abonnement Unibet Coolblue
pi_185048040
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:57 schreef Mexrel1 het volgende:

[..]

En welke bundel dan? De Forza of bf? Bf leek me eerst leuk maar de gameplay valt me nu tegen. Forza aan de andere kant ziet er prachtig uit en een goed racespel
Forza is het betere spel. Maar weet niet wat je leuker vindt, een open world arcade racer of een shooter.
pi_185048672
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:09 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Forza is het betere spel. Maar weet niet wat je leuker vindt, een open world arcade racer of een shooter.
Nou de laatste racer die i heb gespeeld is Forza horizon 2, m'n vader had er "perongeluk" ook bf4 bij gekocht en dat was dus het enige dat ik speelde. Maar toen was bf veel beter dan de Forza van toen en als ik het nu bekijk zou de verhouding bf/Forza 30/70 zijn dus dan ga ik denk ik voor forza
pi_185048972
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:57 schreef Mexrel1 het volgende:

[..]

En welke bundel dan? De Forza of bf? Bf leek me eerst leuk maar de gameplay valt me nu tegen. Forza aan de andere kant ziet er prachtig uit en een goed racespel
Ik speel forza en bf dus het zou mij niks uitmaken, forza zit trouwens wel in gamepass maar bf niet :)
pi_185057771
Ach volgend jaar komen de nieuwe PlayStation en Xbox(en) uit.
Technisch is de Xbox beter.
Qua spellen is de PS beter.
SOONY
pi_185058441
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 16:41 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ik speel forza en bf dus het zou mij niks uitmaken, forza zit trouwens wel in gamepass maar bf niet :)
Ik zie net dat de Forza bundle geen gold rush versie is en daaarom ga ik toch maar voor de bf en met die maand game pass kan ik wel kijken Of ik Forza leuk vind
pi_185059348
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 00:16 schreef Mexrel1 het volgende:

[..]

Ik zie net dat de Forza bundle geen gold rush versie is en daaarom ga ik toch maar voor de bf en met die maand game pass kan ik wel kijken Of ik Forza leuk vind
Ah half goud, tis maar wat je mooi vindt.
  zondag 17 februari 2019 @ 02:57:35 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185059350
pc
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185059718
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 02:56 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ah half goud, tis maar wat je mooi vindt.
Ziet er wel gaaf uit, en staa toch de hele tijd op mn bureau
pi_185059775
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:33 schreef DKUp het volgende:
Ach volgend jaar komen de nieuwe PlayStation en Xbox(en) uit.
Technisch is de Xbox beter.
Qua spellen is de PS beter.
Dat laatste is een kwestie van smaak, heb beiden staan maar de ps4 is eigenlijk stof aan het happen. De exclusives moeten je maar net trekken natuurlijk.
Heb hier alles staan van de huidige generatie, de switch wordt vooral door m'n vrouw gebruikt en ik game meer op de xbox of m'n pc.
De PS4 is na Horizon Zero Dawn en Detroit niet meer aangeweest
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_185060242
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 08:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat laatste is een kwestie van smaak, heb beiden staan maar de ps4 is eigenlijk stof aan het happen. De exclusives moeten je maar net trekken natuurlijk.
Heb hier alles staan van de huidige generatie, de switch wordt vooral door m'n vrouw gebruikt en ik game meer op de xbox of m'n pc.
De PS4 is na Horizon Zero Dawn en Detroit niet meer aangeweest
Klopt wel, iedereen moet het zelf weten.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')