omdat het makkelijk uitgelegd kan worden alsof het je niet kan schelenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap niet dat er niemand zegt we doen niet mee aan deze onzin .....
Ligt eraan wat Talpa schuiftquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik wacht even af wat er komt
This is TVquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
denk dat er zwervers zijn die schoner zijn dan hunquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:37 schreef renevanlaaren het volgende:
lekker een zwever op het matras, daarna als bb![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk dat er zwervers zijn die schoner zijn dan hun
maar niet als bb gast voor 150 euriequote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk dat er zwervers zijn die schoner zijn dan hun
Alsof ze het zelf hebben verzonnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat lijkt mij verschrikkelijk, tenzij het een vrijwillige keuze is geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:38 schreef Bramenstruik het volgende:
gevoelig onderwerp, ben zelf een tijdje dakloos geweest
Elk onderwerp is tegenwoordig gevoeligquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:38 schreef Bramenstruik het volgende:
gevoelig onderwerp, ben zelf een tijdje dakloos geweest
wat denk je wat er in je dure hotelkamer heeft afgespeeld voordat je er kwam slapen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
maar niet als bb gast voor 150 eurie
halfquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat lijkt mij verschrikkelijk, tenzij het een vrijwillige keuze is geweest.
daarom slaap ik daar ook nooitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat denk je wat er in je dure hotelkamer heeft afgespeeld voordat je er kwam slapen?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:39 schreef formule het volgende:
[..]
Elk onderwerp is tegenwoordig gevoelig
Allemaal DNA sporenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat denk je wat er in je dure hotelkamer heeft afgespeeld voordat je er kwam slapen?
Veilig gestelde kussens voor B&B-ersquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:40 schreef sjampoeh het volgende:
Zit een geheime ingang in de boot geloof ik. Ligt altijd van alles 'wat over'
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]precies dat is het ook, en heb gelukkig al jaren een dak boven mn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |