Ik vind Tim echt heel vies.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat zou voor mij toch echt afknapper nummer 1 zijn...........stinkvoeten.![]()
Ik heel erg bij adjequote:Op maandag 11 februari 2019 20:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik heb bij Tim altijd het idee, dat zijn hygiene ver te zoeken is, maar dat heb ik ook bij His en Cris.....
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik heb bij Tim altijd het idee, dat zijn hygiene ver te zoeken is, maar dat heb ik ook bij His en Cris.....
Fixedquote:Op maandag 11 februari 2019 20:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat zijn ook 2 vieze wijven.
Tim klaagt dat zijn deo niet werkt....![]()
Volgens Mike is het vegandeo. komt het door dat vegan eten
Tim gaat pizza bestellen.En cola drinken.
Het is algemeen bekend in de COS dat Franny 2 lievelingsgetallen heeft.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu is 2 weer het lievelingsgetal van Tranny.
Adje is smorgens veel in beeld nu hij kookt, baktquote:Op maandag 11 februari 2019 20:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Oh ja ook!
Maar Adje en Brandon vergeet ik meestal.....
ze is bang dat haar laatste werkende hersencel er uit valtquote:Op maandag 11 februari 2019 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat gore neus ophalen van Tranny.
Maar 's avonds niet. En volgens mij gaat hij geregeld voor hij echt gaat slapen.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje is smorgens veel in beeld nu hij kookt, bakt
En boven de 20 dan?quote:Op maandag 11 februari 2019 20:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend in de COS dat Franny 2 lievelingsgetallen heeft.
2 en 18.
En hoestenquote:Op maandag 11 februari 2019 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat gore neus ophalen van Tranny.
Beste Tim,quote:Op maandag 11 februari 2019 20:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat zijn ook 2 vieze wijven.
Tim klaagt dat zijn deo niet werkt....![]()
Volgens Mike is het vegandeo.
Tim gaat pizza bestellen.En cola drinken.
Ow, ik vond het al zo raar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |