Dat wilde ik net typenquote:Op maandag 11 februari 2019 11:36 schreef freaky40 het volgende:
TT: mooie tijd voor een nieuwe inwoner.
Metro wilde een interview, nu kan Mike nog meer veren in zijn reet stoppenquote:Op maandag 11 februari 2019 11:37 schreef maryo55 het volgende:
Wat komen die 2 mensen daar doen? Dat geblaat van Mike wat HIJ allemaal gedaan heeft weet toch iedereen al moet dat nu opgeschreven worden.
Die zijn er toch al weer een tijdje?quote:Op maandag 11 februari 2019 11:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net typen![]()
Eerst moet de Metro van het terrein af.
Metro kwam het terrein op met de vraag: Is de ruzie een beetje over?quote:Op maandag 11 februari 2019 11:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net typen![]()
Eerst moet de Metro van het terrein af. Ik hoop op iemand die stevig in zijn vel zit
Ze zijn volgens mij nog bij de rondleiding. Ik zit op de andere stream, kan dat geblaat van Mike niet aanhoren. Alhoewel Chris en His ook niet te doen zijn eigenlijkquote:Op maandag 11 februari 2019 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zijn er toch al weer een tijdje?
Kwamen die niet een uurtje eerder? Of was dat de nieuwe tijd al?quote:Op maandag 11 februari 2019 11:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Vanmiddag om half 4 is dat gezemel van Merel. Dan moet de nieuwe opschieten.
Het was half 5 en is verzet naar half 4quote:Op maandag 11 februari 2019 11:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Kwamen die niet een uurtje eerder? Of was dat de nieuwe tijd al?
Dan kan het makkelijk daarna
quote:Op maandag 11 februari 2019 11:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het was half 5 en is verzet naar half 4
Ja, dat is de nieuwe tijd.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Kwamen die niet een uurtje eerder? Of was dat de nieuwe tijd al?
Dan kan het makkelijk daarna
Normaal gesproken altijd rond de lunch dus bijna.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Hiske ook, die is echt Zwitserland vaak ook vanwege haar Febo activiteiten.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:43 schreef pollewop77 het volgende:
Christel wil geen partij kiezen en loopt vaak weg in discussies
ze zit laag in haar energiequote:Op maandag 11 februari 2019 11:45 schreef pollewop77 het volgende:
Hiske pakt er maar eens een fles cola bij. Ze gaat zich even omkleden
Van het zakgeld?quote:Op maandag 11 februari 2019 11:45 schreef pollewop77 het volgende:
Potjandorie heb ik de kleine ruzietjes in Utopia gemist vanmorgen ga ik dat gezemel van Merel ook missen om 15.30 want dan ben ik weer wegquote:Op maandag 11 februari 2019 11:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ook stelen dusquote:Op maandag 11 februari 2019 11:45 schreef pollewop77 het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 11 februari 2019 11:45 schreef pollewop77 het volgende:
Tim gaat een shirtje maken met de hashtag #killerbody
Denk dat Faya dan binnenkort een niet zo vriendelijk bezoekje brengt
Zij heeft het niet verzonnen hoor.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:45 schreef pollewop77 het volgende:
Tim gaat een shirtje maken met de hashtag #killerbody
Denk dat Faya dan binnenkort een niet zo vriendelijk bezoekje brengt
quote:Op maandag 11 februari 2019 11:47 schreef juul. het volgende:
Mike: ik ben gelijkmoedig in alle situaties![]()
quote:Op maandag 11 februari 2019 11:48 schreef Zeyina het volgende:
Mike: Ik ben wel bescheiden hoor. Ik loop niet weg met wat ik allemaal do![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh geen ideequote:Op maandag 11 februari 2019 11:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is toch haar trademark #killerbody
De ironie...quote:Op maandag 11 februari 2019 11:48 schreef Zeyina het volgende:
Mike: Ik ben wel bescheiden hoor. Ik loop niet weg met wat ik allemaal doe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op maandag 11 februari 2019 11:48 schreef Zeyina het volgende:
Mike: Ik ben wel bescheiden hoor. Ik loop niet weg met wat ik allemaal doe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt als ze die letterlijk gaan quoten in de Metro, ligt heel Nederland dubbel morgen in de trein of busquote:Op maandag 11 februari 2019 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Mike kan heulll erg goed met mensen om gaan, heeft 'natuurlijke leiderschappen'....
Die term werd al langer gebruikt voor mensen met een afgetraind lichaam.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:49 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar zag nog iemand reageren dat het niet van haar is. Nou ja laat maar
en ik kan goed met mensen om gaan en ze motiveren. Maar volgens mij is die meneer wel aardig op de hoogte en floot Mike een paar keer terug met een opmerking maar daar walste Mike overheen. Die luistert ook nooit echt naar mensen en ratelt maar doorquote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 11:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die term werd al langer gebruikt voor mensen met een afgetraind lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |