abonnement Unibet Coolblue
pi_184969470
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:43 schreef liedetector het volgende:

[..]

gaat niks boven zelf gemaakt en panko.... kost je paar uuur van je leven, maar zeker mer redelijke batch ook paar maanden plzier
Klopt. Maar dit zijn de beste commercieel verkrijgbaar. Helaas betaal je er in de winkel ook naar :+
pi_184969564
quote:
sja, voor een koffer vast dikke prima, maar het origineel was al zoooo kut
pi_184969584
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:52 schreef liedetector het volgende:

[..]

sja, voor een koffer vast dikke prima, maar het origineel was al zoooo kut
Ook niet mijn lievelingsnummer, maar deze vind ik wel cool. Mooi stemgeluid heeft ze.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184969596
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ook niet mijn lievelingsnummer, maar deze vind ik wel cool. Mooi stemgeluid heeft ze.
dat is wel waar, maar waarom dan dat nummer? *zo even wat anders van haar luisteren dus *in hindsight, mij veel te amerikaans geknauw (mega redneck hoe ze klinkt)
pi_184969622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:54 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat is wel waar, maar waarom dan dat nummer? *zo even wat anders van haar luisteren dus *in hindsight, mij veel te amerikaans geknauw (mega redneck hoe ze klinkt)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184969630
Afgelopen week Grammy gewonnen voor dat nummer en het album waar het afkomstig van is.

In de Americana/ American roots compartment. ;)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184969638
quote:
meh, niet mijn ding

*batch kippenvleugels in oven zitten nu! echt ziek zijn is voor veel mensen niet eten, ik vreet me juist helemaal gek (kuppensoep staat ook al op)
pi_184969823
Kattennagels knippen klinkt veel lastiger dan met mijn goedgemutste diva naar de kapsalon. :+ All done!

SPOILER: spam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_184969854
Goddomme wat wordt ie groot. En die ogen O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184969883
Ja, dat is toch geen baby meer man. Ik dacht dat je een baby zou krijgen, minilot. Dit is net zoiets als een dwergkonijn kopen en dat wordt dan ook een heel groot konijn. Suf hoor.

Was er een krant, Lonaa? Moet ik bellen? (heb nog even nagekeken of het niet een week was, maar is echt een maand)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184969897
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is toch geen baby meer man. Ik dacht dat je een baby zou krijgen, minilot. Dit is net zoiets als een dwergkonijn kopen en dat wordt dan ook een heel groot konijn. Suf hoor.

Was er een krant, Lonaa? Moet ik bellen? (heb nog even nagekeken of het niet een week was, maar is echt een maand)
Er was een krant. :Y

Wel gek op zich, dat ie blijkbaar op maandag niet komt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184969908
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:16 schreef Lonaa het volgende:

Er was een krant. :Y

Wel gek op zich, dat ie blijkbaar op maandag niet komt.
Ja, bijzonder. Vooral omdat er dus maandag wel een krant wordt gedrukt 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184969947
Ik heb gedroomd over een nieuw huis. En de vorige bewoners hadden in onze garage een groot konijnenhok achter gelaten met 5 konijnen. 3 rood en 2 zwart. En toen kwam een oud vrouwtje binnen die zei dat de rode van haar waren en moesten blijven.

Het nieuwe huis had een heel rare indeling. Er was ook een groot rond wit stenen ding (als een molensteen) ergens in het midden van een kamer en dat was de verwarming. Er kwam ook een vriendin langs en die wilde naar de wc, maar dat mocht niet van mij, want de wc was te vies. Wc kwam verder niet visueel voor in de droom. En toen gingen we naar het circuit van Assen, want daar was de Formule1. En het was echt heel erg druk. Einde droom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184969953
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is toch geen baby meer man.
dit!!!!
pi_184969961
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:20 schreef Isabeau het volgende:
En toen gingen we naar het circuit van Assen, want daar was de Formule1. En het was echt heel erg druk.
denk dat dat strax echt is!
pi_184970011
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:21 schreef liedetector het volgende:

denk dat dat strax echt is!
Welnee, want dat is de meest logische en handigste oplossing. Maar daar is geen prins voor aan het lobby'en.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184970039
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:10 schreef minilot het volgende:
Kattennagels knippen klinkt veel lastiger dan met mijn goedgemutste diva naar de kapsalon. :+ All done!

SPOILER: spam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ogen! En wat een grote knul! Zoon van vrienden is 3 maar Günther lijkt groter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 12-02-2019 11:33:14 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_184970305
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, want dat is de meest logische en handigste oplossing. Maar daar is geen prins voor aan het lobby'en.
die is toch ook niet bezig met een lobby elders? of heb ik wat gemist (okay dat deed ie wel, maar als ie nou geen media park had gekocht had ie mooi zelf kunnen investeren)
pi_184970315
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:12 schreef Lonaa het volgende:
Goddomme wat wordt ie groot. En die ogen O+
Dat ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_184970413
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is toch geen baby meer man. Ik dacht dat je een baby zou krijgen, minilot. Dit is net zoiets als een dwergkonijn kopen en dat wordt dan ook een heel groot konijn. Suf hoor.

Hahaha ja dit :D
pi_184970724
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is toch geen baby meer man. Ik dacht dat je een baby zou krijgen, minilot. Dit is net zoiets als een dwergkonijn kopen en dat wordt dan ook een heel groot konijn. Suf hoor.
:D LOL @ vergelijking.

Maar goed, het is ook al een maand officieel geen baby meer natuurlijk he? :)
En: waaaaaazige droom, Isa!
Let me see you stripped down to the bone
pi_184970747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat spulletjes voor kinderen in mijn omgeving (net 2 broekjes af en 2 truitjes zijn het volgende project) En ik wil binnenkort voor mezelf een slaapshirt maken. Niet dat ik iets draag in bed, maar voor luie ochtenden wanneer je nog geen zin in douchen heb. Soort ochtendjas zonder knopen etc. Verder ligt er stof voor een tuniek.
De machine van mijn moeder kan gelukkig op de cursus lokatie blijven, die hoef ik niet mee te sjouwen. De nieuwe staat gewoon klaar, hoef 'm alleen maar aan te zetten.
Voor mijn gevoel ben je echt pas net met je cursus begonnen, tof dat je al zoveel produceert! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_184970752
Drie op een rij. Kroketzin. Jullie schuld.
Ik heb nog twee van de door @Kreator bejubelde ovenkroketten in de vriezer. Zal ik?
Let me see you stripped down to the bone
pi_184970807
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:52 schreef liedetector het volgende:

[..]

sja, voor een koffer vast dikke prima, maar het origineel was al zoooo kut
Neeeeee, niet Alphaville dissen. Meh @ cover, er gaat niks boven Marian Gold!


Playbackgenot! *O*
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')