Ook bij hem kun je dus een keer te ver gaan ...en dat was wat Lotus dus deed...quote:Op maandag 11 februari 2019 10:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
hij heeft gewacht op het perfecte moment, dat doet ie dan wel goed.
Dit kunnen ze allemaal niet meer met elkaar oplossen.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar dat bedoel ik, ht moet eens een keer allemaal op tafel komen, gooi er maar uit, want dan blijkt mss wel hoe belachelijk ze allemaal bezig zijn, niet meer weglopen, niks meer onder het tapijt geveegd
Ik dacht dat hij Tim benoemde in dit verhaal?quote:Op maandag 11 februari 2019 10:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan ook goed vertellen..
Jessie is vroeger verhuisd van Amsterdam naar het platteland ...die meiden daar vonden hem leuk ..de jongens daar minder ..gevolg pesterjien...maar Jessie liet zich niet pesten en zei "Ooit koop ik een helikopter en dan poep ik op je hoofd"...en dit is wat Lotus steeds tegen hem gebruikt...
ze zijn ook nog geen tachtigquote:Op maandag 11 februari 2019 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niemand heeft wat bereikt daar, anders ga je daar niet zitten....
Sterker nog.. ze komen terug![]()
Ja precies!quote:Op maandag 11 februari 2019 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lotus nou ook niet echt een prachtig cv heeft opgebouwd.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:40 schreef Poezewoes het volgende:
Wat hebben Mike en Lotus dan bereikt in hun leven?
vind ik geen vergelijking. Tim ging als eerste te ver Eric zag daar maar een heel klein stukje van en toen was het al geëscaleerd.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, dat gaat enorm helpen om de sfeer te verbeteren.![]()
Erik mocht niet in de groep gooien dat hij het gisteren te ver vond gaan, maar Jessie mag dat wel en 100x erger en dramatischer.
quote:Op maandag 11 februari 2019 10:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg niet dat ik het heel erg vind. Ik vind wel dat je niet zoiets zomaar pakt als dat van de BV is. Dat kun je beter overleggen om gezeik te voorkomen.
en ik denk zo maar dat Mike zich nog eens dood schrikt van haar acties als hij terug kan lezen en kijken. Ze is zo sneaky dat hij de helft zeker niet weet of mee krijgt. Ze zal vandaag ook wel zorgen dat e constant om hem heen looptquote:Op maandag 11 februari 2019 10:39 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met het karakter van Lotus. Die pakt mensen ook zo hard als ze kan
Met het verschil dat Jessie niet kan incasseren, wel uitdelen en vervolgens gaan janken bij zijn medestanders, walgelijk ventquote:Op maandag 11 februari 2019 10:39 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met het karakter van Lotus. Die pakt mensen ook zo hard als ze kan
quote:Op maandag 11 februari 2019 10:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Ook bij hem kun je dus een keer te ver gaan ...en dat was wat Lotus dus deed...
Om te groep te helpen......quote:Op maandag 11 februari 2019 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
denk het wel, op een keer heb je alles gezegd wat er viel te zeggen, dit is een vulkaan die openbarst, te lang de druk erop van onbesproken dingen, de Hiskemethodequote:Op maandag 11 februari 2019 10:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dit kunnen ze allemaal niet meer met elkaar oplossen.
Nee, Mike en Lotus dus ook niet. Het gaat toch voor iedereen op, dat ze niets bereikt hebben?quote:Op maandag 11 februari 2019 10:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze zijn ook nog geen tachtig
Neen Tim gebruikt dat tegen hem.dat Jessie zo is omdat hij vroeger gepest isquote:Op maandag 11 februari 2019 10:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan ook goed vertellen..
Jessie is vroeger verhuisd van Amsterdam naar het platteland ...die meiden daar vonden hem leuk ..de jongens daar minder ..gevolg pesterjien...maar Jessie liet zich niet pesten en zei "Ooit koop ik een helikopter en dan poep ik op je hoofd"...en dit is wat Lotus steeds tegen hem gebruikt...
Wat dat betreft zijn ze gelijk.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Met het verschil dat Jessie niet kan incasseren, wel uitdelen en vervolgens gaan janken bij zijn medestanders, walgelijk vent.
Ik zou mijn hond nog niet tegen hem aan laten zeiken.
beetje raar ook als je hond dat wel zou mogenquote:Op maandag 11 februari 2019 10:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Met het verschil dat Jessie niet kan incasseren, wel uitdelen en vervolgens gaan janken bij zijn medestanders, walgelijk vent.
Ik zou mijn hond nog niet tegen hem aan laten zeiken.
Erik heeft alles gehoord. Maar dat maakt niet uit. Hij mocht het niet in de groep bespreken, moest daarna maar. En wat doet Jessie? Bespreken en de groep en met alles en iedereen. Meten met 2 maten dus.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
vind ik geen vergelijking. Tim ging als eerste te ver Eric zag daar maar een heel klein stukje van en toen was het al geëscaleerd.
Lotus heeft het over zich veilig voelen en wil daar weer een drama van maken, ze bedoelde daar Jessie mee, dan is het logisch dat je iets terug zegt
en dat heeft hij als een grap ook aan Tim verteld en die gebruikt in discussies en gesprekken dat Jessie vroeger is gepest en maakt daar rotopmerkingen over. Eé'n ding, Jessie heeft zich altijd in kunnen houden, is verbaal gewoon sterk maar hij is wel degelijk geraakt door de dingen die daar gebeuren en gezegd wordenquote:Op maandag 11 februari 2019 10:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan ook goed vertellen..
quote:Op maandag 11 februari 2019 10:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
beetje raar ook als je hond dat wel zou mogen
Ja dat selectief gezeik over jatten is ook niet bevorderlijk om een eenheid te krijgen, maar ja net politiek, sommigen hun zin geven om draagvlak voor andere ideeën te krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow ja, die verschrikkelijke diefstal van een hele fles fanta.![]()
![]()
Verder is iedereen heeeeeeel eerlijk en drukt nooit wat achterover.![]()
Dat zou wel moeten ja.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Ja, net als dat er over kleding overlegd wordt etc.
Wat een gast, geeft hem een zakdoekjequote:Op maandag 11 februari 2019 10:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan ook goed vertellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |