abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 februari 2019 @ 02:07:04 #1
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966697
Ik ben dus na het uit elkaar gaan met mijn ex via via iemand tegengekomen. En na een tijdje contact te hebben gehad via WhatsApp de stoute schoenen aangetrokken en haar gevraagd om eens wat te gaan drinken. Dat vond ze een ontzettend goed idee (wow!) en dus zijn we wat gaan drinken.

Geweldige avond gehad, daarna met haar mee naar huis gegaan en er zat alles op en aan. De volgende dag naar huis gegaan en ik had echt het gevoel dat er een klik was. Dat werd nog maar eens bevestigd toen ze me de dag erna vroeg om langs te komen, want haar vrienden waren daar ook en ze wou me voorstellen. Oké, misschien wat vroeg, maar wie niet waagt wint ook niet. Daar aangekomen klikte het ook helemaal met die vrienden.

Lang verhaal kort, zij is bij mij geweest en ik bij haar voor een week lang. Ouders ontmoet, veel intiem geweest en ze gaf me iets wat ik bij mijn ex niet kreeg: aandacht. Het strelen over je rug als ze drinken ging halen, het vlugge kusje als ze even weg ging. Alles voelde goed. Ze vond me echt leuk, en ik vond haar ook echt heel leuk. Ik werd verliefd. Dat heb ik haar niet gezegd, want ik ging er van uit dat het wederzijds was.

Na een avond bij haar thuis ging zij vroeg naar het werk en zei ze tegen mij: blijf jij maar lekker liggen en maak het je gemakkelijk, ik ga werken. Ik heb toen lekker uitgeslapen en ben daarna naar huis gegaan. Vanaf toen werd het contact heel weird, ze deed afstandelijk en ik vroeg of er wat was. Toen bleek het allemaal ineens veel te snel te gaan voor haar en ze zat met haar carriere en die had voorrang. Terwijl ik niets, maar dan ook niets aan haar opgedrongen heb. En nu spreken we al twee maanden niet meer met elkaar. Wat is dat allemaal voor onzin?
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184966712
Ze wou gewoon ff piemol
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 02:12:14 #3
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:11 schreef Geerd het volgende:
Ze wou gewoon ff piemol
Kan ik me niet voorstellen. Hou ze deed en hoe ze zich gedroeg in het bijzijn van vrienden en familie. Nee, dat sluit ik echt uit.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184966741
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:12 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen. Hou ze deed en hoe ze zich gedroeg in het bijzijn van vrienden en familie. Nee, dat sluit ik echt uit.
2 maanden is wel veel voor de aandacht die ze je eerst gaf goos
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 02:26:06 #5
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966749
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:23 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

2 maanden is wel veel voor de aandacht die ze je eerst gaf goos
Dat bedoel ik! En dan vraag ik me af of ik weer contact moet zoeken. Ze zei: het ligt vooral niet aan jou. Ja, dan ligt het dus wel aan mij. Maar hoe ga je dat lospeuteren. Niet toch?
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184966767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:26 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Dat bedoel ik! En dan vraag ik me af of ik weer contact moet zoeken. Ze zei: het ligt vooral niet aan jou. Ja, dan ligt het dus wel aan mij. Maar hoe ga je dat lospeuteren. Niet toch?
Dan ga je toch niet naar dr pijpen dansen?
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 02:32:32 #7
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966769
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dan ga je toch niet naar dr pijpen dansen?
Nee, dat doe ik dan ook niet. Maar toch is het zwaar klote. Dacht echt dat alleen mannen zo waren. Ik was echt verlief man.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184966774
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:32 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik dan ook niet. Maar toch is het zwaar klote. Dacht echt dat alleen mannen zo waren. Ik was echt verlief man.
Dat vrouwen een vagina hebben maakt ze echt niet anders qua karakter hoor
Children of the night. What music they make.
pi_184966775
Vraag haar wat er is?
pi_184966779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:32 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik dan ook niet. Maar toch is het zwaar klote. Dacht echt dat alleen mannen zo waren. Ik was echt verlief man.
WHehehe Jiskefet _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 02:43:51 #11
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966780
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

WHehehe Jiskefet _O_ _O_
het was donker in de bar.. 's goed.
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:40 schreef Vollenhoven het volgende:
Vraag haar wat er is?
I did. Lag niet aan mij.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184966781
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:43 schreef Lyzio_NL het volgende:
I did. Lag niet aan mij.
Oke en wat zei ze?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2019 02:44:40 ]
  dinsdag 12 februari 2019 @ 02:45:24 #13
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:44 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Oke en wat zei ze?
Ze kon het niet opbrengen. Ze was druk met haar baan en met haar eigen leven. Maar ook dat lijkt me sterk, anders doe je niet zo in die eerste weken. Dat weet je dan ook.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184966792
Ze is gewoon op je uitgekeken denk ik.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 02:54:27 #15
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966794
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:53 schreef DeHovenier het volgende:
Ze is gewoon op je uitgekeken denk ik.
Dan kan ze dat toch gewoon zeggen? Heb ik meer aan dan die bullshit. En ook dat kan ik me niet voorstellen. Niet om mezelf een veer in m'n reet te steken, maar ik heb best een beetje mensenkennis. En hoe ze met me om ging in het bijzijn van familie en vrienden.. dat kun je niet spelen. Dat weiger ik te geloven.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184966801
nvm
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 03:07:08 #17
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966802
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:05 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Heb je in die tijd contact met dr gemaakt?
Ja, geprobeerd. Maar wilde ook niet overkomen als heel erg aanhankelijk. Ze zei me dat het niet aan mij lag en dat ze afstand van me moest nemen. Nou, die afstand heb ik haar gegeven. Wat moet je anders als iemand zoiets zegt?
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
  dinsdag 12 februari 2019 @ 03:07:24 #18
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966803
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:05 schreef DeHovenier het volgende:
nvm
Ghehe.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184966807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:07 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Ja, geprobeerd. Maar wilde ook niet overkomen als heel erg aanhankelijk. Ze zei me dat het niet aan mij lag en dat ze afstand van me moest nemen. Nou, die afstand heb ik haar gegeven. Wat moet je anders als iemand zoiets zegt?
dr vriendin pakken
Children of the night. What music they make.
pi_184966809


[ Bericht 100% gewijzigd door DeHovenier op 12-02-2019 03:12:07 ]
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 03:13:33 #21
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966811
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:10 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

dr vriendin pakken
Nah, wil haar gewoon.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184966813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:13 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Nah, wil haar gewoon.
Ze heeft dr beslissing al gemaakt lijkt me :(
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 03:18:03 #23
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966815
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ze heeft dr beslissing al gemaakt lijkt me :(
So it seems. Moet ik nu nog eens gewoon de stoute schoenen aantrekken en haar benaderen, of moet ik het gewoon laten gaan?
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184966826
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:18 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

So it seems. Moet ik nu nog eens gewoon de stoute schoenen aantrekken en haar benaderen, of moet ik het gewoon laten gaan?
Ben zelf voor de directe benadering. Ik zou duidelijkheid willen ipv alles in t vage te laten hangen. Daar schiet niemand iets mee op al denkt ze mss van wel.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 03:30:49 #25
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184966828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ben zelf voor de directe benadering. Ik zou duidelijkheid willen ipv alles in t vage te laten hangen.
Dus jij zegt nog een keer contact zoeken en met de kaarten op tafel? Kein geloel!
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184966833
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:30 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Dus jij zegt nog een keer contact zoeken en met de kaarten op tafel? Kein geloel!
Nou, volgens mij hoef je dat niet eens te doen. 2 maanden radiostilte is veel hoor.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 04:01:19 #27
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184966851
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:30 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Dus jij zegt nog een keer contact zoeken en met de kaarten op tafel? Kein geloel!
:( ik zou gewoon contact opnemen. Tenzij je natuurlijk een contactverbod hebt van de rechter. Dan zou ik dat niet doen.

Misschien heeft ze bindingsangst?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184966853
2 maanden is een beetje veel aan t worden. Dus: zoek contact! Je hebt niets meer te verliezen, alleen duidelijkheid te winnen.

Dit is geschreven door een 40 jarige maagd btw.

Verliefd zijn is kut, ikke weet :(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_184966869
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 04:01 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:( ik zou gewoon contact opnemen. Tenzij je natuurlijk een contactverbod hebt van de rechter. Dan zou ik dat niet doen.

Misschien heeft ze bindingsangst?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 04:02 schreef Het_Bokje het volgende:
2 maanden is een beetje veel aan t worden. Dus: zoek contact! Je hebt niets meer te verliezen, alleen duidelijkheid te winnen.

Dit is geschreven door een 40 jarige maagd btw.

Verliefd zijn is kut, ikke weet :(
2 maanden geen woord?
Children of the night. What music they make.
pi_184967306
Als ik het zo lees, komt er direct in mij op : je komt (voor een man, ervanuitgaande dat je dat bent) nogal needy over. Ik vind de aard en inhoud van je verhaal ook meer bij een vrouw passen dan bij een man. Kan me dus zo voorstellen dat zij je misschien ook een beetje een mak schaapje vindt.

Ik lees iemand die graag aandacht wil, aandacht die bij een ex miste en nu gegeven wordt. Ik lees iemand die nog even in haar bed blijft liggen terwijl zij gaat werken. Ik lees iemand die het ''een beetje snel vindt'' om de ouders /vrienden in de eerste week te ontmoeten maar het toch maar doet want ''wie niet waagt wie niet wint''

No offence, maar je komt een beetje over als zo'n typische dude die zijn eigen wensen/karakter en ruggengraat meteen in de uitverkoop doet zodra er zicht komt op een (serieuze) relatie en ik ben bang dat je jezelf te snel volledig aan haar hebt (over)gegeven. Dat vinden vrouwen onaantrekkelijk.

Een man moet ook wel een partij zijn in het dating ''spelletje'', met een eigen mening die niet altijd gelijk hoeft te zijn aan die van de vrouw. Als de vrouw enkel dicteert en de man alleen ''okee is goed'' zegt, dan gaat dat snel irriteren. Zo komt het in eerste instantie wel een beetje over op mij.

[ Bericht 8% gewijzigd door DesertGlory op 12-02-2019 07:06:08 ]
pi_184967385
Ze vond je leuk en daarna niet meer. Jammer maar helaas, dat gebeurt nu eenmaal.
pi_184967554
She’s an easy lover
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_184967683
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:30 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Dus jij zegt nog een keer contact zoeken en met de kaarten op tafel? Kein geloel!
Wat verwacht je hier dan van?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184967751
Wat er bij mij op komt is dat ze je heel leuk vond, veel tijd en aandacht aan je gaf omdat ze dat zo voelde en na twee maanden merkte ze dat ze daar de energie helemaal niet voor had, naast haar andere prioriteiten. Toen heeft ze dus keuzes gemaakt en helaas trok je aan het kortste eind.

Ik zou contact opnemen en kijken of ze inderdaad nog wat voor je voelt. Als dat zo is, kijk of er een mogelijkheid is waarbij energie/tijd voor haar wel in balans kan zijn.
And the druids turn to stone...
pi_184967868
Ze heeft een onverwachte afknapper bij je gezien, kan vanalles zijn maar iets heeft haar weggejaagd en daar verteld ze nu over bij haar vrienden, had je bijv. een remspoor in je onderbroek een keer dat jou niet opviel maar haar wel?
pi_184967891
Aan de andere kant had ze zich ook gewoon kunnen laten meeslepen en is later tot bezinning gekomen. A la wispelturige vrouw, zelf ook paar keer meegemaakt. Raar ja.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 08:30:08 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_184968018
Is niet perse een vrouwendingetje volgens mij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 08:45:37 #38
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184968153
Ze wou gewoon pik en jij gaf haar dat niet omdat je in Disney sprookjes gelooft hoe het zo en zo moet.
pi_184968169
En water is nat :)

Misschien heeft ze wel een SOA. :'( wie niet tegenwoordig...

Nouja, genoeg deernes op deze aardkloot.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_184968484
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 06:59 schreef DesertGlory het volgende:
Als ik het zo lees, komt er direct in mij op : je komt (voor een man, ervanuitgaande dat je dat bent) nogal needy over. Ik vind de aard en inhoud van je verhaal ook meer bij een vrouw passen dan bij een man. Kan me dus zo voorstellen dat zij je misschien ook een beetje een mak schaapje vindt.

Ik lees iemand die graag aandacht wil, aandacht die bij een ex miste en nu gegeven wordt. Ik lees iemand die nog even in haar bed blijft liggen terwijl zij gaat werken. Ik lees iemand die het ''een beetje snel vindt'' om de ouders /vrienden in de eerste week te ontmoeten maar het toch maar doet want ''wie niet waagt wie niet wint''

No offence, maar je komt een beetje over als zo'n typische dude die zijn eigen wensen/karakter en ruggengraat meteen in de uitverkoop doet zodra er zicht komt op een (serieuze) relatie en ik ben bang dat je jezelf te snel volledig aan haar hebt (over)gegeven. Dat vinden vrouwen onaantrekkelijk.

Een man moet ook wel een partij zijn in het dating ''spelletje'', met een eigen mening die niet altijd gelijk hoeft te zijn aan die van de vrouw. Als de vrouw enkel dicteert en de man alleen ''okee is goed'' zegt, dan gaat dat snel irriteren. Zo komt het in eerste instantie wel een beetje over op mij.
Je hebt helemaal gelijk, maar wat een bullshit is dat zeg.
pi_184969699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:07 schreef Lyzio_NL het volgende:
Terwijl ik niets, maar dan ook niets aan haar opgedrongen heb.
Wat voelde je eigenlijk echt voor haar?

dus niet je 'gevoelens van verliefdheid' die kwamen nadat zij je veel aandacht en bevestiging gaf.. maar echt iets waarvan je denkt dat het uit jou zelf kwam.
Dat je echt voor haar koos en haar in jouw leven integreerde (nit zij je uitnodigde met haar vrienden en familie)

Uit je OP haal ik eerder de indruk dat je nog niet echt over je vorige relatie heen was, je noemt die ex driemaal, en dat het meeste initiatief vanuit haar kwam en jij alles een beetje 'liet' gebeuren en het wel leuk vond.

Ik zou vermoeden dat die meid op een gegeven moment merkte dat zij al het initiatief nam en er weinig uit jou verder terugkwam, en misschien had ze daarin ook geen zin..

Als zij het uitmaakt en jij dat ook geljk maar laat gebeuren en niet aandringt of poogt het te redden (omdat er kennlijk niks uit haar verder komt aan initiatief), kan dat de laatste dolksteek geweest zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 12 februari 2019 @ 11:09:53 #42
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184969812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:12 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen. Hou ze deed en hoe ze zich gedroeg in het bijzijn van vrienden en familie. Nee, dat sluit ik echt uit.
Jesus TS. Dat is wel echt een kut streek van haar. Sommige vrouwen zijn echt bitches.
Doet dit je heel veel zeer of?....kan je er wel mee om gaan?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184969977
Tja je was gewoon niet wat ze zocht en 2 maand stilte betekend dat je van haar wish list bent geschrapt.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 11:55:08 #44
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_184970513
Vrouwen zijn bijzondere wezens en de manier waarop ze denken is voor ons mannen soms onnavolgbaar. Problematisch is dat vrouwen ook regelmatig het 1 denken en het ander zeggen. En dan hopen dat je het toch ontcijfert. Of na diverse keren vragen wat er is en iedere keer het antwoord dat er niks is, je het verwijt geven dat je niet goed genoeg hebt doorgevraagd. Mannen communiceren veel simpeler en directer naar elkaar, zeggen meestal wat ze denken en zijn vervolgens oplossingsgericht. Mannen vergeven en vergeten ook, vrouwen blijven iemand iets diens leven lang nadragen en iemand die 1x iets verkeerd heeft gedaan, zal daar nog heel lang aan herinnerd worden.

Het lijkt een vreemd verhaal dat ze jou eerst helemaal ziet zitten en na een tijdje intensieve omgang opeens compleet omslaat in haar gedrag naar jou toe. Als jullie relatie haar carriere in de weg zit, kan je ook eerst besluiten om elkaar iets minder vaak te zien in plaats van het roer compleet om te gooien. Maar ik heb het idee dat er iets anders aan de hand is.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_184970538
"Eyyy, heb je nog af en toe een gaatje tussen je carrière? Gr Gr, TS"

Nee heb je.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 12 februari 2019 @ 11:59:18 #46
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184970570
Wat ben ik blij dat ik homo ben zeg. Ik heb totaal geen geduld met vrouwen die zo tegenstrijdig zijn. Vreselijk. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184970613
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:59 schreef Samuel24 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik homo ben zeg. Ik heb totaal geen geduld met vrouwen die zo tegenstrijdig zijn. Vreselijk. :')
_O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184970673
Ze heeft een beter exemplaar gevonden, zo lijkt het.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 12:09:09 #49
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184970699
Ze is gewoon een bitch. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184970782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:07 schreef Rockefellow het volgende:
Ze heeft een beter exemplaar gevonden, zo lijkt het.
Je moet toch wel een gebrek aan zelfvertrouwen hebben dat je denkt dat het mogelijk is dat er een beter exemplaar bestaat dan jijzelf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184970891
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je moet toch wel een gebrek aan zelfvertrouwen hebben dat je denkt dat het mogelijk is dat er een beter exemplaar bestaat dan jijzelf.
Er is altijd een beter exemplaar. Jezelf wijsmaken dat dit niet zo is illustreert juist een gebrek aan zelfvertrouwen.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_184970960
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:22 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Er is altijd een beter exemplaar. Jezelf wijsmaken dat dit niet zo is illustreert juist een gebrek aan zelfvertrouwen.
Wat een onzekerheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184971209
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat een onzekerheid.
Uitstralen dat je vindt dat je god's gift tot women bent, is echt niet aantrekkelijk.

Er is altijd iemand die op bepaalde punten 'beter' is. Dat is prima. Dat beseffen maakt je geen onzeker type, maar een realistisch type. Het zegt ook niets over jou als persoon of de mogelijkheid om een goede, fijne relatie met iemand te kunnen hebben. Een goede relatie gaat niet over perfectie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184971239
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:45 schreef miss_sly het volgende:

Er is altijd iemand die op bepaalde punten 'beter' is. Dat is prima.
Dat maakt de ander nog niet de beste voor betreffende vrouw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184971251
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat maakt de ander nog niet de beste voor betreffende vrouw.
Dat zegt ook niemand.
Hij zegt dat ze een beter exemplaar heeft gevonden. Voor haar dus. Zegt niets verder over hem.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184971329
Zo'n 180 draai komt eigenlijk altijd door een ex. Een ander exemplaar kan ook maar dan zou ze de relatie met jou ook nog een tijdje warmhouden denk ik... laten vallen als een baksteen is meestal een ex.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 12:56:04 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184971346
Waarschijnlijk zo'n vrouw die niet weet wat ze nu eigenlijk wil
pi_184971365
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zegt ook niemand.
Hij zegt dat ze een beter exemplaar heeft gevonden. Voor haar dus. Zegt niets verder over hem.
Ja soms kun je een vrouw niet overtuigen dat jij de beste bent inderdaad. Achja, zo is het leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184971427
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja soms kun je een vrouw niet overtuigen dat jij de beste bent inderdaad. Achja, zo is het leven.
Soms ben je dat ook niet. Heeft dan ook niets met je overtuigingskracht te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184971439
En weer ontaardt een topic vooral in zeiken over vrouwen in het algemeen...wat een triestheid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184971451
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Soms ben je dat ook niet. Heeft dan ook niets met je overtuigingskracht te maken.
Ik zeg niet dat het aan je overtuigingskracht ligt, soms deelt ze gewoon niet dezelfde mening. Kan gebeuren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:03 schreef miss_sly het volgende:
En weer ontaardt een topic vooral in zeiken over vrouwen in het algemeen...wat een triestheid.
Valt wel mee toch? Interpreteer het positief, al die mannen willen gewoon graag :o
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184971500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het aan je overtuigingskracht ligt, soms deelt ze gewoon niet dezelfde mening. Kan gebeuren.

Als dat jouw mening over jezelf is, vind ik het niet gek als een vrouw vinden nogal lastig blijkt.

quote:
Valt wel mee toch? Interpreteer het positief, al die mannen willen gewoon graag :o
Tuurlijk. Als jullie dat allemaal blijven denken, en ook zo over 'vrouwen' (sowieso, de homogene groep vrouwen :') ] blijven denken, zal er niet snel verandering komen in de situatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184971530
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Als dat jouw mening over jezelf is, vind ik het niet gek als een vrouw vinden nogal lastig blijkt.
Kom helemaal niemand tegen om mijn mening mee te delen dus vraag me af of het aan mijn mening ligt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Tuurlijk. Als jullie dat allemaal blijven denken, en ook zo over 'vrouwen' (sowieso, de homogene groep vrouwen ] blijven denken, zal er niet snel verandering komen in de situatie.
Hoe komt er verandering denk je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184971845
Hi all, let er even op dat het niet (verder) vervalt in generaliserende discussies over vrouwen (en mannen), want seksisme en hou het bij de casus van de TS. Thanks.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 13:53:06 #65
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184972070
Ik zou gewoon nog een laatste keer om wat duidelijkheid vragen, al zegt die twee maanden stilte op zich al wel genoeg. Als ze je echt leuk zou vinden en je echt zou missen dan had ze wel iets laten horen. Heb je haar laten blijken dat jij wel gevoelens begon te krijgen en er toekomst in zag? Zo ja...dan weet ze hoe jij er in staat, dus balletje ligt dan bij haar.

Maar ik snap dat je na twee maanden echt iets definitiefs wil horen. Gewoon duidelijk naar vragen dus. Zeg gewoon dat jullie het best langzamer aan kunnen pakken, maar dat je haar echt leuk vind en iets van duidelijkheid wel fijn zou vinden.

Weet je in ieder geval waar je aan toe bent en misschien scoor je nog wat bonus punten omdat ze ziet dat je voor jezelf opkomt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:59 schreef Samuel24 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik homo ben zeg. Ik heb totaal geen geduld met vrouwen die zo tegenstrijdig zijn. Vreselijk. :')
Mwah, zulke types heb je ook bij mannen hoor, niet echt een vrouwen dingetje (en ook lang niet alle vrouwen spelen spelletjes). Daten is dan echt een spelletje. Niks voor mij. Als het goed voelt dan voelt het goed, waarom moeilijk doen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 13:58:43 #66
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184972140
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mwah, zulke types heb je ook bij mannen hoor, niet echt een vrouwen dingetje (en ook lang niet alle vrouwen spelen spelletjes). Daten is dan echt een spelletje. Niks voor mij. Als het goed voelt dan voelt het goed, waarom moeilijk doen :P
Ja dat is inderdaad wel waar. Tussen de mannen heb je er ook veel klootzakken tussen zitten.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184972217
Ze deed zo raar nadat jij in haar bed nog lag te knorren en zij naar haar werk is gegaan. Zou er toen iets voorgevallen zijn wat voor haar een afknapper was?
pi_184972255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze deed zo raar nadat jij in haar bed nog lag te knorren en zij naar haar werk is gegaan. Zou er toen iets voorgevallen zijn wat voor haar een afknapper was?
Dit is wel een mogelijkheid inderdaad.

TS, hoe sta jij zelf in je carrière? Werk je met plezier, ben je ambitieus? Dat zal voor een vrouw die haar werk/carrière serieus neemt, wel een balngrijk ding kunnen zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184972365
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 03:07 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Ja, geprobeerd. Maar wilde ook niet overkomen als heel erg aanhankelijk. Ze zei me dat het niet aan mij lag en dat ze afstand van me moest nemen. Nou, die afstand heb ik haar gegeven. Wat moet je anders als iemand zoiets zegt?
Lekker makkelijk dit. Dat was echt alles? Je moet je bedenken of je haar nog zo leuk vindt. Ik vind dit een actie van iemand zonder ruggegraat eerlijk gezegd.

Hoe heeft ze dit verteld? Gewoon rechtstreeks of over de app?
pi_184973296
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 02:07 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik ben dus na het uit elkaar gaan met mijn ex via via iemand tegengekomen. En na een tijdje contact te hebben gehad via WhatsApp de stoute schoenen aangetrokken en haar gevraagd om eens wat te gaan drinken. Dat vond ze een ontzettend goed idee (wow!) en dus zijn we wat gaan drinken.

Geweldige avond gehad, daarna met haar mee naar huis gegaan en er zat alles op en aan. De volgende dag naar huis gegaan en ik had echt het gevoel dat er een klik was. Dat werd nog maar eens bevestigd toen ze me de dag erna vroeg om langs te komen, want haar vrienden waren daar ook en ze wou me voorstellen. Oké, misschien wat vroeg, maar wie niet waagt wint ook niet. Daar aangekomen klikte het ook helemaal met die vrienden.

Lang verhaal kort, zij is bij mij geweest en ik bij haar voor een week lang. Ouders ontmoet, veel intiem geweest en ze gaf me iets wat ik bij mijn ex niet kreeg: aandacht. Het strelen over je rug als ze drinken ging halen, het vlugge kusje als ze even weg ging. Alles voelde goed. Ze vond me echt leuk, en ik vond haar ook echt heel leuk. Ik werd verliefd. Dat heb ik haar niet gezegd, want ik ging er van uit dat het wederzijds was.

Na een avond bij haar thuis ging zij vroeg naar het werk en zei ze tegen mij: blijf jij maar lekker liggen en maak het je gemakkelijk, ik ga werken. Ik heb toen lekker uitgeslapen en ben daarna naar huis gegaan. Vanaf toen werd het contact heel weird, ze deed afstandelijk en ik vroeg of er wat was. Toen bleek het allemaal ineens veel te snel te gaan voor haar en ze zat met haar carriere en die had voorrang. Terwijl ik niets, maar dan ook niets aan haar opgedrongen heb. En nu spreken we al twee maanden niet meer met elkaar. Wat is dat allemaal voor onzin?
Jammer, maar move on. Je brein breken hierover is zinloos. Je gaat nooit een antwoord krijgen waar jij tevreden mee bent.
pi_184973526
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zo'n 180 draai komt eigenlijk altijd door een ex. Een ander exemplaar kan ook maar dan zou ze de relatie met jou ook nog een tijdje warmhouden denk ik... laten vallen als een baksteen is meestal een ex.
Dit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze deed zo raar nadat jij in haar bed nog lag te knorren en zij naar haar werk is gegaan. Zou er toen iets voorgevallen zijn wat voor haar een afknapper was?
Of dit. :P
pi_184973531
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze deed zo raar nadat jij in haar bed nog lag te knorren en zij naar haar werk is gegaan. Zou er toen iets voorgevallen zijn wat voor haar een afknapper was?
Inderdaad TS, heb je de lakens volgescheten ofzo?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:24:33 #73
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184973597
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Lekker makkelijk dit. Dat was echt alles? Je moet je bedenken of je haar nog zo leuk vindt. Ik vind dit een actie van iemand zonder ruggegraat eerlijk gezegd.
Nee zij is lekker bezig wil je zeggen? Om TS zo op het verkeerde been te zetten. :') Zij heeft zelf ook een mond. Dit soort dingen moet zij dan duidelijk communiceren naar TS toe.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184973626
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:24 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Nee zij is lekker bezig wil je zeggen? Om TS zo op het verkeerde been te zetten. :') Zij heeft zelf ook een mond. Dit soort dingen moet zij dan duidelijk communiceren naar TS toe.
Dat bedoel ik ook :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Sunshine1982 op 12-02-2019 15:36:42 ]
pi_184973630
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:24 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Nee zij is lekker bezig wil je zeggen? Om TS zo op het verkeerde been te zetten. :') Zij heeft zelf ook een mond. Dit soort dingen moet zij dan duidelijk communiceren naar TS toe.
Dat bedoelt ze ook :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:28:51 #76
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184973650
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij wat beter leren lezen.
Neen volgens mij moet ik dat niet. Het lijkt er heel erg op alsof je de schuld nu bij TS wilt neerleggen omdat hij geen ruggengraat heeft volgens jou. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184973673
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:20 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Inderdaad TS, heb je de lakens volgescheten ofzo?
Het kan voor een vrouw behoorlijk belangrijk zijn dat ze een man hebben met een missie en een doel in zijn leven. Als je nog in bed ligt te stinken terwijl zij druk is geeft haar wellicht het idee dat zij het mannetje is met die drive en missie in de relatie tussen jullie.

Ik vermoed dat ze dit realiseerde, en vervolgens bedacht dat het wel heel snel ging, en dus afstand nam. Dit, of een ex die terugkwam in de picture.
pi_184973691
Of een ex in the picture inderdaad of je bent te makkelijk. Contact afhouden is hoe dan ook de sleutel.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:32:40 #79
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184973714
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:30 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze dit realiseerde, en vervolgens bedacht dat het wel heel snel ging, en dus afstand nam. Dit, of een ex die terugkwam in de picture.
Zij is degene die het allemaal zo snel wou laten gaan. Niet TS. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184973715
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Of een ex in the picture inderdaad of je bent te makkelijk. Contact afhouden is hoe dan ook de sleutel.
Precies, gewoon ghosten die handel. Grootste kans dat ze zich dan alsnog bedenkt en hem gaat missen. Dan komt ze vanzelf terug. Doet ze dat niet, dan vond ze je toch al niet leuk en is het te laat.
pi_184973781
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:28 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Neen volgens mij moet ik dat niet. Het lijkt er heel erg op alsof je de schuld nu bij TS wilt neerleggen omdat hij geen ruggengraat heeft volgens jou. :')
Lees wat je wilt lezen, dat wat jij suggereert bedoel ik niet.
pi_184973791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:28 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Neen volgens mij moet ik dat niet. Het lijkt er heel erg op alsof je de schuld nu bij TS wilt neerleggen omdat hij geen ruggengraat heeft volgens jou. :')
Nee, ze zegt dat die vrouw geen ruggegraat heeft getoond.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:38:25 #83
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184973793
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Lees wat je wilt lezen, dat wat jij suggereert bedoel ik niet.
OOh. Je bedoelt dat die griet geen ruggengraat heeft?
Maar niet heus.....Daaaag.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:38:41 #84
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184973798
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, ze zegt dat die vrouw geen ruggegraat heeft getoond.
OOh....oeps. sorry dan.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184973803
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:32 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Precies, gewoon ghosten die handel. Grootste kans dat ze zich dan alsnog bedenkt en hem gaat missen. Dan komt ze vanzelf terug. Doet ze dat niet, dan vond ze je toch al niet leuk en is het te laat.
Er valt weinig te ghosten, ze heeft al twee maanden geen contact gezocht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184973818
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er valt weinig te ghosten, ze heeft al twee maanden geen contact gezocht.
Ah, dan is het laatste van mijn post van toepassing :P
pi_184973858
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:32 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Zij is degene die het allemaal zo snel wou laten gaan. Niet TS. :')
Dan is het nog zijn fout voor zichzelf. Dit gebeurt er als je al man meegaat in die vrouwelijke rollercoaster van wisselende emoties. Hij had ff op de rem moeten trappen en haar naar hem toe moeten laten komen. Maar hij was blij omdat ie aandacht kreeg, dat zei hij zelf, en ging nog meer all-in dan zij deed. Zoals ik weleens gelezen heb:

'If she's chasing you, she ain't dumping you ;)'
pi_184973886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:39 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ah, dan is het laatste van mijn post van toepassing :P
Dat lijkt me sowieso het geval. Ik snap het nut van het topic ook niet zo, eigenlijk. Zoals veel van dergelijke topics. Het is over, jammer, verder met je leven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184973901
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso het geval. Ik snap het nut van het topic ook niet zo, eigenlijk. Zoals veel van dergelijke topics. Het is over, jammer, verder met je leven.
Het geeft mensen nog wel inzicht in waarom dingen gebeurden. Daar zit vaak het probleem. Ze denken goed bezig te zijn, maar zien niet wat ze fout doen.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:45:01 #90
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184973910
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:42 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dan is het nog zijn fout voor zichzelf. Dit gebeurt er als je al man meegaat in die vrouwelijke rollercoaster van wisselende emoties. Hij had ff op de rem moeten trappen en haar naar hem toe moeten laten komen. Maar hij was blij omdat ie aandacht kreeg, dat zei hij zelf. Zoals ik weleens gelezen heb:

'If she's chasing you, she ain't dumping you ;)'
Hij heeft helemaal geen enkele fout gemaakt, Die griet heeft hem gewoon een kut streek geleverd. En ze durft hem niet eens eerlijk te zeggen wat ze echt wil. Dat is gewoon laf. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184973944
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:42 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dan is het nog zijn fout voor zichzelf. Dit gebeurt er als je al man meegaat in die vrouwelijke rollercoaster van wisselende emoties. Hij had ff op de rem moeten trappen en haar naar hem toe moeten laten komen. Maar hij was blij omdat ie aandacht kreeg, dat zei hij zelf, en ging nog meer all-in dan zij deed. Zoals ik weleens gelezen heb:

'If she's chasing you, she ain't dumping you ;)'
Echt, waar halen jullie toch al die onzin vandaan?

Als er een onderwerp is waar de term 'mansplaining' op van toepassing is, is het de omgang met vrouwen en hoe 'de vrouw' in elkaar zit, wat ze wel en niet wil en hoe je met haar om moet gaan.
Veel mannen zijn daar kennelijk expert in, en toch lukt het velen niet om op een fijne, gezonde manier met vrouwen om te gaan en een relatie te hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184974013
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:45 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hij heeft helemaal geen enkele fout gemaakt, Die griet heeft hem gewoon een kut streek geleverd. En ze durft hem niet eens eerlijk te zeggen wat ze echt wil. Dat is gewoon laf. :')
Waarom heeft ze hem een kutstreek geleverd? Ze is een relatie begonnen, heeft daarin geïnvesteerd, heeft zich gerealiseerd dat het toch niet was wat ze wilde en ze heeft er een punt achter gezet.

Dat is natuurlijk altijd kut, gedumpt worden, maar geen kutstreek. Want laten we wel wezen;: welke reden ze ook had gegeven, goed was het toch niet geweest, waarschijnlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184974033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:44 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het geeft mensen nog wel inzicht in waarom dingen gebeurden. Daar zit vaak het probleem. Ze denken goed bezig te zijn, maar zien niet wat ze fout doen.
Vaak doen ze niets fout, maar werkt het gewoon niet.

Het is geen exacte wetenschap, een relatie, waarin je fout en goed kunt doen. Zoveel factoren die meespelen en niet te sturen zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184974039
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Echt, waar halen jullie toch al die onzin vandaan?

Als er een onderwerp is waar de term 'mansplaining' op van toepassing is, is het de omgang met vrouwen en hoe 'de vrouw' in elkaar zit, wat ze wel en niet wil en hoe je met haar om moet gaan.
Veel mannen zijn daar kennelijk expert in, en toch lukt het velen niet om op een fijne, gezonde manier met vrouwen om te gaan en een relatie te hebben.
Zou jij een man willen die achter jou aanloopt?
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:52:36 #95
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184974096
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom heeft ze hem een kutstreek geleverd? Ze is een relatie begonnen, heeft daarin geïnvesteerd, heeft zich gerealiseerd dat het toch niet was wat ze wilde en ze heeft er een punt achter gezet.
Dan moet ze dat eerlijk nu tegen TS zeggen. Maar zelfs dat kan ze al niet. Ze heeft nog helemaal geen enkele punt gezet. En daarom vind ik haar een bitch. :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:48 schreef miss_sly het volgende:

Dat is natuurlijk altijd kut, gedumpt worden, maar geen kutstreek. Want laten we wel wezen;: welke reden ze ook had gegeven, goed was het toch niet geweest, waarschijnlijk.
Dan heeft ze TS wel op het hele verkeerde been gezet want al die tijd heeft ze wel gedaan alsof het koek en ei was. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184974133
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vaak doen ze niets fout, maar werkt het gewoon niet.

Het is geen exacte wetenschap, een relatie, waarin je fout en goed kunt doen. Zoveel factoren die meespelen en niet te sturen zijn.
Er is altijd een bepaalde dynamiek in aanwezig die in veel gevallen hetzelfde gaat. Dat verklaart waarom het niet of wel werkt, maar dan moet je een niveau dieper kunnen kijken dan 'het werkt gewoon niet'. Zo kun je alles wel doodmaken, en leert die gozer er geen reet van.

Snap dat je gelooft in termen als 'meant to be', 'echte liefde' en ga zo maar door, maar dat zijn sprookjes. Er is gewoon onderzocht hoe aantrekkingskracht werkt voor beide sexen.
pi_184974304
Gewoon laten gaan. Over het algemeen krijg je er toch geen beter antwoord dan dat. Die 2 maanden zegt genoeg.

Zie het maar zo dat je iig 2 leuke maanden hebt gehad. Ga wat drinken met wat vrienden of iets anders leuks doen.

Genoeg leuke vrouwen op de wereld die beter bij je passen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_184974631
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Er is altijd een bepaalde dynamiek in aanwezig die in veel gevallen hetzelfde gaat. Dat verklaart waarom het niet of wel werkt, maar dan moet je een niveau dieper kunnen kijken dan 'het werkt gewoon niet'. Zo kun je alles wel doodmaken, en leert die gozer er geen reet van.

Snap dat je gelooft in termen als 'meant to be', 'echte liefde' en ga zo maar door, maar dat zijn sprookjes. Er is gewoon onderzocht hoe aantrekkingskracht werkt voor beide sexen.
Daar geloof ik helemaal niet in :')

Er is geen homogene groep mannen of vrouwen. Er zijn zoveel verschillen in wat mensen wel of niet willen, belangrijk vinden, aantrekkelijk vinden, niet fijn vinden, etc. En als het niet werkt, werkt het niet. Dan kun je nog zo goed te horen krijgenm wat er in deze relatie jaar er werkte of waarom ze je niet wilde, dat betekent nog niet dat dat voor de volgende ook opgaat. De interactie met een ander is sowieso al anders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 februari 2019 @ 16:21:07 #99
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184974649
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:59 schreef Samuel24 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik homo ben zeg. Ik heb totaal geen geduld met vrouwen die zo tegenstrijdig zijn. Vreselijk. :')
Homo's nemen die taak gewoon op zichzelf en ik vermoed dat jij juist die rol prima invult.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Echt, waar halen jullie toch al die onzin vandaan?

Als er een onderwerp is waar de term 'mansplaining' op van toepassing is, is het de omgang met vrouwen en hoe 'de vrouw' in elkaar zit, wat ze wel en niet wil en hoe je met haar om moet gaan.
Veel mannen zijn daar kennelijk expert in, en toch lukt het velen niet om op een fijne, gezonde manier met vrouwen om te gaan en een relatie te hebben.
Je kan de omgang met vrouwen niet mansplainen, want het punt van mansplainen is dat je als man de ervaring van een vrouw uitlegt. De omgang met vrouwen is in dit geval echter de ervaring van een man. Jij bent deze juist aan het womansplainen.

Hij geeft zelf aan dat hij sneller is gegaan dan uit hemzelf zou komen, onder het mom 'wie niet waagt wie niet wint'. Hij is meegegaan in alles wat zij wilde en toen kreeg hij de deksel op zijn neus. Dat hoeft niet per se de oorzaak te zijn, maar het valt wel aan te raden voortaan iets meer zelf de controle te houden en zelf te bepalen wat je fijn vindt, in plaats van maar in alles meegaan en dan zien waar zij het laat stranden.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 16:22:29 #100
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184974679
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niet in :')

Er is geen homogene groep mannen of vrouwen. Er zijn zoveel verschillen in wat mensen wel of niet willen, belangrijk vinden, aantrekkelijk vinden, niet fijn vinden, etc. En als het niet werkt, werkt het niet. Dan kun je nog zo goed te horen krijgenm wat er in deze relatie jaar er werkte of waarom ze je niet wilde, dat betekent nog niet dat dat voor de volgende ook opgaat. De interactie met een ander is sowieso al anders.
Hey Annebel. :') Luister eens even. Het is prima als je je niet aangetrokken voelt tot iemand. Maar zeg het dan duidelijk en breng iemand anders niet op het verkeerde been (zoals die griet deed). Want dat is namelijk fout. Of denk jij daar soms anders over?
Maar niet heus.....Daaaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')