abonnement Unibet Coolblue
pi_184947474
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eens hoor, zo'n Vidal vind ik daar ook totaal niet passen _O-

Wanneer zijn er weer presidentsverkiezingen daar?
2021.

Victor Font is tot nu toe de belangrijkste uitdager.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184947580


Alaves kan morgen net als Getafe op 2 punten komen van nr4 Sevilla.

Volgende week niet echt een denderend schema om heel eerlijk te zijn.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_184963174


Alaves-fans zijn de maandagavond en wel meer van het moderne voetbal zat. Net als twee weken geleden op de maandag tegen Rayo kwamen ze een kwartier later binnen; vandaag vijf minuten. Zwarte kleding ook aan als 'rouw'. Lekker man.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_185015530
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_185017888
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ach, we kunnen ook niet bepaald zeggen dat hij in de laatste drie jaren is opgestaan toen het echt moest. Al hetgeen die club ooit mooi maakte, hebben ze er in een handomdraai uit weten te slopen. De ene na de andere knucklehead krijgt een contract onder z'n neus geschoven, ondertussen geven ze nog even links en rechts honderd miljoen uit voor één speler. M-m-m-maar waarom gaan onze talenten toch steeds op vroege leeftijd weg? Eng gezelschap vind ik het.
Nogmaals: welke talenten? Die rommel die er wel in staat of komt gaan de oorlog niet voor je winnen.
pi_185026059
Na weken van woorden door Bartomeu nu ook daden; Valverde plakt er nog een seizoen aan vast met een optie tot 2021.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_185026751
:'( Deceptie
pi_185049944
Atleti bakt er niks van ..schultenbrau voetbal.

Luuk de Jong > Morata (de spaanse bas dost)
pi_185049963
griezmann
pi_185050397
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:46 schreef PSVCL het volgende:
Atleti bakt er niks van ..schultenbrau voetbal.

Luuk de Jong > Morata (de spaanse bas dost)
Arias blijft wel prima overeind hè?
pi_185050400
Koopje van het jaar dat.
pi_185050418
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Koopje van het jaar dat.
Een transfervrije Canales.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_185050436
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:15 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Een transfervrije Canales.
Die doet het - eindelijk - eens op een iets lager niveau. Man van glas.

Dat was vroeger het talent van Valencia Stijn.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 18:18:12 #39
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_185050454
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Koopje van het jaar dat.
Rodri.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_185050482
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die doet het - eindelijk - eens op een iets lager niveau. Man van glas.

Dat was vroeger het talent van Valencia Stijn.
Maar dat doet niet ter zake in dezen. Duvan Zapata bij Atalanta (ook al is het twee jaar huur met optie tot koop). Rodri voor 20+5 vind ik ook een koopje in hedendaagse standen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_185050489
Hij was me voor.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_185050599
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Arias blijft wel prima overeind hè?
Met een schuin oog gevolgd ;)
pi_185050606
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
Hij was me voor.
Leuk. Samenspannen tegen iemand die la liga niet goed volgt. :r
  zaterdag 16 februari 2019 @ 18:28:45 #44
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_185050634
Dat gezegd hebbende: Atleti zonder Koke is als een schip zonder kapitein. Het is niet om aan te gluren. Geen creativiteit, geen drang, geen niks. Ik mis Gabi. Vandaag hebben ze 90 minuten lang ballen naar de verkeerde kleur geschopt. Op Oblak en Rodri na halen ze allemaal vaker een 3 dan een 7, echt verschrikkelijk. Ze zouden collectief een percentage van hun salaris moeten inleveren en moeten schenken aan Oblak. Op deze manier wordt dit een afstraffing van jewelste tegen Juve midweeks.

Correa is geen basisspeler en ik krijg sterk de indruk dat hij het nooit gaat worden. Van Filipe Luis heb ik al langer het vermoeden dat hij de boel bewust saboteert, dat wordt een field-day voor Paulo. Josema gaat zich geweldig in de luren laten leggen door Mandzukic, dat kun je ook wel zien aankomen. Lemar gaat anderhalf uur lang laten zien waarom elke cent die ervoor betaald is er een teveel is geweest. Ik heb er geen zin in.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_185050701
@Koffieplanter wat vind je er eigenlijk van dat Simeone zijn contract verlengd heeft?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:25:42 #46
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_185051664
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
@:Koffieplanter wat vind je er eigenlijk van dat Simeone zijn contract verlengd heeft?
Ik weet het niet. Ik weet het echt niet. Aan de ene kant sta je te springen omdat Cholo. De kans dat je beter krijgt is ook direct 0. Aan de andere kant wordt het voetbal ieder jaar weer een beetje slechter, ondanks allerlei financiële impulsen. Dat er meer blessures zijn dan dat er doelpunten worden gemaakt helpt daar niet echt bij, maar er lijkt totaal geen plan meer te zijn of zo.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_185052039
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik weet het echt niet. Aan de ene kant sta je te springen omdat Cholo. De kans dat je beter krijgt is ook direct 0. Aan de andere kant wordt het voetbal ieder jaar weer een beetje slechter, ondanks allerlei financiële impulsen. Dat er meer blessures zijn dan dat er doelpunten worden gemaakt helpt daar niet echt bij, maar er lijkt totaal geen plan meer te zijn of zo.
Dat ben ik met je eens. Als we naar geschikt type coach zouden moeten zoeken, komen we haast uit op Bordalas van Getafe. Helpt ook niet echt mee dat de aankopen qua uitwerking enorm zwart-wit zijn; of het is gigantisch kut of het is uitstekend. Dan slaat die wijzer ook nog eens enorm uit naar het negatieve.

Kijken we naar wedstrijden die je feitelijk simpel zou moeten winnen dit seizoen, denk ik dat je alleen Huesca-thuis, Sociedad-thuis, Dortmund-thuis, Alavés-thuis, Monaco-thuis en Levante-thuis kan noemen waarbij de tegenstander heel weinig in de melk te brokkelen had. Eibar-thuis blijft wel een bijzonder geval, maar enfin. Dan hebben we voor de rest allemaal diarreewedstrijden; en vooral dat uitstaatje, hé. Die uitwedstrijden.

Dan kom je automatisch wel uit bij de middenveldproblemen. Daar zijn inmiddels tienduizend varianten van uitgeprobeerd? Rodri-Thomas heeft nog het best gewerkt maar dat werd omwille van tactische redenen dan uit elkaar gehaald tegen Real Madrid. Kan ik begrijpen, maar niet als het elftal enorm onzeker is.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 16 februari 2019 @ 21:25:39 #48
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_185054600
Lekker bezig Messi.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 16 februari 2019 @ 21:29:00 #49
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_185054746
Pingel.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_185054756
Terecht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')