een beetje empathie tonenquote:Op maandag 11 februari 2019 13:36 schreef Linkiss het volgende:
Jouw "klacht" is een vraag.
Verder wel vervelend, maar een herlpdesk medewerker kan er verder ook niets aan doen als een grondkabel kapot is.
Als je praat zoals je hier tikt, snap ik wel dat ze je niet goed te woord hebben gestaan.quote:Op maandag 11 februari 2019 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
een beetje empathie tonen
de klantvraag correct begrijpen
excuses aanbieden
is t menste wat ik verw8
Neen. En ik ben al een keer eerder flink tekeer gegaan tegen een Ziggo medewerker.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weet je wat je dan tegen ze moet zeggen.
Daaaaaaaaaaag
Ontken je nu het bestaan van 4g? Ik heb abonnementen op mijn iPad en telefoon (alle 2 betaald door werk). Maar dat is redelijk ideaal op vakanties, onderweg of als thuis het internet eruit ligt. Wat mij trouwens niet meer gebeurd is sinds ik van ziggo naar KPN ben overgestapt.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:13 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Geloven in die 4g bullshit en het nog kopen ook
Woefquote:Op maandag 11 februari 2019 16:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Neen. En ik ben al een keer eerder flink tekeer gegaan tegen een Ziggo medewerker.
Dus uh....Ik weet welk protocol ik moet volgen als ik geen internet verbinding meer heb hoor.
Daaaaaag
En wat is dat toch steeds met dat stomme gewoef!quote:
Ja zo praat ik idd net zoals ik typ op mobielquote:Op maandag 11 februari 2019 15:06 schreef Linkiss het volgende:
[..]
Als je praat zoals je hier tikt, snap ik wel dat ze je niet goed te woord hebben gestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |