abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 11 februari 2019 @ 19:49:37 #1
472597 Goudenvis
#FreePlompzakker
pi_184959999
registreer om deze reclame te verbergen
Kijk nu een documentaire over het leven in de oceaan en dat is me toch fascinerend _O_ wou dat ik daar leefde i.p.v. in die vissenkom
pi_184960248
Zou zo'n guppie als jij dat dan wel overleven?
Op zondag 13 januari 2019 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:waar wij zijn is het een FEEstje
pi_184968110
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 19:49 schreef Goudenvis het volgende:
Kijk nu een documentaire over het leven in de oceaan en dat is me toch fascinerend _O_ wou dat ik daar leefde i.p.v. in die vissenkom
Nou, je lokt het wel uit zo GoudVis:

Wat leuk dat jij naar je verre familieleden hebt zitten kijken en graag met ze in contact wilt komen. Dat zullen zij fijn vinden en kan je ook achter je familieboom komen. Let er wel op dat je in de wereld van de oceaan wel van plaats verschuift in de voedselketen. Er zwemmen namelijk walrussen rond die 'per ongeluk' wel een GoudVisje durven te eten. En pas op dat je niet in een of andere stroomversnelling komt en dat je meegezogen wordt naar de andere kant van de wereld. En bovendien: ik ben benieuwd of een GoudVisje zoals jij wel tegen de stroming van de oceaan kan zwemmen. In ieder geval veel succes! Doe de groetjes aan Dora en de doortjes :W
_O- _O- _O-
  dinsdag 12 februari 2019 @ 11:03:05 #5
480942 alexlefou
Geboren en getogen in Antwerpe
pi_184969703
Wat is je adres? Ik zal je wel komen halen en en in de oceaan smijten
Geboren en getogen in Antwerpen, meer moet dat niet zijn apsjaar!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')