abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 11 februari 2019 @ 22:56:44 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184964783
Daar gaan we weer....
Waarom stoppen ze niet gewoon met bommen op elkaar gooien? |:( |:( |:(

quote:
Iraanse commandant dreigt met aanval op Israëlische kuststeden Haifa en Tel Aviv



Een commandant van de Iraanse Revolutionaire Garde (IRGC) heeft gedreigd Israëlische steden aan de kust te bombarderen als de Amerikanen Iran zouden aanvallen. “De VS moeten weten dat we in dat geval Tel Aviv en Haifa met de grond gelijk zullen maken”, zei generaal Yadolla Jawani volgens het staatspersbureau IRNA.

De Israëlische premier Benjamin Netanyahu reageerde onmiddellijk op de dreiging van aartsvijand nummer 1. “Als dat regime de verschrikkelijke fout maakt om te proberen Tel Aviv en Haifa te vernietigen, dan zal dat niet lukken. Maar dan wordt dit de laatste verjaardag van de revolutie die ze vieren.”

De afbrokkeling van Israël en de bevrijding van Palestina vormen al veertig jaar onderdeel van de buitenlandpolitiek van de islamitische republiek. Iraanse raketten voor de middellange afstand hebben een bereik van ongeveer 2.000 kilometer en kunnen bijna elk doel in Israël treffen.
Hardliners

De dreiging van de Iraanse Revolutionaire Garde weerspiegelt vooral de standpunten van de hardliners in het land. Zij willen af van premier Hassan Rohani, die ontspanning in de regio nastreeft.

https://www.hln.be/nieuws(...)n-tel-aviv~a8f87bba/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184964916
Dan staan de Israëlies met vier dagen in Teheran _O_
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184964944
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:03 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dan staan de Israëlies met vier dagen in Teheran _O_
Waarom ga je daar niet wonen als je zo te spreken bent over hun regime? Denk dat de meeste Iraniërs namelijk niet staan te wachten op oorlog danwel vice versa.
pi_184965001
Eigenlijk is dit geen nieuws meer. Dit soort retoriek gaat al jaren over en weer.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 11 februari 2019 @ 23:10:04 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184965036
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:08 schreef pussycatdoll het volgende:
Eigenlijk is dit geen nieuws meer. Dit soort retoriek gaat al jaren over en weer.
Ik vind het wel bijzonder dat het leger dus schijt heeft aan de premier. De premier wil juist vrede begrijp ik?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184965059
Iran gaat Israël niet aanvallen, en andersom.

Cyrus de Iraniër heeft de Joden bevrijd duizenden jaren geleden.

Iran roeit alleen maar soennieten uit.

Voor de show roepen ze dood aan Amerika en Israël.

Ondertussen roeien ze soennieten uit met hulp van de Amerikaanse en Russische luchtmacht in respectievelijk Irak en Syrië.

De reden waarom één Iraniër die ik ken van sjiiet atheïst is geworden nadat hij erachter kwam dat de mullah's in werkelijkheid collaboreren met Amerika, en een andere sjiiet die ik ken is een wahabiet geworden.

Khomeini heeft nog wapens gekregen van Israël in zijn oorlog tegen Saddam. Iran-contra-affaire.
pi_184965075
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:05 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Waarom ga je daar niet wonen als je zo te spreken bent over hun regime? Denk dat de meeste Iraniërs namelijk niet staan te wachten op oorlog danwel vice versa.
Ik zeg niks over het regime. Wat ik wel aangeef is dat het, vanuit historisch perspectief, te verwachten is dat Israël flink terug slaat op het moment dat het aangevallen wordt en het aannemelijk is dat ze met vier dagen in Teheran staan. Israël heeft een geschiedenis met effectieve tegenaanvallen.

Wat jij en ik van het regime vinden doet daar niks aan af.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  maandag 11 februari 2019 @ 23:13:25 #9
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184965088
ALS amerika Iran aanvalt he, zegt ie. Kleine nuance.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 11 februari 2019 @ 23:18:07 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_184965148
Ja leuk, 'als de VS Iran aanvalt' moet er nog even achter.

We gaan in Nederland ook binnen twee dagen allemaal dood.....als er een gigantische komeet op Utrecht valt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_184965156
Het gaat economisch slecht met Iran omdat de VS Iran opnieuw boycot en de aardolie en aardgasprijzen al langere tijd laag zijn. Dit tromgeroffel is vooral bedoeld om de schuld ervan buiten het regime te leggen wat deels ook juist is. Religieus conservatisme en een moderne welvarende samenleving gaan slecht samen. De oliegelden om die discrepantie te financieren ontbreken nu. Achterlijkheid is nu eenmaal een kostbare luxe die weinigen zich kunnen permiteren. Is het geld op dan stort men zich als achterlijken in een oorlog, meestal een burgeroorlog.

[ Bericht 1% gewijzigd door Digi2 op 11-02-2019 23:30:03 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_184965181
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:12 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Ik zeg niks over het regime. Wat ik wel aangeef is dat het, vanuit historisch perspectief, te verwachten is dat Israël flink terug slaat op het moment dat het aangevallen wordt en het aannemelijk is dat ze met vier dagen in Teheran staan. Israël heeft een geschiedenis met effectieve tegenaanvallen.

Wat jij en ik van het regime vinden doet daar niks aan af.
Nee dat er dan waarschijnlijk honderduizend burgers zullen sterven doet er ook niets aan af zeker?
Is leuk hè: oorlogje in de verte zonder dat je er zelf last van hebt.
pi_184965186
quote:
als de Amerikanen Iran zouden aanvallen.
Throw that bomb, throw that bomb!
  maandag 11 februari 2019 @ 23:24:22 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184965231
quote:
10s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

Na vier dagen is er niks meer van Teheran over...
Iran zo zwak dan?
Dacht altijd dat het een beetje het enige land was in het midden oosten wat nog klappen kan uitdelen (samen met Turkije).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184965256
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:18 schreef heywoodu het volgende:
Ja leuk, 'als de VS Iran aanvalt' moet er nog even achter.

We gaan in Nederland ook binnen twee dagen allemaal dood.....als er een gigantische komeet op Utrecht valt.
Zo dreigde de VS ook Nederland binnen te vallen. Daar zat ook een als aan, maar ach aan een beetje stemmingmakerij is nog nooit iemand overleden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184965287
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:20 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nee dat er dan waarschijnlijk honderduizend burgers zullen sterven doet er ook niets aan af zeker?
Is leuk hè: oorlogje in de verte zonder dat je er zelf last van hebt.
Verlies van onschuldige mensenlevens is verschrikkelijk maar wel een wezenlijk onderdeel van oorlog. Maar waarom begon je over het regime als je het over de verschrikkingen van oorlog wilt hebben?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184965315
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:28 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Verlies van onschuldige mensenlevens is verschrikkelijk maar wel een wezenlijk onderdeel van oorlog. Maar waarom begon je over het regime als je het over de verschrikkingen van oorlog wilt hebben?
Waarom is het vreselijk met 7,5 miljard blijven er nog genoeg mensen over na zo'n oorlog.
pi_184965340
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:30 schreef Nober het volgende:

[..]

Waarom is het vreselijk met 7,5 miljard blijven er nog genoeg mensen over na zo'n oorlog.
@HetDonkertAan
#omdenken
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184965354
En als de stofwolken opgetrokken zijn?

Arabieren aan de macht?
.
pi_184965377
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:28 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Verlies van onschuldige mensenlevens is verschrikkelijk maar wel een wezenlijk onderdeel van oorlog. Maar waarom begon je over het regime als je het over de verschrikkingen van oorlog wilt hebben?
Misschien hebben die 2 wel met elkaar te maken?
@Dr.Jan-Itor #omdenken
pi_184965393
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:30 schreef Nober het volgende:

[..]

Waarom is het vreselijk met 7,5 miljard blijven er nog genoeg mensen over na zo'n oorlog.
Vanuit die opvatting is het even verschrikkelijk dat jij en jouw gezinnetje morgen allemaal morsdood zijn.
pi_184965431
PeledsufSmasher twitterde op maandag 11-02-2019 om 22:07:18 @:muratceylann73 @Netanyahu remember what isis did to iran's coward soldiers 🤣 killed 29 of them and they ran away and layed down on the ground with their weapons haha, while you're showing soldiers protecting themselves from rockets with sweaty pants and soldiers crying because they have feelings. https://t.co/eVPBg2kdX2 reageer retweet
pi_184965455
IranNW twitterde op maandag 11-02-2019 om 11:48:54 #Iran Feb 11 - Karaj More footage of the regime's "massive rallies" marking the 40th anniversary of the 1979 revolution.Despite all the regime's propaganda, these marches are boycotted by the Iranian people.Nobody repeat the chant " Down with Israel, Saudi" https://t.co/xdlLLVbVBt reageer retweet
pi_184965460
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:33 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Misschien hebben die 2 wel met elkaar te maken?
@:Dr.Jan-itor #omdenken
Dus andere regimes voeren oorlogen waarbij geen burgerslachtoffers vallen?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184965482
pi_184965489
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:39 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Dus andere regimes voeren oorlogen waarbij geen burgerslachtoffers vallen?
Nee, daarom heb ik ook een regelrechte hekel aan oorlog. Omdat er altijd onschuldige slachtoffers vallen.
pi_184965524
freedom_4_World twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 11:48:28 @SecPompeo Clearing the US and Israeli flags that were painted on the ground by the Islamic Republic regime. The Iranian people want a friendship with the United States and Israel https://t.co/7v4ntBkhYv reageer retweet
pi_184965545
HeshmatAlavi twitterde op zondag 10-02-2019 om 21:06:07 Young man in #IranI want to say:'Death to the Islamic republic''Death to @khamenei_ir''Death to your ideology'We are not the world's enemy.Hail to the people of Israel.Hail to the people of America.Our enemy is the Islamic republic, the enemy of each & every Iranian. https://t.co/4ZMRWzKbfo reageer retweet
pi_184965573
quote:
6s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik vind het wel bijzonder dat het leger dus schijt heeft aan de premier. De premier wil juist vrede begrijp ik?
quote:
6s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik vind het wel bijzonder dat het leger dus schijt heeft aan de premier. De premier wil juist vrede begrijp ik?
Vrede is een groot woord maar hij is wel gematigder dan zijn voorgangers. Maar de Revolutionaire Garde heeft wel vaker zulke uitspraken gedaan al dan niet onder Ahmadinejad die veel harder in zijn retoriek naar Israel was dan Rohani .
pi_184965583
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:35 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Vanuit die opvatting is het even verschrikkelijk dat jij en jouw gezinnetje morgen allemaal morsdood zijn.
Klopt. Maar gelukkig is dit een ver van onze bed show en Trump is helemaal niet uit op oorlog.
pi_184965629
HassanRouhani twitterde op woensdag 04-09-2013 om 17:27:31 As the sun is about to set here in #Tehran I wish all Jews, especially Iranian Jews, a blessed Rosh Hashanah. http://t.co/tmaf84x7UR reageer retweet
pi_184965683
Ahmadinejad1956 twitterde op zondag 06-01-2019 om 18:15:46 Today in Iran, the Armenian community celebrated Christmas. I attended the church service with them and met many lovely people. https://t.co/gwDtpmHIap reageer retweet
pi_184965700
Ahmadinejad1956 twitterde op maandag 24-12-2018 om 20:40:34 I would like to wish everyone a Merry Christmas, and Happy New Year. May, 2019 be full of happiness, prosperity, and peace for everybody. Jesus loved everyone and wanted us to love all. God Bless https://t.co/ILUrmJ5cAg reageer retweet
:')
pi_184965734
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:44 schreef Nober het volgende:

[..]

Klopt. Maar gelukkig is dit een ver van onze bed show en Trump is helemaal niet uit op oorlog.
Ik snap niet dat het blijkbaar oké voelt om over afstand je makkelijker te distantiëren van menselijk leed dan je dat van je eigen omgeving kunt. Ik vind dat gewoon niet eerlijk.
Verder denk ik ook dat Trump niet op oorlogspad is maar hij heeft wel emotionele gedragingen die je niet eerder zag bij zo'n president en ik vraag me soms wel af of hij zelf niet verbijsterd is dat hij president van Amerika is geworden. Ben ook wel eens bang dat hij daardoor denkt dat hij Alles kan maken en/of iemand is met superkrachten. Hij komt nogal kinderlijk over van tijd tot tijd als je zijn tweets bekijkt.
Vind het wel een leuke man maar ik twijfel of hij de gevolgen van zijn daden dusdanig kan overzien dat hij ondanks dat ie geen oorlog wil het toch voor elkaar krijgt zich in zo'n situatie te storten.
pi_184965738
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:11 schreef intellectuele_user het volgende:
Iran gaat Israël niet aanvallen, en andersom.

Cyrus de Iraniër heeft de Joden bevrijd duizenden jaren geleden.

Iran roeit alleen maar soennieten uit.

Voor de show roepen ze dood aan Amerika en Israël.

Ondertussen roeien ze soennieten uit met hulp van de Amerikaanse en Russische luchtmacht in respectievelijk Irak en Syrië.

De reden waarom één Iraniër die ik ken van sjiiet atheïst is geworden nadat hij erachter kwam dat de mullah's in werkelijkheid collaboreren met Amerika, en een andere sjiiet die ik ken is een wahabiet geworden.

Khomeini heeft nog wapens gekregen van Israël in zijn oorlog tegen Saddam. Iran-contra-affaire.
Mooi verhaal.
pi_184965753
Ahmadinejad1956 twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 21:01:25 I wanted to give my condolences once again to all families that lost a loved one, and will #NeverForget them. Unfortunately Politicians have not told the truth about what really happened on #September11 #NeverForget reageer retweet
pi_184965785
Niet vergeten mensen, het is allemaal een show die ze spelen!

pi_184965824
Khomeini werd met Air France naar Teheran vervoerd om zijn dictatuur te vestigen, zou het Westen dit voor een vijand doen? Nope! De vrouw van de shah (koningin van Iran) heeft al aangegeven dat de mullah's samenwerken met het Westen.

pi_184965869
Pro-Iraanse agenten in Irak getraind in Iran om de macht in Irak over te nemen na de val van Saddam (Al-Hakim) op bezoek bij de grote satan:

pi_184965903
Iraanse mullah's, dikke vrienden van de VS in Irak, samen met de voormalige Amerikaanse ambassadeur in Den Haag Paul Bremer, foto in Bagdad, Blackwater mercenaries zijn de bodyguards

pi_184965942
Ik zie niet in waarom Amerika Iran op korte termijn zou aanvallen. Dus eigenlijk een loze dreiging. En zelfs als Amerika zou aanvallen, dan denk ik dat Iran de volledige focus moet leggen op dat conflict. Anders zijn ze verloren.

En als er dan een verdwaalde raket richting Israël komt, dan moet hij nog door het afweergeschut komen.
pi_184965948


:')!

Al 40 jaar willen de VS zogenaamd Iran binnenvallen! Goede grap jongens, alle vijanden van Iran in die regio zijn een voor een uitgeroeid, maar de mullah's niet.
pi_184967806
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:56 schreef Nikonlover het volgende:
aar gaan we weer....
Waarom stoppen ze niet gewoon met bommen op elkaar gooien? |:( |:( |:(
Omdat moslims geen vrede met de Joden willen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_185013976
quote:
10s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

Na vier dagen is er niks meer van Teheran over...
Je kan ook overdrijven.
  donderdag 14 februari 2019 @ 15:36:09 #46
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185014293
quote:
Een commandant van de Iraanse Revolutionaire Garde (IRGC) heeft gedreigd Israëlische steden aan de kust te bombarderen als de Amerikanen Iran zouden aanvallen
Dus; als wij aangevallen worden, zullen we terugslaan. OK, waar is het nieuwsfeit?

Als de VS Iran zouden aanvallen, is dat door de neocons en oorlogsindustrie in gang gezet en waarschijnlijk ook door Israel en de Saoedi's. Trump zal zich door deze as van het kwaad geen oorlog in laten lokken, ook al wordt er op CNN en MSNBC constant oorlogshitserij gepromoot. De plannen liggen er al heel lang om Iran aan te vallen, maar Bush kwam er niet aan toe en Obama en Trump hebben er vanaf gezien.

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_185015621
Als ze het lef hebben om Israel aan te vallen dan hoop ik dat Israel heel Iran terugbrengt naar de middeleeuwen. Daar heeft Israel dan alle recht toe.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 14 februari 2019 @ 17:02:57 #48
186611 Haags
pi_185015633
Blaffende honden bijten niet.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator donderdag 14 februari 2019 @ 17:09:22 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_185015740
quote:
6s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik vind het wel bijzonder dat het leger dus schijt heeft aan de premier. De premier wil juist vrede begrijp ik?
daarom staat er ook:

ALS de Amerikanen aanvallen

altijd en dat gaat omgekeerd ook op, mensen zouden er gewoon niet meer op moeten reageren man :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 14 februari 2019 @ 17:16:31 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185015840
Eigenlijk zou het veel logischer zijn als Israel en Iran bondgenoten waren. Want de Perzen zijn historisch de vijanden van de Arabieren en de Joden zijn dat ook. Dat maakt Iran en Israel natuurlijke bondgenoten. Israel zit ook nergens Iran dwars of vice-versa. Heel raar dit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')