn minder sociaal vaardig dan de doorsnee Nederlandse man. Hoeveel Aziatische mannen zie je nou in een doorsnee bar of café? Weinig. Ik ben vaak de enige;
- Chinese mannen zijn vaak verlegen en durven niet altijd voor hun mening uit te komen. Bescheidenheid is in de Chinese cultuur erg belangrijk. Dit botst met de Nederlandse cultuur waarbij directheid heel normaal is;
- Chinese mannen zijn relatief kleiner in lengte dan Nederlandse mannen. Nederlandse vrouwen zijn al snel 1.70m. Veel Chinese mannen zijn al kleiner dan 1.70m. Aangezien Nederlandse vrouwen minimaal hun eigen lengte eisen, zijn Chinese mannen al minder aantrekkelijk voor Nederlandse vrouwen;
- Cultuurverschillen: Nederlandse en Chinese cultuur kunnen erg botsen, zeker als de Chinese man het moeilijk vindt om beide culturen een plek te geven en het moeilijk vindt om daartussen te manoeuvreren. Maar ook de onwetendheid van de Chinese cultuur kan de Nederlandse vrouw haar weerhouden met een Chinese man te daten;
- Invloed van familie: Chinese mannen worden gepusht om alleen maar met Chinese of Aziatische vrouwen te daten. Eigenlijk zijn vrouwen anders dan Aziatisch 'not done'. Hierdoor zullen Chinese mannen minder afstappen op Nederlandse vrouwen, omdat de ouders en familie haar niet zullen accepteren;
- Sommige Nederlandse vrouwen hebben nog een bepaald beeld wat Chinese mannen betreft: brilletje, nerd, onverzorgd, goed in rekenen etc. Dit beeld maakt de kansen voor een Chinese man niet beter op. Chinese mannen worden vaak geïdentificeerd met Kung Fu en krijgen ook de opmerking: 'eet je ook hond?' en 'hoelang is een Chinees'? :').

etc.

En als je al een laag zelfbeeld hebt, dan werkt dat ook niet echt mee.
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 20:35:38 #113
5428 crew  miss_sly
pi_184980434
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik zou heel graag willen geloven dat je gelijk hebt. Ik ben na fok een dagboek gaan bijhouden van wat ik allemaal heb ondernomen. En wat daar steeds de uitkomst van was. En ik kwam via onderzoek op internet via PUA (wat alleen werkt als je er als jongen nog wel leuk uitziet) via "MGTOW" (mannen die er niet perse geen succes hebben naar door nare ervaringen nooit meer willen binden met vrouwen) beland bij de zogenaamde blackpill-filosofie (alles gaat om het uiterlijk en zaken zoals Tinder bewijzen dit).

De bewijzen stapelen zich alleen maar op dat voornamelijk het uiterlijk de doorslaggevende factor is. Voor mannen en zeer zeker ook voor vrouwen. Dit kun je terugzien door alle aspecten van de maatschappij.

Het belang van uiterlijk is in de psychologie een van de meest herhaalde en best onderzochte onderzoeksonderwerpen. En ook het wetenschappelijke bewijs liegt er dus niet om. Het is er. Het gaat allemaal om uiterlijk. En het is niet slecht. Het is gewoon natuurlijk. Zelfs babies reageren positief op objectief gemeten, aantrekkelijke gezichten. En negatief op wat ook volwassenen aanmerken als lelijke gezichten. Het uiterlijk is allemaal lang niet zo subjectief als men graag wilt geloven. En dit heeft invloed op je etnische afkomst omdat je toch DUIDELIJKE herkenbare kenmerken bezit. Waar je op wordt beoordeeld. Hoe lastig is dit om te begrijpen. Het is zo klaar als wat.

Hierboven kwam alweer iemand met de suggestie dat zij exen heeft gehad die niet zo knap waren. Ik lees dit vaker. Maar als ik dan de fotos zag dan zijn die exen helemaal niet zo lelijk. Iets bovengemiddeld zelfs. Ik kon daar nooit aan tippen in ieder geval. Het enge vind ik het besef dat deze vrouwen normaal tot bovengemiddeld knappe mmannen al als lelijk en niet knap bestempelen. Wil je dan mijn foto hebben?

Dit zegt al a. dat vrouwen wel degelijk naar uiterlijk kijken. Ze beseffen dat alleen niet. b. Ik scoor nog lager dan die gemiddelde mannen die zij als niet knap beschouwen. Maar ze geloven niet dat ik geen meisje kan versieren want het zou gaan om persoonlijkheid?

Hebben zij wel door dat hun logica niet klopt en dat zij zichzelf direkt tegenspreken?

Ik heb nooit een foto gestuurd btw ter beoordeling op een enkele keer na.
Goed onderzoek is objectief. Al jouw 'onderzoek' is alleen gericht op de bevestiging krijgen van jouw gelijk. Dergelijk onderzoek wordt in de wetenschap helemaal niet geaccepteerd.

Je richt je op de verkeerde zaken. Je richt je op bevestiging van het feit dat je lelijk bent, dat geen enkele vrouw je ooit wil, dat alleen knappe, succesvolle mannen kans hebben bij de vrouwen en dat er niets is dat je zelf kunt doen om een gelukkiger leven te krijgen.

Nou, gefeliciteerd, je onderzoek heeft opgeleverd wat je er van verwachtte.

En nu?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 20:38:18 #114
5428 crew  miss_sly
pi_184980504
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:31 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Het is niet zo dat een mening mij niets doet, maar mensen hebben nu eenmaal een verschillende smaak. Ik kan me er echt niet druk om maken als een vriendin mijn man niet knap vindt. Stel dat ze hem vreselijk onaardig zou vinden en arrogant (ik noem maar wat eigenschappen) dan zou ik daar wel iets meer naar luisteren waarschijnlijk.
Dit inderdaad.

Soms zegt een vriendin dat ze haar vent toch zo knap vindt, wat heeft ze geboft, en dan denk ik "ik zie het niet, maar wat boeit het". Fijn dat zij het wel ziet. Ik zie dat bij mijn man ook, daar zal ook niet iedere andere vrouw over in katzwijm vallen, maar dat vind ik ook niet boeiend.

Ik zou het wel rot vinden als ze hem een nar man zouden vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184980548
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:34 schreef JoeyT1 het volgende:

[..]

De leraar laat een auto zien en vraagt welke kleur het is. Jij weet zeker dat het groen is. Echter al je medeleerlingen zeggen blauw. Ondanks dat je zeker weet dat de kleur groen is, is de kans groot dat je blauw zegt.
Juist in jouw voorbeeld laat je imo zien hoe subjectief iets wordt ervaren door verschillende personen, maar dat maakt het nog geen realiteit of feit. Jij houdt van groen, dus jij ziet groen. De rest ziet blauw.

Dat je onder groepsdruk iets anders zegt op een momentopname doet daar niets aan af. Hoe je daarnaar handelt is aan jou. En juist dát is psychologie.
pi_184980588
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:35 schreef miss_sly het volgende:

Goed onderzoek is objectief. Al jouw 'onderzoek' is alleen gericht op de bevestiging krijgen van jouw gelijk. Dergelijk onderzoek wordt in de wetenschap helemaal niet geaccepteerd.

Je richt je op de verkeerde zaken. Je richt je op bevestiging van het feit dat je lelijk bent, dat geen enkele vrouw je ooit wil, dat alleen knappe, succesvolle mannen kans hebben bij de vrouwen en dat er niets is dat je zelf kunt doen om een gelukkiger leven te krijgen.

Nou, gefeliciteerd, je onderzoek heeft opgeleverd wat je er van verwachtte.

En nu?
Volkomen mee eens!

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Hierboven kwam alweer iemand met de suggestie dat zij exen heeft gehad die niet zo knap waren. Ik lees dit vaker. Maar als ik dan de fotos zag dan zijn die exen helemaal niet zo lelijk. Iets bovengemiddeld zelfs. Ik kon daar nooit aan tippen in ieder geval. Het enge vind ik het besef dat deze vrouwen normaal tot bovengemiddeld knappe mmannen al als lelijk en niet knap bestempelen.
Dus je bent ook biseksueel?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 20:49:37 #117
236264 crew  capricia
pi_184980742
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:49 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Onee?

Ik vraag dit soort vragen namelijk vaker aan vrouwen. Bekenden, kennissen. Mijn ex begeleidster ook bijvoorbeeld. Soort woonbegeleidster/ambulante hulp. Die heb ik bij wijze het hemd van het lijf gevraagd. Die zeggen allemaal kaaklijn en ogen. Nog een paar kenmerken en dan altijd een extra x factor die voor elke vrouw anders is. Die begeleidster bijvoorbeeld heeft een fetish voor mannen met een turtleneck sweater. Ik verzin dit niet.
Ik vind dan weer handen belangrijk. :D
En een goed gebit.
Definitely not CIA
pi_184981253
Wat een discussie is dit geworden weer zeg

En zoals vrijwel elk onderwerp, raakt de discussie steeds verder weg van de realiteit binnen de maatschappij.

Feit blijft dat je aantrekkingskracht of je ''waarde'' op de datingmarkt niet kunt vangen in oneliners noch dat je het belang van het één kunt uitsluiten door het belang van het ander te onderstrepen.

Of je het nu leuk vindt of niet, je blijft als mens een pakketje en dat complete pakketje vertegenwoordigt een bepaalde waarde op de datingmarkt. Sommige pakketjes hebben een zodanige inhoud dat ze heel erg aansprekend zijn voor een groot gedeelte van de datingmarkt, net zoals dat een groot deel van de mensen wel graag een nieuwe bmw 5 serie of Porsche zou willen hebben: die zijn bij vrijwel iedereen in trek en hebben overall een goede set kwaliteiten zowel qua uiterlijk als onder de motorkap.

Je hebt ook bepaalde zelfbouw auto's of bijzondere (collectors) voertuigen met een nagenoeg gelijke aanschafprijs aan de bmw 5 serie, maar die zijn lang niet zo in trek bij het grote publiek omdat ze zodanig zijn samengesteld dat ze alleen interessant zijn voor een (zeer) select gezelschap aan mensen die andere voorkeuren of interesses heeft. Of een derdehands Renault clio uit 1998 : de meeste mensen hoeven hem niet, maar er zijn er vast alsnog miljoenen wereldwijd die er best in zouden willen rijden. Betekent niet meteen dat het dus een populaire/gewilde auto is.

Beetje vreemde vergelijking natuurlijk, maar zo is het ook met mensen. Je kunt uren discussiëren of uiterlijk er nu wel of niet toe doet, en dat je beste vriendin Anna drie keer achter elkaar online verliefd is geworden op een man die ze nog nooit in het echt gezien had, puur op basis van de click, maar feit blijft dat uitzonderingen de regel niet meteen onderuit halen. Een goed uiterlijk, zoals dit naar algemene maatstaven geldt, is nu eenmaal enorm belangrijk. Je bereik is met een goed uiterlijk simpelweg veel groter.
pi_184981521
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:51 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

In de liefde it takes two to tango. Jij wilt dat het enkelt en alleen maar aan de persoon zelf ligt zodat hij (ik) geen enkele beetje medeleven krijgt. Personen zoals jij zijn echt curieus.
Wat wil je dan? Een aai over je bolletje?

Dit begint gewoon als incel topic #56.318. Jij hebt jouw conclusie al klaar en zoekt alleen maar bevestiging, zo lijkt het.
pi_184981530
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 21:12 schreef DesertGlory het volgende:
Wat een discussie is dit geworden weer zeg

En zoals vrijwel elk onderwerp, raakt de discussie steeds verder weg van de realiteit binnen de maatschappij.

Feit blijft dat je aantrekkingskracht of je ''waarde'' op de datingmarkt niet kunt vangen in oneliners noch dat je het belang van het één kunt uitsluiten door het belang van het ander te onderstrepen.

Of je het nu leuk vindt of niet, je blijft als mens een pakketje en dat complete pakketje vertegenwoordigt een bepaalde waarde op de datingmarkt. Sommige pakketjes hebben een zodanige inhoud dat ze heel erg aansprekend zijn voor een groot gedeelte van de datingmarkt, net zoals dat een groot deel van de mensen wel graag een nieuwe bmw 5 serie of Porsche zou willen hebben: die zijn bij vrijwel iedereen in trek en hebben overall een goede set kwaliteiten zowel qua uiterlijk als onder de motorkap.

