Jessie is wel 'n type die van 'n mug 'n olifant maaktquote:Op maandag 11 februari 2019 11:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
misschien was het een kladje en stond dat er niet op
Misschien waren het aantekeningen over wat hij iemand wilde gaan schrijven?
Er is geen ingezoemde foto van gemaakt dus ik weet niet, jij weet niet of der aan aanhef boven stond
zelfde reactie..quote:Op maandag 11 februari 2019 11:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dus dat maakt het goed dat ze de post lezen?
Ik vraag me af hoe men reageert als de situatie omgedraaid was.
Lotus en Timquote:Op maandag 11 februari 2019 11:15 schreef sjampoeh het volgende:
er is iemand, die wil iemand kapot maken volgens jess
tim ?
nou dan weet hij een keer hoe het is om OVER iemands grezen heen te gaan..quote:Op maandag 11 februari 2019 11:16 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie is emotioneel
Merel: wil je een knuffel Jes
Jessie: ja
ja mereltjes fantasie wereldquote:Op maandag 11 februari 2019 11:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike was Merels maatje?Wanneer.
O, Lotus is echt slecht......zap.
Dat heeft hij expres gedaan, zodat hij voorlopig genoeg munitie heeft.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:20 schreef sjampoeh het volgende:
moet je post niet rond laten slingeren![]()
Daar hadden we het net over, het zat in een map en het stond op pagina 5. Ze hadden kunnen stoppen maar dat deden ze niet. Ze hebben er grapjes over gemaakt en het vol trots tegen Merel verteld.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:20 schreef sjampoeh het volgende:
moet je post niet rond laten slingeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |