Neequote:Op maandag 11 februari 2019 17:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben misbruikt door een vrouw in het verleden, kan ik nog aangifte doen...
alsof Talpa dat boeit....................... , dat is meerdere malen gebleken ook, het gaat om de kijkcijfers,quote:Op maandag 11 februari 2019 17:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer het niet verantwoord is om iemand zo'n programma in te sturen, nemen ze geen risico...Ook de aantijgen dat Tim Franny zou misbruiken vind ik een beetje van een zwaar overdreven en ook niet realistische aantijging...
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alsof Talpa dat boeit....................... , dat is meerdere malen gebleken ook, het gaat om de kijkcijfers,
en Tim misbruikt Frennie, staat voor mij als een paal boven water, alsof ze dat toelaat of niet staat daar helemaal van los, ik vind dat
not funnyquote:Op maandag 11 februari 2019 17:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is niet tegen haar zin in integendeel ze wil het zelf graag en is er trots op, ik vind het persoonlijk te ver gaan om dan over misbruik te praten.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alsof Talpa dat boeit....................... , dat is meerdere malen gebleken ook, het gaat om de kijkcijfers,
en Tim misbruikt Frennie, staat voor mij als een paal boven water, alsof ze dat toelaat of niet staat daar helemaal van los, ik vind dat
ja volgens mij tegenwoordig wel, kan ook niet meer verjarenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:06 schreef utopia2.0 het volgende:
nog niet, tis een patroon, opeens beseft ze het weer, en dan gaat ze tegen iedereen klagen hoe slecht hij is, en allemaal dingen van haar wil, en kan hij zn handjes niet meer bij zich houdenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is niet tegen haar zin in integendeel ze wil het zelf graag en is er trots op, ik vind het persoonlijk te ver gaan om dan over misbruik te praten.
Waarom kan een man niet misbruikt zijn door een vrouw?.....En wat ik al eerder aanhaalde, ik maak geen grapjes...Hier maak je ook geen geintjes over..quote:
Dat is dan haar probleem, ondertussen lust ze er wel pap van.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nog niet, tis een patroon, opeens beseft ze het weer, en dan gaat ze tegen iedereen klagen hoe slecht hij is, en allemaal dingen van haar wil, en kan hij zn handjes niet meer bij zich houden
Je merkt wel meteen hoe men er "meteen wat van vindt". Hoe lang is het geleden?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga er verder maar niet op in...
Ik zeg niet dat het niet kanquote:Op maandag 11 februari 2019 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom kan een man niet misbruikt zijn door een vrouw?.....En wat ik al eerder aanhaalde, ik maak geen grapjes...Hier maak je ook geen geintjes over..
Drie rechtszaken later en een paar depressies verder ben ik maar doorgegaan met mijn leven...Mens kan lekker lullen, maar de praktijk ziet er toch anders uit..quote:Op maandag 11 februari 2019 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja volgens mij tegenwoordig wel, kan ook niet meer verjaren
soms wel ja, maar als ze niet wil, doet Tim heel dwingend, en dat is natuurlijk niet het enige wat Tim betreftquote:Op maandag 11 februari 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is dan haar probleem, ondertussen lust ze er wel pap van.
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je merkt wel meteen hoe men er "meteen wat van vindt". Hoe lang is het geleden?
Dat kan zeker, en is volgens mij nog lastiger om bespreekbaar te maken. Sterkte!quote:Op maandag 11 februari 2019 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom kan een man niet misbruikt zijn door een vrouw?.....En wat ik al eerder aanhaalde, ik maak geen grapjes...Hier maak je ook geen geintjes over..
26 jaar geleden inmiddels, maar laten we het maar weer over de streams gaan hebben..quote:Op maandag 11 februari 2019 17:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je merkt wel meteen hoe men er "meteen wat van vindt". Hoe lang is het geleden?
Het jaloers zijn en het claimen is daar ook een voorbeeld van.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
soms wel ja, maar als ze niet wil, doet Tim heel dwingend, en dat is natuurlijk niet het enige wat Tim betreft
Sterkte!quote:Op maandag 11 februari 2019 17:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
26 jaar geleden inmiddels, maar laten we het maar weer over de streams gaan hebben..
Heb mijn leven aardig op de rit weer, komt goed..Thxquote:
is zo Uto, alhoewel ik denk dat de hulp wel verbeterd is, soms denk ik dat het voor mannen dubbel erg is, omdat daar helemaal raar tegenaan gekeken wordt, maar ik kan me herinneren dat we het hier eerder over gehad hebben toch?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Drie rechtszaken later en een paar depressies verder ben ik maar doorgegaan met mijn leven...Mens kan lekker lullen, maar de praktijk ziet er toch anders uit..
Het maakt niet uit hoelang, de wond blijftquote:Op maandag 11 februari 2019 17:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
26 jaar geleden inmiddels, maar laten we het maar weer over de streams gaan hebben..
Ook dat komt voorquote:Op maandag 11 februari 2019 17:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Hebben we...quote:Op maandag 11 februari 2019 17:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is zo Uto, alhoewel ik denk dat de hulp wel verbeterd is, soms denk ik dat het voor mannen dubbel erg is, omdat daar helemaal raar tegenaan gekeken wordt, maar ik kan me herinneren dat we het hier eerder over gehad hebben toch?
Niet alleen voor mij...quote:Op maandag 11 februari 2019 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoelang, de wond blijft
Neequote:Op maandag 11 februari 2019 17:15 schreef Dotteke het volgende:
Heeft er nog iemand van de utopianen hun verhaal verteld?
Duurt lang he, heb een filmpje voor je https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2019-02-11quote:Op maandag 11 februari 2019 17:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan die vrouw niet gewoon weg gaan....
Goed gedaan, is veel liefde en kracht voor nodig!quote:Op maandag 11 februari 2019 17:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb mijn leven aardig op de rit weer, komt goed..Thx
Ja daar was ik ook al verbaasd overquote:Op maandag 11 februari 2019 17:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit is volgens mij één van de weinige keren, dat iedereen nog wakker is en zo tijdens een presentatie.
En nog steeds geen SLquote:Op maandag 11 februari 2019 17:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit is volgens mij één van de weinige keren, dat iedereen nog wakker is en zo tijdens een presentatie.
en dr sjaal voor dr mondquote:Op maandag 11 februari 2019 17:20 schreef Zeyina het volgende:
Ik erger me kapot aan Hiske. Die weer eens niet haar accu heeft gewisseld
Ik ooooooooooooooooooooookkkk en er wordt ook niks van gezegd.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:20 schreef Zeyina het volgende:
Vond het ook wel erg ver gaan met dat #metooquote:Op maandag 11 februari 2019 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel vindt Metoomensen maar lastig
doet net alsof ze de spreekmevrouw aanvult, erg intelligent is, verders snapt ze er niets vanquote:Op maandag 11 februari 2019 17:20 schreef Zeyina het volgende:
christel ook al ?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Niemand gaat dus hun verhaal vertellen, Lotus niet en Christel ook niet.
De inwoners denken alleen maar aan Tim en Frannyquote:Op maandag 11 februari 2019 17:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoeft toch ook niet, snap dat ze het voor zich willen houden. Zat mensen die sensatie belust zijn en wie weet staat shownieuws ineens voor je neusquote:Op maandag 11 februari 2019 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Niemand gaat dus hun verhaal vertellen, Lotus niet en Christel ook niet.
Echt he. Die zit/denkt alleen in haar eigen zeer beperkte viewquote:Op maandag 11 februari 2019 17:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
doet net alsof ze de spreekmevrouw aanvult, erg intelligent is, verders snapt ze er niets van
Merel vroeg haar of ze ook haar verhaal ging vertellen vanmiddagquote:
Hoeft van mij ook niet hoor, beter van niet zelfsquote:Op maandag 11 februari 2019 17:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet, snap dat ze het voor zich willen houden. Zat mensen die sensatie belust zijn en wie weet staat shownieuws ineens voor je neus
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Duurt lang he, heb een filmpje voor je https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2019-02-11
eens hoorquote:Op maandag 11 februari 2019 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet hoor, beter van niet zelfs
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Thx leuk, Do ziet er goed uit..
Als iedereen zijn verhaal zou mogen doen, dat zou ook te gek voor woorden zijn. Net als je weet dat er een dokter is en je allerlei vragen gaat stellen over je gezondheid. De oude mop was dan kleed u zich maar uit dan kijk ik even.... wat duurt dit lang trouwensquote:
Dat meen je niet!quote:Op maandag 11 februari 2019 17:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wil Merel nu beelden zien van misbruik?
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wil Merel nu beelden zien van misbruik?
Het was in een heel andere context dan zoals het daar staatquote:
er zijn wel films die de problematiek behandelen, en goede documentairesquote:
als je een aflevering van 'Universiteit van Nederland' kan doen, dan weet je wel de aandacht vast te houden. een soort van Robert Dijkgraafquote:Op maandag 11 februari 2019 17:19 schreef oma-Nijn het volgende:
ze hebben het toch al verteld? in ieder geval lotus net nogquote:Op maandag 11 februari 2019 17:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet, snap dat ze het voor zich willen houden. Zat mensen die sensatie belust zijn en wie weet staat shownieuws ineens voor je neus
nee hoor alleen tegen Frannyquote:Op maandag 11 februari 2019 17:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze hebben het toch al verteld? in ieder geval lotus net nog
Shht heb intussen gewokt en gegeten, dacht er gebeuren nu geen gekke dingen in de cos en op stream en kan rustig tegelijk etenquote:
en de goegemeente die streams kijktquote:
Maar niet de mensen die er nu toe doen voor haarquote:Op maandag 11 februari 2019 17:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
en de goegemeente die streams kijkt
De andere kant is er ook.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is niet tegen haar zin in integendeel ze wil het zelf graag en is er trots op, ik vind het persoonlijk te ver gaan om dan over misbruik te praten.
Maar vaak wel goede resultaten.quote:
sexuelr misdrijven kunnen niet meer verjaren.. dat was een paar jaar geleden wel zoquote:Op maandag 11 februari 2019 17:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Verrassend goed zelfs....Maar zwaar...Confrontatie is heftig..quote:Op maandag 11 februari 2019 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar vaak wel goede resultaten.
Nu is Tranny wel een enorme aandachtshoer. Als je niet wil, dan ga je niet naast zo'n vent liggen. Tegen Jens kon ze toch ook een grote bek opzetten?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De andere kant is er ook.
Tim gisteravond, die weigert haar te geloven dat ze een tampon in heeft en ongesteld is, want dat heeft hij niet geroken.
Hij bleef dat zeggen totdat Franny zei: Wil je het ziennnnnn???????????
En bewijs is er niet, maar Franny ging uiteindelijk richting wc en heeft denk ik de tampon er uit gehaald.
Daarna waren ze off stream. (Neuktijd?? )
Do is Franny wanker!quote:Op maandag 11 februari 2019 17:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Duurt lang he, heb een filmpje voor je https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2019-02-11
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu is Tranny wel een enorme aandachtshoer. Als je niet wil, dan ga je niet naast zo'n vent liggen. Tegen Jens kon ze toch ook een grote bek opzetten?
En nee, ik ga geen rekening houden met haar zogenaamde onzekerheid.![]()
Erger me kapot aan dat kind.
Heb ik ook hoor. Maar het is voor mij ook wel ergens dubbel.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu is Tranny wel een enorme aandachtshoer. Als je niet wil, dan ga je niet naast zo'n vent liggen. Tegen Jens kon ze toch ook een grote bek opzetten?
En nee, ik ga geen rekening houden met haar zogenaamde onzekerheid.![]()
Erger me kapot aan dat kind.
Ja,quote:Op maandag 11 februari 2019 17:35 schreef schizolientje het volgende:
begint nu Lotus over ongewenste binnentreding
Ik had al een vermoeden bij Lotus...Haar reacties zijn mij heel herkenbaar...quote:
Denk dat ie dit echt wel oprecht belangrijk vindtquote:Op maandag 11 februari 2019 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jessie denkt, lekker belangrijk ook dit...
Triest allemaal dat mensen die moeten doorstaanquote:Op maandag 11 februari 2019 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden bij Lotus...Haar reacties zijn mij heel herkenbaar...
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarstraks vertelde ze dat het heel agressieve mensen waren en dat ze anderen in elkaar sloegen als het niet naar hun zin wasquote:Op maandag 11 februari 2019 17:40 schreef snetje het volgende:
Lotus heeft al een kring van mensen om haar heen die ze vertrouwd... daar waren toch al 2 vrienden van overleden door overdosis?..
Hoe kun je van iets wat positief is weer iets negatiefs maken....Wat een domme en walgelijke posting...Zo naief ook....quote:Op maandag 11 februari 2019 17:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
En door deze houding veroordeelt Lotus dus ook de mensen die het goed met haar voor hebben maar niet in haar straatje passen
De meeste mensen om haar heen in Utopia maken het nu niet bepaald een veilige omgeving, met al dat gestook en geroddel.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
En door deze houding veroordeelt Lotus dus ook de mensen die het goed met haar voor hebben maar niet in haar straatje passen
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze zegt ook er niet mee te zitten. Dat het voor haar prima is. En geen hulp nodig heeftquote:Op maandag 11 februari 2019 17:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
Maar dat betekent niet dat alles wat Lotus doet, ok is
Nee dat klopt. Vind het ook een vreselijk verhaal.... hoop dat ze het advies van die mevrouw opvolgt en er wat aan gaat doen, met het verwerkenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
Helemaal niet zelfs.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De meeste mensen om haar heen in Utopia maken het nu niet bepaald een veilige omgeving, met al dat gestook en geroddel.
Niet dus. Want ze zit er niet mee en heeft geen hulp nodigquote:Op maandag 11 februari 2019 17:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Vind het ook een vreselijk verhaal.... hoop dat ze het advies van die mevrouw opvolgt en er wat aan gaat doen, met het verwerken
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
nou, dan had hij een ander gepakt zekerquote:Op maandag 11 februari 2019 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Bij Lotus is het nog steeds, degene herkende mij niet, dus het is mijn schuld
Dat zegt ze idd, dan vraag ik me af waarom je het deelt met de groep en heel Nederland?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet dus. Want ze zit er niet mee en heeft geen hulp nodig
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zegt ze idd, dan vraag ik me af waarom je het deelt met de groep en heel Nederland?
ik heb het over Lotus niet over mijzelf dus zou je je domme walgelijke postings voor je kunnen houden jij kent mij niet, jij kan niet oordelen of ik naïef ben, Lotus kiest ervoor om op de stream haar verhaal te doen en daar vind ik iets van over Lotus....quote:Op maandag 11 februari 2019 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe kun je van iets wat positief is weer iets negatiefs maken....Wat een domme en walgelijke posting...Zo naief ook....
aandachtquote:
Ik denk zelfs dat niemand daar dat zal doen, maar ze zal heel veel dingen wel als zodanig gaan uitleggenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Lotus voelt zich verdrietig en is ook een beetje bang dat ze dit terug op haar schoot gaat krijgen
Waarom Lotus het nu deelt, is aan Lotus en het onderwerp is er naar.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zegt ze idd, dan vraag ik me af waarom je het deelt met de groep en heel Nederland?
Het kan ook zijn dat ze het over buiten had.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat niemand daar dat zal doen, maar ze zal heel veel dingen wel als zodanig gaan uitleggen
Denk dat ze bedoeld van thuis uit. Ze heeft het net ook over haar moeder. Ze is uit huis gegaan op haar 16e dahaag zei ze net nog.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat niemand daar dat zal doen, maar ze zal heel veel dingen wel als zodanig gaan uitleggen
Als je iemand oprecht haat heb je sowieso geen objectieve mening...quote:
Geloof dat ze bedoeld vanuit thuisquote:Op maandag 11 februari 2019 17:46 schreef DKUp het volgende:
KLotus is bang dat het tegen haar wordt gebruikt, dat doet ze zelf al met genoeg dingen van anderen.
Die angst kan ik me goed voorstellen, als je alleen al in de cos kijkt, dan zal men in Utopia ook wel twijfels hebben.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Lotus voelt zich verdrietig en is ook een beetje bang dat ze dit terug op haar schoot gaat krijgen
Stel je voor dat er begrip komt voor Lotus.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor ze is nog steeds dat kutwijf voor je hoor, maak je niet ongerust..
Die indruk heb ik ook.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Geloof dat ze bedoeld vanuit thuis
Slaat nergens op deze opmerking.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je iemand oprecht haat heb je sowieso geen objectieve mening...
ja dat had ik dus ookquote:Op maandag 11 februari 2019 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet je nou wat hij denkt?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is zeker knap. ik heb daar wel waardering voorquote:Op maandag 11 februari 2019 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Toch wel knap van haar om het verhaal te vertellen.Is al een stukje verwerking an sich.
Dat kwam zo over op de foto.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:48 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hoe weet je nou wat hij denkt?
echt dan mogen ze van mij zijn kop van zijn romp aftrekkenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Chique.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
echt dan mog ern ze van mij zijn kop v aan zijn romp aftrekken
Dat kwam er niet helemaal uit.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Geloof dat ze bedoeld vanuit thuis
Ook dat is herkenbaar, op een of andere manier leg je in het begin niet de schuld bij de ander.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Bij Lotus is het nog steeds, degene herkende mij niet, dus het is mijn schuld
Dat was ook een van de redenen waarom mensen er mee blijven lopen, door de reactie van andere mensen.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Die angst kan ik me goed voorstellen, als je alleen al in de cos kijkt, dan zal men in Utopia ook wel twijfels hebben.
Ze heeft het over (ook) Utopianen. Had ze het eerder ook over. Dat ze dan dingen hebben om haar te pakkenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoeld van thuis uit. Ze heeft het net ook over haar moeder. Ze is uit huis gegaan op haar 16e dahaag zei ze net nog.
Lotus is moe en gaat naar bed.
Maaik zal haar wel beschermen zei Maaik.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze had het ook over haar moeder, en over uit huis gaan kort daarop
Is ook vermoeiend dit te vertellen, het zit vaak in je tenen en je haalt het weer naar bovenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Stel je voor dat er begrip komt voor Lotus.![]()
Lotus is verdrietig. Ze zou het liefst op bed willen gaan liggen.
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maaik zal haar wel beschermen zei Maaik.
Wat voor jou een domme walgelijke posting is, kan voor een ander een serieuze posting zijn.....Had zo'n reactie ook wel verwacht van je...quote:Op maandag 11 februari 2019 17:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik heb het over Lotus niet over mijzelf dus zou je je domme walgelijke postings voor je kunnen houden jij kent mij niet, jij kan niet oordelen of ik naïef ben, Lotus kiest ervoor om op de stream haar verhaal te doen en daar vind ik iets van over Lotus....
Komt nog welquote:Op maandag 11 februari 2019 17:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet dus. Want ze zit er niet mee en heeft geen hulp nodig
Daarom vind ik het wel dapper dat Lotus dit durft te delen.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft het over (ook) Utopianen. Had ze het eerder ook over. Dat ze dan dingen hebben om haar te pakken
Is ook een gevoelig onderwerp..quote:Op maandag 11 februari 2019 17:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Stel je voor dat er begrip komt voor Lotus.![]()
Lotus is verdrietig. Ze zou het liefst op bed willen gaan liggen.
Ja, dat is het nare hiervan, vaak wordt je die schuld ook aan gepraatquote:Op maandag 11 februari 2019 17:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar, op een of andere manier leg je in het begin niet de schuld bij de ander.
Het is niet de eerste keer dat ze het vertelt. Ze heeft het al met diversen mensen gedeeld. In Utopia en buitenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was ook een van de redenen waarom mensen er mee blijven lopen, door de reactie van andere mensen.
Klopt, net zoals meerdere opmerkingen hier zonder op namen in te gaan..quote:
Zo jammer dat het in een TVprogramma moetquote:Op maandag 11 februari 2019 17:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom vind ik het wel dapper dat Lotus dit durft te delen.
Het is eenvoudiger om je mond te houden.
Ze twijfelde echt of ze het zou doen.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker knap. ik heb daar wel waardering voor
Lotus is gewoon te bang om mensen toe te laten en ze is heel beschermend naar mensen die in haar ogen onrecht wordt aangedaan.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:52 schreef pollewop77 het volgende:
Ik zie nu gewoon een heel zielig meisje die al 14 jaar met deze en andere ellende rondloopt en er nooit hulp bij heeft gehad omdat ze dat niet toelaat. Zolang Lotus niemand toelaat zal ze hier altijd tegenaan lopen
Niet zo gek gedacht. De sfeer is daar zeker naar.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft het over (ook) Utopianen. Had ze het eerder ook over. Dat ze dan dingen hebben om haar te pakken
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook vermoeiend dit te vertellen, het zit vaak in je tenen en je haalt het weer naar boven
Waarom?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:53 schreef formule het volgende:
[..]
Zo jammer dat het in een TVprogramma moet
en zet daarbij zijn engst mogelijke therapeutische stem bij op en zet haar letterlijk en figuurlijk klem tegen de muurquote:Op maandag 11 februari 2019 17:51 schreef formule het volgende:
Tim wil de angststoornis van Franny oplossen
Dat denk ik ook.quote:
Wn al haar lichamelijke klachten hebben nu een bronquote:Op maandag 11 februari 2019 17:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en zet daarbij zijn engst mogelijke therapeutische stem bij op en zet haar letterlijk en figuurlijk klem tegen de muur
want?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:53 schreef Toweler het volgende:
Beetje meer respect voor lotus nu alsjeblief
Ze vertelde dat ze diversen keren hulp heeft gehad, maar het niet aan wilde nemen.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:52 schreef pollewop77 het volgende:
Ik zie nu gewoon een heel zielig meisje die al 14 jaar met deze en andere ellende rondloopt en er nooit hulp bij heeft gehad omdat ze dat niet toelaat. Zolang Lotus niemand toelaat zal ze hier altijd tegenaan lopen
Ieder zijn mening weet je nog?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, net zoals meerdere opmerkingen hier zonder op namen in te gaan..
Bomen.quote:
Klopt en toch denk ik dat niemand daar het zal gaan gebruiken tegen haar.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet zo gek gedacht. De sfeer is daar zeker naar.
Ja want d'r spieren in d'r schouders staan in verbinding met haar vingers. Ik heb 4 jaar lang moeten studeren om de anatomie van de mens, met name de spieren, goed te kennen, maar na jaar 1 kon ik iedereen al vertellen dat de spieren van de schouders geen invloed hebben op de vingers hoor. Maar Tim is bijna hovenier, dus die weet het welquote:Op maandag 11 februari 2019 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wn al haar lichamelijke klachten hebben nu een bron
Ik geloof der...quote:Op maandag 11 februari 2019 17:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:51 schreef formule het volgende:
Ik kan me ook op geen enkele manier voorstellen hoe.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt en toch denk ik dat niemand daar het zal gaan gebruiken tegen haar.
ja behoorlijk creepyquote:Op maandag 11 februari 2019 17:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en zet daarbij zijn engst mogelijke therapeutische stem bij op en zet haar letterlijk en figuurlijk klem tegen de muur
Het is een gevoelig onderwerp, dus roept het veel emoties op bij mensen die soortgelijke ervaringen (van nabij) hebben meegemaakt. Zou proberen er samen uit te komen ipv verder ruzie te maken. Utopia2 heeft zijn hart echt wel op de goede plek.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik haat Lotus niet eens ben het niet eens met zoals zij de dingen aanpakt in Utopia, mijn mening die ventileer ik hier, ben je het er niet mee eens prima maar val mij niet persoonlijk aan ik ben nog aan het uit zoeken hoe ik van zon aanval een melding kan maken
We zullen het moeten afwachten.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
en dan geen hulp willen aannemen maar wel begrip willenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:59 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit bij Lotus nog maar het topje van de ijsberg is.
Wat goed gesproken van je.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik geloof der...
Maar maakt het uit? ergens is er iemand met wel dit verhaal
Misschien zijn er in je vriendenkring mensen met een soortgelijk verhaal... dat is eigenlijk de onderliggende gedachten
Het gebeurd, veels te vaak, kan je het gelijk zien of merken aan deze mensen..nee omdat ze behalve de "daad" ook nog is door heel veel mensen gezien worden als, aandachtstrekker (hoer) leugenaar enz enz
Een ieder mag er zo het zijne van denken, dat kan niemand iemand verbieden, zeker hier op een forum niet, maar wees dan aub voorzichtig met uitspraken..
Ook al geloof je een lotus niet, de kans dat er iemand in je omgeving is, of een iemand hier op het forum die wel zoiets heeft meegemaakt, is vele malen groter dan je denk !!
En dit is precies wat ik vanochtend bedoelde. Ze wil begrip voor haar handelen. Maar ze vergeet dat ze ook naar zichzelf moet kijken.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze diversen keren hulp heeft gehad, maar het niet aan wilde nemen.
Prima. Moet ze zelf weten.
Maar mijn inschatting is dat ze nu bij alle uitspattingen en stook gedragingen er in terug zal vallen. Ja maar.....
Of als iemand iets zegt, wat haar niet bevalt, dat het uitgelegd gaat worden dat ze er op terug gepakt wordt.
waar ze zelf aan mee doet,en gelijk als iemand binnenkomt zeggen jij bent niet mijn soort terwijl ze diegene niet eens kent en de kans ook niet geeft.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De meeste mensen om haar heen in Utopia maken het nu niet bepaald een veilige omgeving, met al dat gestook en geroddel.
Ik zeg niet dat ik haar niet geloof overigens.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik geloof der...
Maar maakt het uit? ergens is er iemand met wel dit verhaal
Misschien zijn er in je vriendenkring mensen met een soortgelijk verhaal... dat is eigenlijk de onderliggende gedachten
Het gebeurd, veels te vaak, kan je het gelijk zien of merken aan deze mensen..nee omdat ze behalve de "daad" ook nog is door heel veel mensen gezien worden als, aandachtstrekker (hoer) leugenaar enz enz
Een ieder mag er zo het zijne van denken, dat kan niemand iemand verbieden, zeker hier op een forum niet, maar wees dan aub voorzichtig met uitspraken..
Ook al geloof je een lotus niet, de kans dat er iemand in je omgeving is, of een iemand hier op het forum die wel zoiets heeft meegemaakt, is vele malen groter dan je denk !!
Dat hoop ik echt niet, maar ik kan me de angst dat het zal gaan gebeuren wel voorstellen.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vroeg dat net ook al, waar is ze trots op?quote:Op maandag 11 februari 2019 17:58 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wiw Merel is trots? Wat voor afspraken heeft ze gemaakt om een bijdrage te leveren met haar kledingverkoop? Of ben ik nou naïef?
Ze is iig ergens aan begonnen nu. Ik gun haar een snelle(re) weg naar echt echt leven.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:59 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mijn aanname hoor,maar het zou heel goed kunnen dat het misbruik een aanleiding is geweest naar andere problemen.Bijv.het drugsgebruik en zonder de veiligheid van een thuis opgroeien.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:59 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hou dan op met je kreten als wat een haat en anderen dingenquote:
Het is lastig uit te leggen, maar je zit soms vol met ambivalente gevoelens.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan geen hulp willen aannemen maar wel begrip willen
Klopt ook, het is een wisselwerking en ergens liggen de wissels scheef.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:01 schreef krabje het volgende:
[..]
waar ze zelf aan mee doet,en gelijk als iemand binnenkomt zeggen jij bent niet mijn soort terwijl ze diegene niet eens kent en de kans ook niet geeft.
ALs je zelf zoiets hebt meegemaakt zoals U2 dan weet je wat het is als mensen je niet geloven.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is een gevoelig onderwerp, dus roept het veel emoties op bij mensen die soortgelijke ervaringen (van nabij) hebben meegemaakt. Zou proberen er samen uit te komen ipv verder ruzie te maken. Utopia2 heeft zijn hart echt wel op de goede plek.
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je iemand oprecht haat heb je sowieso geen objectieve mening...
Dat zei ze al, der is veel meerquote:Op maandag 11 februari 2019 17:59 schreef Crabapple het volgende:
[..]
zo komt ze niet op mij over...ze is er nogal van overtuigd dat ze geen hulp nodig heeft en allemaal zelf wel kan klarenquote:Op maandag 11 februari 2019 18:02 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is lastig uit te leggen, maar je zit soms vol met ambivalente gevoelens.
Wat heeft Jessie er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je zelf zoiets hebt meegemaakt zoals U2 dan weet je wat het is als mensen je niet geloven.
Of als mensen er gelijk een negatief oordeel over hebben
Ik mag die Jessie voor geen meter, maar ik zou zelf hem dat niet gunnen
Dan zal hij eerst aan zich zelf moeten gaan werken , pppff wat een L*L sorryquote:Op maandag 11 februari 2019 17:51 schreef formule het volgende:
Het vluchten in, misschienquote:Op maandag 11 februari 2019 18:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn aanname hoor,maar het zou heel goed kunnen dat het misbruik een aanleiding is geweest naar andere problemen.Bijv.het drugsgebruik en zonder de veiligheid van een thuis opgroeien.
Heb je het filmpje al gezien?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wat heeft Jessie er nou weer mee te maken?
Dat lijkt op vluchten van de realiteit, als ik weg ben kan mij niets gebeuren, als ik stoned ben kan mij niets gebeuren, want dan voel ik het niet en als ik een grote bek heb, hoef ik niemand te vertrouwen.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn aanname hoor,maar het zou heel goed kunnen dat het misbruik een aanleiding is geweest naar andere problemen.Bijv.het drugsgebruik en zonder de veiligheid van een thuis opgroeien.
Het poepfilmpje?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje al gezien?
Yep.quote:
als je de zin andets formuleerd klopt het..quote:Op maandag 11 februari 2019 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan geen hulp willen aannemen maar wel begrip willen
doet ze namelijk zelf ook mensen pakken op dingen(prive post),dus denkt ze wat ik doe doet een ander ook.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat vergeet ze niet. Ze zegt toch niet voor niets dat ze te heftig kan reageren?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En dit is precies wat ik vanochtend bedoelde. Ze wil begrip voor haar handelen. Maar ze vergeet dat ze ook naar zichzelf moet kijken.
En ben ik niet kwetsbaar. Zo moeilijk is deze optelsom niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat lijkt op vluchten van de realiteit, als ik weg ben kan mij niets gebeuren, als ik stoned ben kan mij niets gebeuren, want dan voel ik het niet en als ik een grote bek heb, hoef ik niemand te vertrouwen.
quote:
Precies dat,het niet willen voelen.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat lijkt op vluchten van de realiteit, als ik weg ben kan mij niets gebeuren, als ik stoned ben kan mij niets gebeuren, want dan voel ik het niet en als ik een grote bek heb, hoef ik niemand te vertrouwen.
Dat dus. Ze is zelf de meest geniepige. En als ze 'betrapt' wordt gaat ze zielig doenquote:Op maandag 11 februari 2019 18:06 schreef krabje het volgende:
[..]
doet ze namelijk zelf ook mensen pakken op dingen(prive post),dus denkt ze wat ik doe doet een ander ook.
Dat is dan ook het enige wat ze steeds zegt. Heb je haar ooit sorry horen zeggen tegen iemand?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat vergeet ze niet. Ze zegt toch niet voor niets dat ze te heftig kan reageren?
ja juistquote:Op maandag 11 februari 2019 18:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus. Ze is zelf de meest geniepige. En als ze 'betrapt' wordt gaat ze zielig doen
En iemand die zich kwetsbaar voelt kan zich heel erg gaan overschreeuwen zodra er iets is om maar niet zwak te lijken.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Precies dat,het niet willen voelen.
tussen zeggen en menen zit een groot verschil. Ze zegt dat ze niet tegen ruzie kan en vervolgens gaat ze verder met haar getreiter en gestookquote:Op maandag 11 februari 2019 18:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat vergeet ze niet. Ze zegt toch niet voor niets dat ze te heftig kan reageren?
Ze kan ook gewoon de etterbal zijn die ze laat zien.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En iemand die zich kwetsbaar voelt kan zich heel erg gaan overschreeuwen zodra er iets is om maar niet zwak te lijken.
Tja dat is interpretatie.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon de etterbal zijn die ze laat zien.
Paar weken geleden schreef ik hier nog dat ik het idee had dat lotus haar verslaving kwam doir iets uit haar verleden/leven..quote:Op maandag 11 februari 2019 18:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Ja, als je geen vertrouwen hebt in anderen, maar juist achterdochtig bent geworden hoe kan je dan een hulpverlener vertrouwen?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je de zin andets formuleerd klopt het..
Het is niet geen hulp aan willen nemen, zo klinkt het wel en snap ook dat veel mensen dat zo zien
Het is geen vertrouwen hebben in de hulp..
Buiten de sexuele misdrijf is vertrouwen in je naasten , in de mensheid ontzettend aangetast vooral als men denk dat het niet waar is .eigenlijk krijg je dat dus nog is over de misdrijf heen ..
Geen hulp willen is eigenlijk.. geen vetrouwen in hulp hebben, en geen vertrouwen het ooit nog aan iemand te willen vertellen
Je rug rechten ..een dan toch niet houding aannenem, en het zelf wel willen doen.. je bent immers je eigen beste vriend(in) geworden
Dut is heel goed voor Adriaan.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:10 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie tegen Adje: verzin maar eens wat nieuws in plaats van ik wil naar huis![]()
Leuk tussen die twee, ze kunnen af en toe mopperen op elkaar, maar het is ook zo weer goed
Ja zo zie ik het ook. Triest.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:52 schreef pollewop77 het volgende:
Daarbij is het pijnlijk, je moet alles herbeleven keer op keerquote:Op maandag 11 februari 2019 18:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, als je geen vertrouwen hebt in anderen, maar juist achterdochtig bent geworden hoe kan je dan een hulpverlener vertrouwen?
Waarom zou ze op het idee komen dat mensen in Utopia haar daarmee willen gaan pakken?..quote:Op maandag 11 februari 2019 17:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf zou doenquote:Op maandag 11 februari 2019 18:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Waarom zou ze op het idee komen dat mensen in Utopia haar daarmee willen gaan pakken?..
Waard en gasten en zoquote:Op maandag 11 februari 2019 18:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Waarom zou ze op het idee komen dat mensen in Utopia haar daarmee willen gaan pakken?..
Dat ook ja.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarbij is het pijnlijk, je moet alles herbeleven keer op keer
Lotus heeft er een verwrongen geest aan overgehouden. Ze is heel wantrouwendquote:Op maandag 11 februari 2019 18:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze had Merel ook in vertrouwen verteld van haar GHB verslaving, die slingerde haar in een ruzie ook om de orenquote:Op maandag 11 februari 2019 18:12 schreef snetje het volgende:
[..]
ja.. en veel zullen je juist gaan bestempelen als je hulp zoekt, dat hoor je nu ook in lotus der angst..quote:Op maandag 11 februari 2019 18:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, als je geen vertrouwen hebt in anderen, maar juist achterdochtig bent geworden hoe kan je dan een hulpverlener vertrouwen?
Ik weet het niet hoor maar het kan een overlevings ding zijn. Als je jezelf lang hebt moeten "beschermen" kan het lastig zijn om het idee los te laten dat mensen die altijd het slechtste met je voor hebben.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:12 schreef snetje het volgende:
[..]
waar ze heel fel op reageerde, wat niet door iedereen daar of hier op de cos werd begrepenquote:Op maandag 11 februari 2019 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had Merel ook in vertrouwen verteld van haar GHB verslaving, die slingerde haar in een ruzie ook om de oren
Nee hoor, want zoals je eerder aangaf, ieder zijn mening..quote:Op maandag 11 februari 2019 18:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hou dan op met je kreten als wat een haat en anderen dingen
Dat doet ze sowieso met PTSS, behandeling of niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarbij is het pijnlijk, je moet alles herbeleven keer op keer
quote:Op maandag 11 februari 2019 18:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Is met haar verslaving ook gebeurt. En natuurlijk is alles actie reactie, ook vanuit haar.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een enorme kutstreek van Merel.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waar ze heel fel op reageerde, wat niet door iedereen daar of hier op de cos werd begrepen
dat is bij mij precies hetzelfde, ook eigen ervaring,quote:Op maandag 11 februari 2019 18:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik haar niet geloof overigens.
Ik 'beschrijf' hoe ik Lotus zie en ervaar. En dat iemand dat anders ziet. Prima. Maar ik hoef geen aanvallen omdat ik het anders zie.
Iemand die ervaringen heeft geeft geen recht om mijn visie niet te respecteren. (Ik heb overigens zelf ook mijn eigen ervaringen)
Heeft niks met diegene te maken maar met hoe ik Lotus zie.
nee hoor ze zei nog eerst even plassenquote:Op maandag 11 februari 2019 18:18 schreef pollewop77 het volgende:
Adje: Shelley dek je de tafel even?
Shelley staat in de silo
Ow haha, ik zag haar in het bovenste schermpje in de silo staanquote:Op maandag 11 februari 2019 18:19 schreef krabje het volgende:
[..]
nee hoor ze zei nog eerst even plassen
Zelfde als een vogel die zich niet lekker voelt...Daar zul je nooit aan kunnen zien dat hij ziek is, pas als het te laat is...Het is maar een voorbeeld..quote:Op maandag 11 februari 2019 18:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En iemand die zich kwetsbaar voelt kan zich heel erg gaan overschreeuwen zodra er iets is om maar niet zwak te lijken.
bovendien zitten er een paar utopianen in (ik ga nu erg mild zijn) die last hebben aan gebrek aan empatie , is gebleken(waar hun ook niks aan kunnen doen overigens, dat heb je of dat heb je niet)quote:Op maandag 11 februari 2019 18:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar het kan een overlevings ding zijn. Als je jezelf lang hebt moeten "beschermen" kan het lastig zijn om het idee los te laten dat mensen die altijd het slechtste met je voor hebben.
Ja ja, hij wordt gepaktquote:Op maandag 11 februari 2019 18:21 schreef yaello het volgende:
Haha je hoort alleen maar wantrouwen in de manier hoe Mike praat tegen Jessie. Hij denkt sowieso dat Jessie dit bewust zou hebben gedaan.
Vies smerig wijf, dat was in het begin ja, toen noemde Lotus haar nog een tieves wijfquote:Op maandag 11 februari 2019 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had Merel ook in vertrouwen verteld van haar GHB verslaving, die slingerde haar in een ruzie ook om de oren
Zal wel door zijn verleden komen ....quote:Op maandag 11 februari 2019 18:21 schreef yaello het volgende:
Haha je hoort alleen maar wantrouwen in de manier hoe Mike praat tegen Jessie. Hij denkt sowieso dat Jessie dit bewust zou hebben gedaan.
Is haar attitude, muur opgetrokken.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo komt ze niet op mij over...ze is er nogal van overtuigd dat ze geen hulp nodig heeft en allemaal zelf wel kan klaren
Ik rook ook 1 pakje shag per week.quote:
zoals de waard isquote:Op maandag 11 februari 2019 18:21 schreef yaello het volgende:
En een dik wijf dat jaloers op haar zou zijn.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vies smerig wijf, dat was in het begin ja, toen noemde Lotus haar nog een tieves wijf![]()
.
Ik ben gestoptquote:Op maandag 11 februari 2019 18:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik rook ook 1 pakje shag per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |