Nog ff en ze is net zo'n bobbelige strijkplank als Celine D.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:47 schreef espri het volgende:
Wat wordt Hiske toch verschrikkelijk mager, ziet er echt niet goed uit hoor
goedemorgen
quote:Op maandag 11 februari 2019 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog ff en ze is net zo'n bobbelige strijkplank als Celine D.
Wat ben ik daar van geschrokken zegquote:Op maandag 11 februari 2019 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog ff en ze is net zo'n bobbelige strijkplank als Celine D.
Goedemorgen, ben jij vroeg danquote:Op maandag 11 februari 2019 08:47 schreef espri het volgende:
Wat wordt Hiske toch verschrikkelijk mager, ziet er echt niet goed uit hoor
goedemorgen
klopt en Tim ging even later ook weer met een fles er vandoor.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:50 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik zag Lotus en Mike gister Fanta drinken tijdens hun pizza in het huisje.
Klopt, die hadden een fles gepakt maar ach, ze werken zo hard, dat mogen ze vast...quote:Op maandag 11 februari 2019 08:50 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik zag Lotus en Mike gister Fanta drinken tijdens hun pizza in het huisje.
Morgen oma,quote:Op maandag 11 februari 2019 08:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, ben jij vroeg dan![]()
Nee, beetje Dion achtig
Spuit zoveel![]()
Goedemorgen Spuit Zoveel!quote:Op maandag 11 februari 2019 08:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, ben jij vroeg dan![]()
Nee, beetje Dion achtig
Spuit zoveel![]()
Ja echt he?quote:Op maandag 11 februari 2019 08:53 schreef Danchelle het volgende:
Dat die meiden in zo'n puinzooi kunnen leven. Wat vies en onoverzichtelijk. Pak een middag samen en maak wat leuks van dat huisje
Ja ja , we worden verwend Fritsiequote:Op maandag 11 februari 2019 08:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wauw.... wel geteld 6 seconde mochten we kijken tot de volgende SL
Precies, omdat ze er zoveel tijd in doorbrengen zou je toch verwachten dat ze er wat van maken.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:55 schreef espri het volgende:
[..]
Ja echt he?
Dan denk je toch dat je best een gezellig lief huisje wil hebben als je er zoveel tijd door brengt, met 2 uurtjes hebben ze wat leuks maar ze liggen liever op hun nest en wentelen zich in het vuil lijkt het wel.
En weer een SL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |