abonnement Unibet Coolblue
pi_184962116
Goedenavond, lezers, lezeressen en alles wat daar tussenin dan wel daar buiten hangt dan wel daartussen fluctueert qua gender,

Graag wilde ik klagen over klimaatsceptici. Dit betekent: mensen die niet geloven dat de mens, en daarmee bedoel ik meer specifiek het Westen, meer specifiek Nederland, meer specifiek autochtone, blanke Nederlanders, meer specifiek autochtone, blanke, Nederlandse mannen, meer specifiek autochtone, blanke, Nederlandse, heteroseksuele mannen van middelbare leeftijd, verantwoordelijk is voor voor de temperatuurstijging op aarde (beter bekend als 'Global Warming') door excessieve CO2 uitstoot.

Want kijk nou eens naar de feiten:
- de Nederlandse winter van 2018/2019 is erg mild geweest. We hebben al heel lang geen Elfstedentocht gehad. Dit is een bewijs voor Global Warming en dat kan alleen maar komen door excessieve CO2 uitstoot.
- de Amerikaanse winter van 2018/2019 is extreem koud geweest. Dat lijkt haaks te staan op hetgeen ik net schreef maar het weer is iets anders dan het klimaat. Bovendien is deze Climate Change een gevolg van Global Warming en dat kan alleen maar komen door excessieve CO2 uitstoot.
- De voornaamste factor die van invloed is op de temperatuur op aarde is dan ook CO2 uitstoot (meer specifiek, Nederlandse CO2 uitstoot). Factoren als fluctuaties in de zonneactiviteit, vulkanisme, El Nino's, en de 'Chandler-Wiebel' laat ik hierbij praktischer wijs buiten beschouwing.

De oplossing is dan ook logisch, te weten: een verbod op benzine- en dieselauto's, sluiting van kerncentrales, plaatsing van windmolens en zonnepanelen, warmtepompen, een vliegtaks, en verplichte isolatie van alle woningen om rond 2050 een volledig CO2-neutrale economie te hebben. Om dit te bewerkstelligen zullen we de komende vijf- a tien jaar enkele honderdduizenden migranten vanuit Afrika en het Midden-Oosten in Nederland opnemen.

gepost vanaf mijn iPad
pi_184962616
En de impact van de klimaatmaatregelen van Nederland op het klimaat op mondiaal niveau maken een significant verschil?
pi_184962830
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:24 schreef Regilio_ het volgende:
En de impact van de klimaatmaatregelen van Nederland op het klimaat op mondiaal niveau maken een significant verschil?
Ja, want Nederland gaat hiermee een gidsland worden. Zodra andere landen zien waar wij mee bezig zijn zullen zij ook volgen. Bovendien gaat Nederland hiermee veel kennis en innovatie opdoen wat we weer kunnen verkopen aan het buitenland en goed zal zijn voor de economie.
pi_184962937
TS moet eens in China gaan kijken.


Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184962975
Aziatisch riviertje:

Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 11 februari 2019 @ 21:38:27 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_184963021
Niet gelezen, maar klimaatskeptici altijd terechter klaag
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_184963095
Wij kennen in dit land geen rampen of armoede, dus dan richten we ons maar op het klimaat.
pi_184963120
Insert foto van de ganges
pi_184963209
Gewoon iedereen het land uit.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 22:07:48 #10
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184963806
Feit is dat we al honderdduizenden jaren overleven met ijstijden. Dag.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184963862
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:32 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Zodra andere landen zien waar wij mee bezig zijn zullen zij ook volgen.
Dit is gewoon een aanname. Waar baseer je dit op? Hoe groot acht je de kans dat China hierin meegaat? Rusland, India, etc? En dan laat ik die blonde flapdrol uit de VS nog buiten beschouwing.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 22:12:15 #12
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184963906
quote:
99s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:40 schreef Mr.Ping het volgende:
Wij kennen in dit land geen rampen of armoede, dus dan richten we ons maar op het klimaat.
Ja, je moet je verdienmodel toch ergens op baseren, hè?

Wat een bak als ze er over 10 jaar achter komen dat het allemaal gelogen is geweest. Net als met de zure regen en het gat in de ozonlaag. Maar dat ze zich wel scheel hebben betaald aan onomkeerbare trends als warmtepompen en stekkerauto's.

Maar ja, we hebben wel gedeugd hè. Dat voelt op de korte termijn zo lekker en werkt perfect als aflaat om je aangeprate 0,0003% schuldgevoel af te kopen.

En de rest van de wereld kijkt naar ons en lacht ons keihard uit. Nederland "gidsland".
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184963950
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:24 schreef Regilio_ het volgende:
En de impact van de klimaatmaatregelen van Nederland op het klimaat op mondiaal niveau maken een significant verschil?
Niks doen omdat de rest niks doet is de meest gebruikte en meest waardeloze reden die deze discussie wordt gevoerd.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184963994
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:10 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Dit is gewoon een aanname. Waar baseer je dit op? Hoe groot acht je de kans dat China hierin meegaat? Rusland, India, etc?
En dat is dan een reden om maar niets te gaan doen?

Bovendien, een goed voorbeeld doet goed volgen. Nederland kan hierin pionier en marktleider worden. Deze industrie gaat heel veel banen opleveren. Deze investeringen zullen wij ruimschoots terugverdienen.
pi_184963997
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:13 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Niks doen omdat de rest niks doet is de meest gebruikte en meest waardeloze reden die deze discussie wordt gevoerd.
Ik zeg niet dat je niks moet doen, maar stellen dat radicaal naar CO2neutraal in Nederland gaan betekent dat andere landen volgen, nou nee. Naïef.
pi_184964003
Iedereen heeft tegenwoordig een mening over klimaatverandering en iedereen roept weer wat anders. Het feit is dat het een 'trending topic' is in de wereld op dit ogenblik.
Ik denk dat wij door steeds meer te willen, hebzuchtig zijn, zoveel mogelijk controle uit te willen oefenen op ons eigen bestaan we vergeten dat we kinderen van moeder aarde zijn. En zoals alles in het universum geeft actie; reactie.
Ik denk ook dat het vooral bij jezelf persoonlijk begint, zelf weten wat goed is, voor jezelf en dus voor de aarde.
Het is wel logisch dat we een bepaald leefpatroon willen volgen maar het is belangrijk om af te blijven vragen wat goed en wat slecht is.
pi_184964009
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:09 schreef Tlaloc het volgende:
Om dit te bewerkstelligen zullen we de komende vijf- a tien jaar enkele honderdduizenden migranten vanuit Afrika en het Midden-Oosten in Nederland opnemen.
De import van nog meer migranten zorgt juist voor een hogere CO2 uitstoot. Volgens je eigen argumentatie zouden we juist meer van die schooiers moeten deporteren.
pi_184964033
pi_184964052
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:16 schreef HetDonkertAan het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig een mening over klimaatverandering en iedereen roept weer wat anders. Het feit is dat het een 'trending topic' is in de wereld op dit ogenblik.
Ik denk dat wij door steeds meer te willen, hebzuchtig zijn, zoveel mogelijk controle uit te willen oefenen op ons eigen bestaan we vergeten dat we kinderen van moeder aarde zijn. En zoals alles in het universum geeft actie; reactie.
Ik denk ook dat het vooral bij jezelf persoonlijk begint, zelf weten wat goed is, voor jezelf en dus voor de aarde.
Het is wel logisch dat we een bepaald leefpatroon willen volgen maar het is belangrijk om af te blijven vragen wat goed en wat slecht is.
Precies. Balans zoeken. Ik denk dat wij heel veel voor de Aarde (terug)doen als wij ons best gaan doen om de CO2 uitstoot te verminderen. Ook al gaat dat honderden miljarden kosten. Een beter klimaat is wat mij betreft onbetaalbaar.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 22:19:05 #20
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184964075
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:13 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Niks doen omdat de rest niks doet is de meest gebruikte en meest waardeloze reden die deze discussie wordt gevoerd.
HOU TOCH OP MAN.

Een beetje elke inwoner honderden euro's per maand extra inhouden voor een winst van drie keer niks. Terwijl niet eens is aangetoond dat de stijging door de mens komt, laat staan wat voor effect het heeft.

Exact hetzelfde als toen bleek dat al 90% van alle ontwikkelingshulp gelden en goederen naar lokale milities ging. "Ja laten we toch maar blijven geven anders komt die 10% ook niet op de plek terecht". Er gingen zelfs stemmen op om dan maar 10 keer zoveel te geven.

Het gaat om geld. Schandalig veel geld. Word eens een keer wakker man.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 22:20:45 #21
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184964104
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:18 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Precies. Balans zoeken. Ik denk dat wij heel veel voor de Aarde (terug)doen als wij ons best gaan doen om de CO2 uitstoot te verminderen. Ook al gaat dat honderden miljarden kosten. Een beter klimaat is wat mij betreft onbetaalbaar.
Je weet dat een gemiddelde vulkaanuitbarsting evenveel uitstoot als een jaar lang autorijden in heel Nederland?

Moeten we nu ook maar voor vulkanen compenseren?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184964108
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De import van nog meer migranten zorgt juist voor een hogere CO2 uitstoot. Volgens je eigen argumentatie zouden we juist meer van die schooiers moeten deporteren.
quote:
Dat is leuk en aardig, maar wie gaat er dan over een aantal jaren jou pensioen betalen en jou verzorgen als je oud en versleten bent?
pi_184964156
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je weet dat een gemiddelde vulkaanuitbarsting evenveel uitstoot als een jaar lang autorijden in heel Nederland?

Moeten we nu ook maar voor vulkanen compenseren?
Dus omdat er bij een vulkaanuitbarsting toevallig veel CO2 vrijkomt moeten wij in Nederland maar helemaal niets meer doen? Gewoon lekker in dieselauto's blijven rijden en kiloknallers eten?
pi_184964173
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

HOU TOCH OP MAN.

Een beetje elke inwoner honderden euro's per maand extra inhouden voor een winst van drie keer niks. Terwijl niet eens is aangetoond dat de stijging door de mens komt, laat staan wat voor effect het heeft.

Exact hetzelfde als toen bleek dat al 90% van alle ontwikkelingshulp gelden en goederen naar lokale milities ging. "Ja laten we toch maar blijven geven anders komt die 10% ook niet op de plek terecht". Er gingen zelfs stemmen op om dan maar 10 keer zoveel te geven.

Het gaat om geld. Schandalig veel geld. Word eens een keer wakker man.
En nu wil je zeker gaan lopen "welles-nietessen" totdat we met bronnen aan komen voor en tegen een klimaatverandering die wordt beïnvloed door mensen en we vervolgens elkaars bronnen gaan bestempelen tot nep.


Dus je vindt niks doen omdat de rest niks doet een goeie reden?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 22:25:30 #25
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184964191
quote:
Of je plant meer bomen, want die vreten CO2 als een gek. Het kan zo simpel zijn, maar ja, daar kan je de burger geen honderden miljarden mee uit de zak kloppen.

Maar ja Afrika en China prijsneuken of hun leven ervan afhangt, de laatste vanwege de economie.

Weten jullie trouwens dat in de cirkel rondom China en India meer mensen wonen dan in de rest van de wereld? En wat doen die voor de CO2? Noppes, nada, zich. Nederland trekt de kar wel weer, levert weer 0,0003% op :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184964207
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:18 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Precies. Balans zoeken. Ik denk dat wij heel veel voor de Aarde (terug)doen als wij ons best gaan doen om de CO2 uitstoot te verminderen. Ook al gaat dat honderden miljarden kosten. Een beter klimaat is wat mij betreft onbetaalbaar.
Ik denk dat het vooral ieder zijn eigen persoonlijke boodschap moet zijn in deze tijd. Grote bedrijven die daarin het voortouw nemen gaat niet werken op de lange termijn en kan een averechts effect genereren. Zoals Vogeltjesdans hierboven zegt zijn er genoeg redenen om ons te distantiëren van klimaatverandering en dit onderwerp met de kop in t zand te drukken en daar te houden. Bedrijven die massale regelingen abrupt gaan doervoeren onder de noemer klimaatveranderingsbestrijding zal veel weerstand oproepen.
Blinde paniek is überhaupt niet goed.
Gewoon bewust en rustig kijken wat wel en niet goed is en hoe je leven vorm te geven in het algemeen is veel helpender.
Desalniettemin draagt ook zo'n klimaatdiscussie bij aan een integraal zelfbewustzijn dus al met al mogen we er gewoon van leren.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 22:28:47 #27
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184964253
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:24 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

En nu wil je zeker gaan lopen "welles-nietessen" totdat we met bronnen aan komen voor en tegen een klimaatverandering die wordt beïnvloed door mensen en we vervolgens elkaars bronnen gaan bestempelen tot nep.


Dus je vindt niks doen omdat de rest niks doet een goeie reden?
Precies. Want als de wereld hierdoor al naar de klote gaat (wat gewoon gelogen is), dan gaat Nederland "gidsland" totaal geen verschil maken.

Ik vertik het om elke maand honderden euro's meer te moeten dokken terwijl China steeds meer uitkomst. En ik vertik het nog meer om extra te moeten dokken voor een stelletje milieudebielen, die vanuit deugperspectief achter de leugen van dit verdienmodel aanrennen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 11 februari 2019 @ 22:29:46 #28
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_184964271
Ja want de aarde heeft sinds haar ontstaan altijd al eenzelfde klimaat gehad :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 22:31:49 #29
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184964306
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:26 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral ieder zijn eigen persoonlijke boodschap moet zijn in deze tijd. Grote bedrijven die daarin het voortouw nemen gaat niet werken op de lange termijn en kan een averechts effect genereren. Zoals Vogeltjesdans hierboven zegt zijn er genoeg redenen om ons te distantiëren van klimaatverandering en dit onderwerp met de kop in t zand te drukken en daar te houden. Bedrijven die massale regelingen abrupt gaan doervoeren onder de noemer klimaatveranderingsbestrijding zal veel weerstand oproepen.
Blinde paniek is überhaupt niet goed.
Gewoon bewust en rustig kijken wat wel en niet goed is en hoe je leven vorm te geven in het algemeen is veel helpender.
Desalniettemin draagt ook zo'n klimaatdiscussie bij aan een integraal zelfbewustzijn dus al met al mogen we er gewoon van leren.
80000 om je woning te voorzien van een warmtepomp en 30000 voor een nieuwe auto (kosten nog aan te leggen infrastructuur niet meegerekend) per huishouden roept geen weerstand op?

Ik betaal sowieso als de hoofdprijs om een lamp en tv aan te hebben. Laat nu maar eens iemand anders zien wat hij waard is. Wij zijn altijd de lul.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184964327
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar ja Afrika en China prijsneuken of hun leven ervan afhangt, de laatste vanwege de economie.
Vergeet ook de bevolkingsexplosie in het MO niet. De klimaatreligieuzen zijn zo hypocriet om telkens maar die olifant in de kamer volledig te negeren. Ze struikelen over elkaar heen om maar zo'n beetje alles wat leuk is in het leven te willen verbieden of kapot te belasten maar over maatregelen die pas echt doeltreffend zijn zoals een geboortebeperking voor Afrika en het MO zul je ze niet horen.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 22:33:13 #31
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184964337
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:29 schreef PzKpfw het volgende:
Ja want de aarde heeft sinds haar ontstaan altijd al eenzelfde klimaat gehad :')
Dat. En we hebben in onze honderdduizenden jaren op deze planeet verschillende ijstijden meegemaakt, die we allemaal prima zijn doorgekomen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184964465
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Vergeet ook de bevolkingsexplosie in het MO niet. De klimaatreligieuzen zijn zo hypocriet om telkens maar die olifant in de kamer volledig te negeren. Ze struikelen over elkaar heen om maar zo'n beetje alles wat leuk is in het leven te willen verbieden of kapot te belasten maar over maatregelen die pas echt doeltreffend zijn zoals een geboortebeperking voor Afrika en het MO zul je ze niet horen.
En de Nederlandse regering kan dit hoe precies beïnvloeden?

Nogmaals, begin bij jezelf!
pi_184964512
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat. En we hebben in onze honderdduizenden jaren op deze planeet verschillende ijstijden meegemaakt, die we allemaal prima zijn doorgekomen.
Net als de mammoet en de mozaïekstaartrat :P
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184964526
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

80000 om je woning te voorzien van een warmtepomp en 30000 voor een nieuwe auto (kosten nog aan te leggen infrastructuur niet meegerekend) per huishouden roept geen weerstand op?

Ik betaal sowieso als de hoofdprijs om een lamp en tv aan te hebben. Laat nu maar eens iemand anders zien wat hij waard is. Wij zijn altijd de lul.
Je moet het zelf weten als jij ervoor kiest om wekelijks je volle afvalcontainer op straat leeg te gooien zullen daar op ee gegeven moment mensen zijn die er wat van zeggen en als je dan doorgaat met je gedrag zal het je verboden worden.
Als er een globale opvatting heerst worden wetten daartoe aangepast en aangedragen.
Het zelfde geldt voor de opvatting (die ik benoemde on mijn vorige post) dat we gewoon niet meer omkijken naar een eventuele klimaatverandering (en waar jij het persoonlijke voorbeeld van bent) kam ervoor zorgen dat de heersende opvatting wordt dat er geen probleem is en we dus gewoon doorgaan met waar we al mee zijn begonnen. Het opconsumeren van onze aarde. Daarom stelde ik ook dat de enige keuze die hierin bestaat je eigen keuze is en dat het niet bepaald tactisch is dat je gedwongen wordt een bepaalde richting aan je leven te geven ;)
pi_184964604
Pff ja als je alles gelooft wat de zogenaamde experts schrijven die zijn betaald door de overheden... Lees je maar eens in door wie die mensen betaald worden, dan zul je zien dat de overheid er alleen maar baat bij heeft om de bevolking dom te houden. Bovendein is de overheid zelf ook bezig met het beinvloeden van het klimaat zonder dat wij hiervan mogen weten... Google eens op de h.a.a.r.p.

http://www.wijwordenwakker.org/nl/controle/haarp/p523
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 22:47:11 #36
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184964607
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:42 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Je moet het zelf weten als jij ervoor kiest om wekelijks je volle afvalcontainer op straat leeg te gooien zullen daar op ee gegeven moment mensen zijn die er wat van zeggen en als je dan doorgaat met je gedrag zal het je verboden worden.
Als er een globale opvatting heerst worden wetten daartoe aangepast en aangedragen.
Het zelfde geldt voor de opvatting (die ik benoemde on mijn vorige post) dat we gewoon niet meer omkijken naar een eventuele klimaatverandering (en waar jij het persoonlijke voorbeeld van bent) kam ervoor zorgen dat de heersende opvatting wordt dat er geen probleem is en we dus gewoon doorgaan met waar we al mee zijn begonnen. Het opconsumeren van onze aarde. Daarom stelde ik ook dat de enige keuze die hierin bestaat je eigen keuze is en dat het niet bepaald tactisch is dat je gedwongen wordt een bepaalde richting aan je leven te geven ;)
Leuk verhaal, maar die globale opvatting bestaat niet. Andere landen doen geen kut. En daar eens ik niet voor te betalen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 22:59:57 #37
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184964857
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Pff ja als je alles gelooft wat de zogenaamde experts schrijven die zijn betaald door de overheden... Lees je maar eens in door wie die mensen betaald worden, dan zul je zien dat de overheid er alleen maar baat bij heeft om de bevolking dom te houden. Bovendein is de overheid zelf ook bezig met het beinvloeden van het klimaat zonder dat wij hiervan mogen weten... Google eens op de h.a.a.r.p.

http://www.wijwordenwakker.org/nl/controle/haarp/p523
Nou is Marcel Messing wel een echte doemprofeet en neigt zijn verhaal niet naar het waarschijnlijke. Maar ik vind het een interessante documentaire en ga hem zeker nog eens kijken. Bij voorkeur vanavond onder het genot van mijn electrische deken en een whisky.

Dat de wereld beter af is met een populatie van 500 miljoen is geen geheim. Maar zeg dat tegen die sloeberlanden die het prijsneuken tot nationale sport verheven hebben.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184964870
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Pff ja als je alles gelooft wat de zogenaamde experts schrijven die zijn betaald door de overheden... Lees je maar eens in door wie die mensen betaald worden, dan zul je zien dat de overheid er alleen maar baat bij heeft om de bevolking dom te houden. Bovendein is de overheid zelf ook bezig met het beinvloeden van het klimaat zonder dat wij hiervan mogen weten... Google eens op de h.a.a.r.p.

http://www.wijwordenwakker.org/nl/controle/haarp/p523
pi_184964923
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar die globale opvatting bestaat niet. Andere landen doen geen kut. En daar eens ik niet voor te betalen.
Dat ze in Saoede Arabië vrouwen niet zonder hoofddoek laten lopen wil nog niet zeggen dat ik dat dan ook maar niet doe. En ik vind het gewoon ronduit een asociale gang van gedachten om je eigen comfortzone te onderhouden terwijl er globale veranderingen nodig zijn voor het leven van een ieder.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 23:05:49 #40
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184964947
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:03 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat ze in Saoede Arabië vrouwen niet zonder hoofddoek laten lopen wil nog niet zeggen dat ik dat dan ook maar niet doe. En ik vind het gewoon ronduit een asociale gang van gedachten om je eigen comfortzone te onderhouden terwijl er globale veranderingen nodig zijn voor het leven van een ieder.
Ik wil het eerder omdraaien. Wij moeten ons het schompes betalen terwijl andere landen lekker op de zelfde voet doorgaan. Lekker sloven zodat anderen er warmpjes bij zitten. Nee dank je, en een dikke fuck you voor degene die dat wel vindt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 februari 2019 @ 23:09:05 #41
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184965012
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:00 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij hebt Marcel Messing ontmoet? Jij weet welke bronnen hij heeft? Waar hij zijn kennis vandaan heeft? Op welke plekken hij daarvoor is geweest? 5 minuten in gesprek met hem en je houdt je mond, dat garandeer ik je.

Het is een van de meest intelligente en belezen personen die ik heb ontmoet, en dat is bepaald niet omdat ik te weinig mensen heb ontmoet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184965124
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik wil het eerder omdraaien. Wij moeten ons het schompes betalen terwijl andere landen lekker op de zelfde voet doorgaan. Lekker sloven zodat anderen er warmpjes bij zitten. Nee dank je, en een dikke fuck you voor degene die dat wel vindt.
Stel: we verwoesten de wereld op dit ogenblik en over 100 jaar is er geen menselijk leven meer mogelijk op deze aarde. Nee, dan heeft het geen fuck geholpen dat ik de klimaatbeschermer heb uitgehangen. Wat je zegt: bepaalde landen doen waar ze zelf zin aan hebben zonder zich druk te maken over het klimaat.
Iedereen heeft die keuze :om maar door te gaan met wat ze aan het doen zijn zonder zich druk te maken om het klimaat of danwel het welzijn van de wereldbol.
Nooit zullen we weten of het helpt om ons zorgen te maken om het klimaat en hierna te handelen. Maar vanuit diezelfde mindset kun je elke dag een brandende ton in je tuin zetten. Je hoort her en der wat gemor en geklaag van de buren ("is t wel goed voor onze longen en onze buurtlucht dat vogeltjesdans dagelijks een brandende ton in zijn tuin zet?" )
echter in dit zojuist gestelde waanuniversum is het gewoon legaal om dagelijks je buren uit te roken met eem brandende ton. Luchtkwaliteit wordt in dit waanuniversum namelijk niet onderzocht want het enige wat hier telt is het tellen van krabben.
Zo zijn er in andere dorpen en steden nog tallozen anderen die ook dagelijks hun hele hebben en houden verbranden in een ton in de tuin.... Enfin wat ik er mee wil zeggen is dat in mijn zelfverzonnen waanuniversum brandende tonnen in de tuin kunnen leiden tot massale dood. De aarde zal zelfs vergaan door die brandende tonnen op den duur. Maar niemand die het echt zeker weet.
Nou mijn vraag aan jou is: dit allemaal wetende; zou jij de volgende dag in mijn zelfverzonnen universum weer een brandende ton in je tuin zetten?
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 februari 2019 @ 00:03:52 #43
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184965901
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:16 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Stel: we verwoesten de wereld op dit ogenblik en over 100 jaar is er geen menselijk leven meer mogelijk op deze aarde. Nee, dan heeft het geen fuck geholpen dat ik de klimaatbeschermer heb uitgehangen. Wat je zegt: bepaalde landen doen waar ze zelf zin aan hebben zonder zich druk te maken over het klimaat.
Iedereen heeft die keuze :om maar door te gaan met wat ze aan het doen zijn zonder zich druk te maken om het klimaat of danwel het welzijn van de wereldbol.
Nooit zullen we weten of het helpt om ons zorgen te maken om het klimaat en hierna te handelen. Maar vanuit diezelfde mindset kun je elke dag een brandende ton in je tuin zetten. Je hoort her en der wat gemor en geklaag van de buren ("is t wel goed voor onze longen en onze buurtlucht dat vogeltjesdans dagelijks een brandende ton in zijn tuin zet?" )
echter in dit zojuist gestelde waanuniversum is het gewoon legaal om dagelijks je buren uit te roken met eem brandende ton. Luchtkwaliteit wordt in dit waanuniversum namelijk niet onderzocht want het enige wat hier telt is het tellen van krabben.
Zo zijn er in andere dorpen en steden nog tallozen anderen die ook dagelijks hun hele hebben en houden verbranden in een ton in de tuin.... Enfin wat ik er mee wil zeggen is dat in mijn zelfverzonnen waanuniversum brandende tonnen in de tuin kunnen leiden tot massale dood. De aarde zal zelfs vergaan door die brandende tonnen op den duur. Maar niemand die het echt zeker weet.
Nou mijn vraag aan jou is: dit allemaal wetende; zou jij de volgende dag in mijn zelfverzonnen universum weer een brandende ton in je tuin zetten?
Laat eerst andere landen maar eens zien dat ze mee willen. Dát heeft zin. Niet die 0,0003% van Nederland en en ik wens geen cent meer te betalen voor die voorgelogen onzin.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184966276
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

HOU TOCH OP MAN.

Een beetje elke inwoner honderden euro's per maand extra inhouden voor een winst van drie keer niks. Terwijl niet eens is aangetoond dat de stijging door de mens komt, laat staan wat voor effect het heeft.

Exact hetzelfde als toen bleek dat al 90% van alle ontwikkelingshulp gelden en goederen naar lokale milities ging. "Ja laten we toch maar blijven geven anders komt die 10% ook niet op de plek terecht". Er gingen zelfs stemmen op om dan maar 10 keer zoveel te geven.

Het gaat om geld. Schandalig veel geld. Word eens een keer wakker man.
Ik vind dat nog steeds de verkeerde instelling. Ik ben het met je eens dat de vooruitzichten slecht zijn en dat de maatregelen die bij de burgers worden neergelegd maar heel weinig gaan bijdragen aan het milieu als grote bedrijven zoals Shell de dans blijven ontspringen en doorgaan met hun dingen die van nog veel meer invloed zijn.

Het is onrechtvaardig, maar je kan het als gewone burger toch niet opnemen tegen de grootste vervuilers die de macht in handen hebben.

Bij mij in de straat merk ik dat relatief heel weinig mensen hun afval scheiden. In de GFT-bakken zit echt niet alleen maar GFT-afval en ook in het plastic-afval wordt meer gestopt wat daarvoor is bedoeld. Conclusie: de maatregelen voegen helemaal niks toe.

Toch denk ik niet "Nou dan doe ik het ook niet meer, want het heeft toch geen zin". Ik doe het in ieder geval voor mezelf.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 08:31:51 #45
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184968038
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
TS moet eens in China gaan kijken.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Have you heard the term Whataboutthism?
pi_184968167
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:31 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Have you heard the term Whataboutthism?
Kun je opeens geen Nederlands meer? Welk punt probeer je te maken?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 12 februari 2019 @ 08:48:27 #47
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184968178
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kun je opeens geen Nederlands meer? Welk punt probeer je te maken?
huilie huilie 'ja maar china doet he toooook!!!11!!!11!' :'( :{w
pi_184968258
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:48 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

huilie huilie 'ja maar china doet he toooook!!!11!!!11!' :'( :{w
:')

Zegt de term "dweilen met de kraan open" of "water naar de zee dragen" je iets? Dat is namelijk het punt dat gemaakt wordt maar je blijkbaar volledig ontgaat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 12 februari 2019 @ 08:59:30 #49
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184968273
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

:')

Zegt de term "dweilen met de kraan open" of "water naar de zee dragen" je iets? Dat is namelijk het punt dat gemaakt wordt maar je blijkbaar volledig ontgaat.
Laat die chinezen toch lekker onderdompelen. Ze lijken allemaal op elkaar en zelfs als half China verrot hebben ze nog een half miljard - Mao zei zoiets ook.
pi_184968382
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:59 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Laat die chinezen toch lekker onderdompelen. Ze lijken allemaal op elkaar en zelfs als half China verrot hebben ze nog een half miljard - Mao zei zoiets ook.
Jij denkt dat als de zeespiegel stijgt door toedoen van China Nederland niet onder water loopt? Jij denkt dat wij met zijn 17 miljoenen 2,5 miljard Aziaten kunnen compenseren qua uitstoot?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 12 februari 2019 @ 09:11:20 #51
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184968426
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij denkt dat als de zeespiegel stijgt door toedoen van China Nederland niet onder water loopt? Jij denkt dat wij met zijn 17 miljoenen 2,5 miljard Aziaten kunnen compenseren qua uitstoot?
China is een stuk verder dan het 3e wereld land genaamd Nederland.
pi_184968764
Wel jammer dat weinig mensen doorhebben dat de OP een grote troll met drogredenen en hypocrisie is. Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die echt zo denken dat het niet eens meer opvalt...
pi_184968792
"oh global warming is slecht!"
"hey maar op een andere plek is het juist extreem koud?"
"dan noemen we het climate change en doen we gewoon alsof letterlijk elk weerverschijnsel de schuld is van de mens."
pi_184968821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:11 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

China is een stuk verder dan het 3e wereld land genaamd Nederland.
Met grote zwarte rook uitstoten, luchtverontreiniging en smog productie zijn ze inderdaad een stuk verder.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 12 februari 2019 @ 09:51:20 #55
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184968894
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:42 schreef Sapstengel het volgende:
"oh global warming is slecht!"
"hey maar op een andere plek is het juist extreem koud?"
"dan noemen we het climate change en doen we gewoon alsof letterlijk elk weerverschijnsel de schuld is van de mens."
Dit is nog dommer dan evolutie ontkennen en zeggen dat mensen geen apen zijn :|W
  dinsdag 12 februari 2019 @ 09:54:16 #56
286575 Roces18
Chef de party
pi_184968932
- de Nederlandse winter van 2018/2019 is erg mild geweest. We hebben al heel lang geen Elfstedentocht gehad. Dit is een bewijs voor Global Warming en dat kan alleen maar komen door excessieve CO2 uitstoot.

Ik stopte al bij deze zin. Alleen maar komen door CO2 uitstoot?
We hebben al heel lang geen elfstedentocht gehad en dat is bewijs voor global warming?
Dus stel er lag een dikke laag ijs, maar we besloten om geen elfstedentocht te houden dan was er bewijs voor global warming? :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 12 februari 2019 @ 11:16:27 #57
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184969901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:54 schreef Roces18 het volgende:
- de Nederlandse winter van 2018/2019 is erg mild geweest. We hebben al heel lang geen Elfstedentocht gehad. Dit is een bewijs voor Global Warming en dat kan alleen maar komen door excessieve CO2 uitstoot.

Ik stopte al bij deze zin. Alleen maar komen door CO2 uitstoot?
We hebben al heel lang geen elfstedentocht gehad en dat is bewijs voor global warming?
Dus stel er lag een dikke laag ijs, maar we besloten om geen elfstedentocht te houden dan was er bewijs voor global warming? :')
Hoe verklaar je het anders?
  dinsdag 12 februari 2019 @ 11:20:30 #58
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184969952
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Of je plant meer bomen, want die vreten CO2 als een gek. Het kan zo simpel zijn, maar ja, daar kan je de burger geen honderden miljarden mee uit de zak kloppen.

Maar ja Afrika en China prijsneuken of hun leven ervan afhangt, de laatste vanwege de economie.

Weten jullie trouwens dat in de cirkel rondom China en India meer mensen wonen dan in de rest van de wereld? En wat doen die voor de CO2? Noppes, nada, zich. Nederland trekt de kar wel weer, levert weer 0,0003% op :')
Mijn voorstel is dan ook om net als bij andere lastige onderwerpen de naam te veranderen. Zoals allochtoon ineens nieuwe Nederlanders moest worden want schijnen de problemen, als sneeuw voor de zon, te verdwijnen zouden we co2 voortaan groeigas of plantengas moeten noemen.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 11:29:03 #59
286575 Roces18
Chef de party
pi_184970066
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:16 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je het anders?
Lees de tekst nog eens.

En buiten dat om: hoe verklaar je het anders is geen reden om aan te nemen dat x de schuldige is.. gelukkig heb je geen jury duty hier in nederland :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 12 februari 2019 @ 11:37:58 #60
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184970216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:16 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je het anders?
Omdat er nu bij een elfstedentocht veel meer deelnemers over het ijs moeten dan vroeger worden er hogere eisen aan het ijs gesteld. Zo deden er in 1909 26 man mee en in 1997 zo'n 16000. 1997 was overigens de koudste periode van de 20e eeuw
pi_184970579
quote:
Daar tellen ze dus ook het verbranden van... Gras (via de maag van de koe) bij op. Terwijl dat allemaal kringlopen zijn die netto voor 0 toename CO2 zorgen in de atmosfeer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 februari 2019 @ 13:14:50 #62
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184971581
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:39 schreef Tlaloc het volgende:
Wel jammer dat weinig mensen doorhebben dat de OP een grote troll met drogredenen en hypocrisie is. Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die echt zo denken dat het niet eens meer opvalt...
Oh nu je het niet kunt winnen is het ineens een trolltopic?

De discussie blijft, trolltopic of niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184971635
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Oh nu je het niet kunt winnen is het ineens een trolltopic?

De discussie blijft, trolltopic of niet.
Gast, lees de rest van mijn topics en reaguursels.

In de OP zelf haal ik toch ook massaimmigratie aan, wat al die leuke klimaatdoelen compleet teniet doet. Als argumentatie aanhalen dat het warm is = global warming, en als het koud is is weer geen klimaat maar toch ook weer wel een gevolg van global warming. Juist ja.

En het is ook de schuld van de blanke Nederlandse man.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 februari 2019 @ 13:24:24 #64
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184971685
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:20 schreef the-eye het volgende:

[..]

Mijn voorstel is dan ook om net als bij andere lastige onderwerpen de naam te veranderen. Zoals allochtoon ineens nieuwe Nederlanders moest worden want schijnen de problemen, als sneeuw voor de zon, te verdwijnen zouden we co2 voortaan groeigas of plantengas moeten noemen.
Een avondje opsporing verzocht laat ook meteen zien dat alle problemen zijn opgelost ja.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 februari 2019 @ 13:53:40 #65
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184972081
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:20 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Gast, lees de rest van mijn topics en reaguursels.

In de OP zelf haal ik toch ook massaimmigratie aan, wat al die leuke klimaatdoelen compleet teniet doet. Als argumentatie aanhalen dat het warm is = global warming, en als het koud is is weer geen klimaat maar toch ook weer wel een gevolg van global warming. Juist ja.

En het is ook de schuld van de blanke Nederlandse man.
Je haalt allemaal'argumenten' aan, en nu zou het geen serieus topic zijn? Right, ik neem het mee naar achteren.

Juist jouw aangehaalde global warming en flinke kou wordt door klimaatleugenaars graag aangegrepen, dus het lijkt me sterk dat je dat niet als 'argument' naar voren hebt willen slepen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 12 februari 2019 @ 13:58:58 #66
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_184972145
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 08:48 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

huilie huilie 'ja maar china doet he toooook!!!11!!!11!' :'( :{w
Nou, eerder China doet het 100 keer erger en wij moeten daarvoor opdraaien. Maar contextuele begripsvorming is je kennelijk vreemd.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_184972242
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je haalt allemaal'argumenten' aan, en nu zou het geen serieus topic zijn? Right, ik neem het mee naar achteren.

Juist jouw aangehaalde global warming en flinke kou wordt door klimaatleugenaars graag aangegrepen, dus het lijkt me sterk dat je dat niet als 'argument' naar voren hebt willen slepen.
Daarom juist. Wat de temperatuur ook is, volgens klimaatjihadi's is het allemaal aan argument voor Global Warming.

Is het warm? Komt door Global Warming.
Is het koud? Weer =/= klimaat!!!1! En als het erg koud is komt dat door Climate Change en dat komt ook door Global Warming.
pi_184980939
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, eerder China doet het 100 keer erger en wij moeten daarvoor opdraaien. Maar contextuele begripsvorming is je kennelijk vreemd.
Nou dan draaien wij er maar voor op. Pas als je zoveel voor energie meer moet betalen dat je het financieel niet meer redt, vind ik dat je recht hebt om bezwaar te maken.

Je hebt echt wel een punt als je zegt dat China zoveel meer bijdraagt aan de milieuvervuiling. Dat moet ook een belangrijk aandachtspunt blijven. Maar geen excuus om het zelf niet te hoeven doen.

Of de mens zoveel invloed heeft op de klimaatsverandering als velen beweren, moet nog goed onderzocht worden. Maar los van dat moeten we ons realiseren dat we wel invloed hebben op de condities op aarde en alles wat erop leeft inclusief wij zelf.
  woensdag 13 februari 2019 @ 09:35:04 #69
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184987750
Waarom worden al deze trollen toegelaten door mods?
pi_184988172
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:35 schreef dagobertE6 het volgende:
Waarom worden al deze trollen toegelaten door mods?
Omdat, ondanks alles, deze trolls zorgen voor clicks en views, min beste.
pi_185019968
De klimaatwaanzin gaat waarschijnlijk 500 tot 700 miljard kosten.
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
  vrijdag 15 februari 2019 @ 15:25:11 #72
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_185031739
Het is fokking 12 graden maar nee hoor er is geen verandering volgens extreemrechts.
pi_185031907
De opwarming van de aarde, de maanlandingen, de Belgische wreedheden in Congo, de dood van Elvis, de slavernij etc etc..

Allemaal onzin
pi_185033236
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 15:25 schreef dagobertE6 het volgende:
Het is fokking 12 graden maar nee hoor er is geen verandering volgens extreemrechts.
Weer =/= klimaat.
pi_185033342
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 15:25 schreef dagobertE6 het volgende:
Het is fokking 12 graden maar nee hoor er is geen verandering volgens extreemrechts.
Hier is t bijna 18 graden ammahoela
pi_185033493
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:16 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Stel: we verwoesten de wereld op dit ogenblik en over 100 jaar is er geen menselijk leven meer mogelijk op deze aarde.
Dat zou echt de redding zijn voor de wereldbol. Diertjes en bossen en de atmosfeer die weer langzaam aan kunnen bijkomen, zeeën die weer vol kunnen raken met vis. En het mooiste is dat het precies na mijn tijd is dus ik maak de laatste paar topjaren van de menselijke beschaving nog net mee O+
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')