FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Zo dom!
Kluun1985zondag 10 februari 2019 @ 22:20
Je solliciteert voor een simpele functie als callcentermedewerker. Tijdens sollicitatiegesprek krijg je dan standaard die fokvraag: Hoe ga je om met boze klanten?

Hoe the fok kan ik hier nu zeggen dat ik gewoon direct neerleg en geen onzin ga aanhoren?

Ik weet nooit hoe ik die vraag moet beantwoorden, want iedereen legt toch neer? Of zijn er hier mensen die boze klanten telefonisch of face 2 face te woord blijven staan? Dat kan toch niet?
#ANONIEMzondag 10 februari 2019 @ 22:22
Meid, wat errug! ;(
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze vervelende gebeurtenis snel achter je te laten. :*
Veel sterkte de komende periode
DETELEVISIEKIJKERzondag 10 februari 2019 @ 22:23
Kluns1985, lekker klantvriendelijk!
Sheffieldzondag 10 februari 2019 @ 22:24
Log uit
#ANONIEMzondag 10 februari 2019 @ 22:24
Kluun :')
miro86zondag 10 februari 2019 @ 22:24
Moet je misschien niet ergens anders solliciteren?
snabbizondag 10 februari 2019 @ 22:25
15-1 voor HR. Weer de juiste vraag gesteld voor het selecteren van geschikt personeel.
Renezondag 10 februari 2019 @ 22:25
Ja. Nou. Dan is deze functie gewoon niet voor je weggelegd. Niet iedereen heeft het in zich om met mensen om te gaan weetje.
Kluun1985zondag 10 februari 2019 @ 22:26
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 22:25 schreef Renesite het volgende:
Ja. Nou. Dan is deze functie gewoon niet voor je weggelegd. Niet iedereen heeft het in zich om met mensen om te gaan weetje.
Al die domme bellende mensen!!!
Renezondag 10 februari 2019 @ 22:27
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 22:26 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Al die domme bellende mensen!!!
is de houtzagerij bij een dagbesteding niet iets qua roeping?
bijdehandzondag 10 februari 2019 @ 22:27
Wgr is het nieuwe onz?
#ANONIEMzondag 10 februari 2019 @ 22:28
Sociale werkplaats lijkt me wel iets voor Kluns1985
#ANONIEMzondag 10 februari 2019 @ 22:29
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 22:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

is de houtzagerij bij een dagbesteding niet iets qua roeping?
luciferdoosjes vullen is meer zijn ding.
valentijn101zondag 10 februari 2019 @ 22:31
De boosheid krijg je er uit door de klant het gevoel te geven serieus genomen te worden en gehoord te worden.

Bv.
Ik begrijp dat u boos bent meneer/ mevrouw.
Heb ik goed begrepen dat uw klacht bladiebla is?
Niznozondag 10 februari 2019 @ 22:32
Je weet best dat je een verzameltopic hebt in KLB.