SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft ook niet te oepsenquote:Op maandag 11 februari 2019 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Oeps, sorry, had niet door dat ik de lapo had
Als dit het WidM topic was geweest had ik een bepaald grapje gemaakt.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:18 schreef Fred_B het volgende:
Ik post nu vanuit de Kanaaltunnel (ik ben nu onderweg naar London). Het verbaast me hoe goed de wifi-verbinding hier is.
Fred is de molquote:Op maandag 11 februari 2019 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als dit het WidM topic was geweest had ik een bepaald grapje gemaakt.
Ik laat het weten wanneer ik Niels tegenkom.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als dit het WidM topic was geweest had ik een bepaald grapje gemaakt.
Ik ben dit jaar bij alle nationale selecties geïnfiltreerd om de boel te saboterenquote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar bij alle nationale selecties geïnfiltreerd om de boel te saboteren
En het lukt vrij aardig, zou ik zeggen.
Bij mij ookquote:Op maandag 11 februari 2019 21:14 schreef Redefine het volgende:
Ik kan wel nog melden, dat mijn middag helemaal niet lang aanvoelde. Mijn werkdag is weer voorbijgevlogen
Mooiquote:
Iig ontzettend fijn dat ze iets gevonden heeft. Hopelijk herstelt ie snel. En dat ie maar niet meer van die lompe bokkensprongen maakt.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik was met de Griek naar de osteopaat. Zaten drie wervels vast in z'n rug en één in z'n nek. Z'n pijn zal niet morgen over zijn maar als het goed is kan er nu één en ander gaan genezen.
Morgen moet ie nog naar de orthopedische dierenarts om nog wat na te laten kijken en daarna kan ie hopelijk binnen een paar weken gaan helen. Betekent wel dat ie een paar weken nog heel kalm aan moet doen. En de Griek is in al z'n jongeblommerigheid niet zo goed in RUSTAHHHHHG![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan toch eindelijk geruststellend nieuwsquote:Op maandag 11 februari 2019 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik was met de Griek naar de osteopaat. Zaten drie wervels vast in z'n rug en één in z'n nek. Z'n pijn zal niet morgen over zijn maar als het goed is kan er nu één en ander gaan genezen.
Morgen moet ie nog naar de orthopedische dierenarts om nog wat na te laten kijken en daarna kan ie hopelijk binnen een paar weken gaan helen. Betekent wel dat ie een paar weken nog heel kalm aan moet doen. En de Griek is in al z'n jongeblommerigheid niet zo goed in RUSTAHHHHHG![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat denk jij. Maar eigenlijk zijn we nu tussen twee topics in aan het posten. Een soort voorgeborchte.quote:
Fijn dat gevonden en dat dat redelijk makkelijk te verhelpen is! RUSTAHHHHHGAAN zal meneer toch moeten doen. En het bleven leuke foto's he.quote:Op maandag 11 februari 2019 21:36 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Vagevuurtopic?quote:Op maandag 11 februari 2019 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk jij. Maar eigenlijk zijn we nu tussen twee topics in aan het posten. Een soort voorgeborchte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |