abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 februari 2019 @ 21:25:14 #1
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184962636
Op de (gedeeltelijke) destructie van de mensheid. Zowel fysiek als mentaal. Of het nou een apocalypse is of kernoorlog, wat het maar is.

Ik ga denk ik binnenkort blikken inslaan met voedsel dat echt 4 a 5 jaar houdbaar is en wanneer het bijna over datum is vreet ik alles op en koop ik een nieuwe set.

Treffen jullie voorbereidingen?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_184962693
Nee joh kan mij 't nou verekken of ik dan nog leef :') lekker alleen in de nucleaire zooi rondlopen :')

GOD BLESS YOU _O_
pi_184962808
John probeerde ook Skynet te slim af te zijn, eindigde ook alleen maar met een meid in een bunker omdat de pa van die meid slim genoeg was om hen daarheen te laten brengen. Ik zou best wel graag met zo'n meid in een bunker willen zitten. Maar op dit moment richt ik me op het leven buiten een bunker en hoop maar dat het een beetje goed gaat lopen allemaal. Zou wel naar zijn als ik net die pech heb om door een nuke om het leven te komen
pi_184962893
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:31 schreef phoenyx het volgende:
John probeerde ook Skynet te slim af te zijn, eindigde ook alleen maar met een meid in een bunker omdat de pa van die meid slim genoeg was om hen daarheen te laten brengen. Ik zou best wel graag met zo'n meid in een bunker willen zitten. Maar op dit moment richt ik me op het leven buiten een bunker en hoop maar dat het een beetje goed gaat lopen allemaal. Zou wel naar zijn als ik net die pech heb om door een nuke om het leven te komen
Cool verhaal possetje
pi_184963212
Op een nucleaire oorlog valt niet voor te bereiden denk ik zo. Of je moet iemand kennen met een tientallen meters diepe bunker...
  dinsdag 12 februari 2019 @ 08:55:29 #6
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184968235
Al gaat de wereld morgen voorbij, ik zal nog steeds zaadjes blijven planten.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 09:06:47 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_184968361
Als een kernoorlog komt wil ik zo dicht mogelijk bij een kernexplosie aanwezig zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_184995420
Ik ga het liefste dood dan als de levenstijl die we nu gewend zijn weg is hoeft het van mij niet. Ik noem maar iets als naar een dokter kunnen gaan. Te eten hebben als dat er niet meer is wordt het voor de overlevende zwaar zat.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_185015815
Ja, ik heb zelf als hobby en als levensstijl preppen. Kortgezegd betekent het dat je je voorbereidt op een noodsituatie als gevolg van een ramp of sociale, politieke en/of economische opschudding en ongeregeldheden, of deze zich nu op lokaal niveau of internationale schaal afspelen.

Sinds de onrust met de Brexit en al die zonnestormen ben ik hier bewust mee bezig. Ik heb in mijn voorraadkast drie zakken Unox erwtensoep staan, erg lekker! _O_
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_185016341
Zoveel mogelijk kennis veiligstellen.
  donderdag 14 februari 2019 @ 18:02:25 #11
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185016666
Ik probeer alvast aan de smaak van mensenvlees te wennen.
pi_185016692
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:14 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Ja, ik heb zelf als hobby en als levensstijl preppen. Kortgezegd betekent het dat je je voorbereidt op een noodsituatie als gevolg van een ramp of sociale, politieke en/of economische opschudding en ongeregeldheden, of deze zich nu op lokaal niveau of internationale schaal afspelen.

Sinds de onrust met de Brexit en al die zonnestormen ben ik hier bewust mee bezig. Ik heb in mijn voorraadkast drie zakken Unox erwtensoep staan, erg lekker! _O_
:D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 14 februari 2019 @ 18:09:33 #13
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185016791
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:14 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Ja, ik heb zelf als hobby en als levensstijl preppen. Kortgezegd betekent het dat je je voorbereidt op een noodsituatie als gevolg van een ramp of sociale, politieke en/of economische opschudding en ongeregeldheden, of deze zich nu op lokaal niveau of internationale schaal afspelen.

Sinds de onrust met de Brexit en al die zonnestormen ben ik hier bewust mee bezig. Ik heb in mijn voorraadkast drie zakken Unox erwtensoep staan, erg lekker! _O_
3 zakken maar. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185034020
-Too soon idd-

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2019 19:06:48 (Net iets té) ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185043645
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:14 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Ja, ik heb zelf als hobby en als levensstijl preppen. Kortgezegd betekent het dat je je voorbereidt op een noodsituatie als gevolg van een ramp of sociale, politieke en/of economische opschudding en ongeregeldheden, of deze zich nu op lokaal niveau of internationale schaal afspelen.

Sinds de onrust met de Brexit en al die zonnestormen ben ik hier bewust mee bezig. Ik heb in mijn voorraadkast drie zakken Unox erwtensoep staan, erg lekker! _O_
:') _O-
  zaterdag 16 februari 2019 @ 08:14:02 #16
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_185043705
De FOK! search gebruiken: Topicreeks: TEOTWAWKI-Survival topic
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')