Je hebt ook bepaalde zelfbouw auto's of bijzondere (collectors) voertuigen met een nagenoeg gelijke aanschafprijs aan de bmw 5 serie, maar die zijn lang niet zo in trek bij het grote publiek omdat ze zodanig zijn samengesteld dat ze alleen interessant zijn voor een (zeer) select gezelschap aan mensen die andere voorkeuren of interesses heeft. Of een derdehands Renault clio uit 1998 : de meeste mensen hoeven hem niet, maar er zijn er vast alsnog miljoenen wereldwijd die er best in zouden willen rijden. Betekent niet meteen dat het dus een populaire/gewilde auto is.

Beetje vreemde vergelijking natuurlijk, maar zo is het ook met mensen. Je kunt uren discussiëren of uiterlijk er nu wel of niet toe doet, en dat je beste vriendin Anna drie keer achter elkaar online verliefd is geworden op een man die ze nog nooit in het echt gezien had, puur op basis van de click, maar feit blijft dat uitzonderingen de regel niet meteen onderuit halen. Een goed uiterlijk, zoals dit naar algemene maatstaven geldt, is nu eenmaal enorm belangrijk. Je bereik is met een goed uiterlijk simpelweg veel groter.
Hopelijk snappen mannen het beter met deze vergelijking inderdaad, goed geschreven, maar het totale gebrek aan segmentatie van mannen valt mij steeds opnieuw op, zoals Scary_Mary in een ander topic opmerkte.
Waarom doelgroepen segmenteren?
Het enige wat ze kunnen is op leeftijd, maar dan het liefst niet van hun eigen leeftijdscategorie maar jonger. Dus ook daarmee vissen ze in een verkeerde vijver.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 22:10:36 #121
441859 crew  Lenny77
pi_184982706
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:55 schreef JoeyT1 het volgende:

[..]

Het is de basis van de sociale pdychologie. Hetzelfde geldt overigens ook voor mannen.
Als je 15 bent misschien...
Ik ga echt niemand laten wegglippen als de groep zegt dat ie lelijk is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 22:28:20 #122
441859 crew  Lenny77
pi_184983257
Ts, ik val niet op een kaaklijn. Vind een brede kaak zelfs lelijk. Ik val wel op ogen. En dan niet de kleur of vorm maar de blik! Bril erbij mag gerust!
Houding is wel belangrijk: iemand die in elkaar gekrompen staat en afgesloten is, trekt niet aan. Maar het nonchalante of slungelige vind ik wel leuk!
Kapsel maakt niet uit, als het maar niet vet is en verzorgd. Oren ook niet, ze mogen flappen :P. Tanden hoeven niet Colgate wit te zijn of recht maar wel zuiver!
Geur is heel belangrijk!! Ik kan er niets aan doen, maar ruik je verkeerd dan zal het nooit iets worden :{, dan mag je zelfs Duchovny zijn! En dit gaat van slechte adem tot zweet, tot zelfs slechte parfum.
Liefst zie ik een man groot, maar dit heeft enkel te maken met het feit dat ik zelf echt wel lang ben. Gewicht maakt niet zoveel uit. Liefst niet graatmager maar ook niet moddervet. Als ik toch moet kiezen: weer het wat smaller slungelige. Ik val niet op gym-lichamen en huiver van bodybuilders.
Eigenlijk val ik echt wel op nerdjes! Ik vind het aantrekkelijk als iemand intelligent is! Hoe slimmer hoe liever! Als hij daarbij ook nog grappig is en een dierenvriend, dan heb je mij voor het leven
:P
Zie je TS? Dit zijn qua uiterlijk lage eisen. En allemaal haalbaar (buiten lengte natuurlijk). Het zijn details die het m doen: de blik, de geur, houding,...
Intelligentie is wel een dingetje. Ik zou echt niet kunnen leven met een lomp iemand. Daarbij zegt diploma niets! Genoeg wijze mensen zonder diploma. Maar diepgang is wel noodzakelijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184983957
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:28 schreef Lenny77 het volgende:
Ts, ik val niet op een kaaklijn. Vind een brede kaak zelfs lelijk. Ik val wel op ogen. En dan niet de kleur of vorm maar de blik! Bril erbij mag gerust!
Houding is wel belangrijk: iemand die in elkaar gekrompen staat en afgesloten is, trekt niet aan. Maar het nonchalante of slungelige vind ik wel leuk!
Kapsel maakt niet uit, als het maar niet vet is en verzorgd. Oren ook niet, ze mogen flappen :P. Tanden hoeven niet Colgate wit te zijn of recht maar wel zuiver!
Geur is heel belangrijk!! Ik kan er niets aan doen, maar ruik je verkeerd dan zal het nooit iets worden :{, dan mag je zelfs Duchovny zijn! En dit gaat van slechte adem tot zweet, tot zelfs slechte parfum.
Liefst zie ik een man groot, maar dit heeft enkel te maken met het feit dat ik zelf echt wel lang ben. Gewicht maakt niet zoveel uit. Liefst niet graatmager maar ook niet moddervet. Als ik toch moet kiezen: weer het wat smaller slungelige. Ik val niet op gym-lichamen en huiver van bodybuilders.
Eigenlijk val ik echt wel op nerdjes! Ik vind het aantrekkelijk als iemand intelligent is! Hoe slimmer hoe liever! Als hij daarbij ook nog grappig is en een dierenvriend, dan heb je mij voor het leven
:P
Zie je TS? Dit zijn qua uiterlijk lage eisen. En allemaal haalbaar (buiten lengte natuurlijk). Het zijn details die het m doen: de blik, de geur, houding,...
Intelligentie is wel een dingetje. Ik zou echt niet kunnen leven met een lomp iemand. Daarbij zegt diploma niets! Genoeg wijze mensen zonder diploma. Maar diepgang is wel noodzakelijk.
Misschien moeten jullie op date :o
pi_184984800
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:57 schreef capricia het volgende:

[..]

De kern van vertrouwen in jezelf en in mensen wordt al vroeg in je leven gelegd.
En dat is vaak de basis voor je rest van je leven.

Mislukkingen later als je volwassen bent, nemen dat basale gevoel van vertrouwen niet weg.

Hoe heb je de relatie tussen je ouders ervaren? Hoe was de band met je moeder?
Bedoel je dit?

Ik ben opgevoed door een boze single moeder die nooit tijd had inderdaad. En ze was altijd druk.

Deze trend wordt steeds erger. Waar ik nu woon in een straat van 20 rijwoningen tel ik 6 single moeders. Muschien zijn er meer. Een van die jochies heeft een deel van mijn nieuwe schutting gesloopt. Hij wilde verderop een hut bouwen. Een joch van 6 trok 12 gespijkerde planken weg van 2 meter. Das knap. Op het joch kon ik niet kwaad worden. Wel op die trut van een moeder die moeilijk deed over de vergoeding voor de schade door haar zoon. Tegenover de buitenwereld zijn zij zogenaamd streng en een goede ouder. Ik geloof daar niks van omdat ik deze type vrouw ken als mijn eigen moeder. Altijd zogenaamd sterk en streng maar eigenlijk onzeker. En een slet. Laks. En zeker geen goede ouder.

Maar ik ben juist een doener. Ik durf confrontatie aan. Mits ik weet wat ik moet doen. Anders raak ik het spoor bijster zoals nu. Waar vind je liefde als Chinese jongen en je bent nergens gewild. Ik leef al 22 jaar alleen. En kan daar goed tegen. Ik mis alleen de sex en genegenheid zoals ieder normaal persoon wel doet. Ik weet ook niet in hoeverre een single ouder mij onklaar heeft gemaakt voor de "boze" buitenwereld. Je doelt er zeker op dat ik door verlatingsangst de buitenwereld niet durdf te onderzoeken?

Babbelen met vreemden is een makkie voor me. Mits het geen mooie meiden zijn. Maar vrouwen hebben altijd al een soort behoudenheid over zichzelf. Afstandelijk zo komt dit op mij over. Dit is niet bevorderlijk voor het vertrouwen in mij om een praatje aan te gaan. Anders is het weer opdringerig niet dan. Ik denk dus eerlijk gezegd dat de eenouder oplossing mij niet veel heeft geschaadt als kind in de groei Mijn afkomst en uiterlijk daarentegen wel. Want stel dat ik een knappe kerel was. Dan stonden vrouwen vast meer voor mij open. En geraakte ik uit dit vreselijke isolement. Mijn uiterlijk is dus de sleutel die nergens past.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 12-02-2019 23:53:06 ]
pi_184984873
Schenk je postte 10 jaar terug deze onzin al. Ik heb je foto gezien. Doodnormaal. Stel je niet aan, ga in therapie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')