Geloven in die 4g bullshit en het nog kopen ookquote:Op maandag 11 februari 2019 10:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Geen twee verschillende internetaansluitingen hebben . Geen 4g abbo's op drie verschillende netwerken hebben
quote:Op maandag 11 februari 2019 10:34 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb al jaren Ziggo en totaal geen klachten over deze fantastische provider. Goede kwaliteit voor een goede prijs!
quote:Op maandag 11 februari 2019 10:34 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb al jaren KPN en totaal geen klachten over deze fantastische provider. Goede kwaliteit voor een goede prijs!
hopelojk stap je over naar een provider die veel storingen heeftquote:Op maandag 11 februari 2019 11:29 schreef Samuel24 het volgende:
Ziggo is inderdaad super slecht. Ik heb ook ziggo....maar ik heb nu nog geen storing hier gelukkig. Ik hoop maar dat dat zo blijft. Want oo wee als ik twee dagen geen internet heb zometeen. Want dan word ik heel heel heeeeeeeeeeeeeeel erg boos.
Ik denk dat ik in de toekomst ook ga overstappen op iets anders.
Waarom?quote:Op maandag 11 februari 2019 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
hopelojk stap je over naar een provider die veel storingen heeft
Weet je wat je dan tegen ze moet zeggen.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:29 schreef Samuel24 het volgende:
Ziggo is inderdaad super slecht. Ik heb ook ziggo....maar ik heb nu nog geen storing hier gelukkig. Ik hoop maar dat dat zo blijft. Want oo wee als ik twee dagen geen internet heb zometeen. Want dan word ik heel heel heeeeeeeeeeeeeeel erg boos.
Ik denk dat ik in de toekomst ook ga overstappen op iets anders.
Ja god verbiedde dat je iets doet wat je leuk vindquote:
OK...quote:Op maandag 11 februari 2019 09:59 schreef MMaRsu het volgende:
Treinen reden vanochtend niet dus ik weer terug naar huis, dacht oh ga wel even een paar potjes Apex Legends spelen maar nee hoor...
Ziggo storing, geen internet.
Ik kijk op internet staat we verwachten dat het woensdag is opgelost
Klacht 2 dagen geen internet?
Nee vind ik niet hoor. maar prima joh. Haters gonne hate.quote:
een beetje empathie tonenquote:Op maandag 11 februari 2019 13:36 schreef Linkiss het volgende:
Jouw "klacht" is een vraag.
Verder wel vervelend, maar een herlpdesk medewerker kan er verder ook niets aan doen als een grondkabel kapot is.
Als je praat zoals je hier tikt, snap ik wel dat ze je niet goed te woord hebben gestaan.quote:Op maandag 11 februari 2019 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
een beetje empathie tonen
de klantvraag correct begrijpen
excuses aanbieden
is t menste wat ik verw8
Neen. En ik ben al een keer eerder flink tekeer gegaan tegen een Ziggo medewerker.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weet je wat je dan tegen ze moet zeggen.
Daaaaaaaaaaag
Ontken je nu het bestaan van 4g? Ik heb abonnementen op mijn iPad en telefoon (alle 2 betaald door werk). Maar dat is redelijk ideaal op vakanties, onderweg of als thuis het internet eruit ligt. Wat mij trouwens niet meer gebeurd is sinds ik van ziggo naar KPN ben overgestapt.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:13 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Geloven in die 4g bullshit en het nog kopen ook
Woefquote:Op maandag 11 februari 2019 16:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Neen. En ik ben al een keer eerder flink tekeer gegaan tegen een Ziggo medewerker.
Dus uh....Ik weet welk protocol ik moet volgen als ik geen internet verbinding meer heb hoor.
Daaaaaag
En wat is dat toch steeds met dat stomme gewoef!quote:
Ja zo praat ik idd net zoals ik typ op mobielquote:Op maandag 11 februari 2019 15:06 schreef Linkiss het volgende:
[..]
Als je praat zoals je hier tikt, snap ik wel dat ze je niet goed te woord hebben gestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |