abonnement Unibet Coolblue
pi_184945160
Goede avond,

Ik ben nieuw op dit forum en zit met een dringende vraag.

Zo een 9 maanden geleden ben ik vreemdgegaan en in die periode zwanger geraakt. Na een moeilijke periode heb ik besloten toen de zwangerschap voor te zetten en mijn vriend de waarheid te vertellen.

Momenteel zijn we uit elkaar en hebben we besloten een vaderschaptest te doen zodra de baby is geboren. Nu ben ik volgende week uitgerekend en oriënteer ik mij op vaderschaptesten. Op internet kom ik veel thuis test pakketten tegen voor zo een ¤200. Bij een officiële instantie schijnt het rond de ¤1000 te kosten. Op internet kan ik weinig ervaringen vinden van de zogeheten doe-het-zelf test pakketten.

Mijn vraag is dan ook of er mensen hier zijn die hier ervaring mee hebben en hoe hoog het betrouwbaarheidsgehalte van zo een test is, aangezien het prijsverschil aanzienlijk groot is.

Alvast bedankt.
pi_184945391
Geen ervaring... maar gewoon op de blaren zitten en dokken. Of t wel gewoon via het ziekenhuis doen dan weet je zeker dat het betrouwbaar is.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_184945481
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:17 schreef Chinless het volgende:
Geen ervaring... maar gewoon op de blaren zitten en dokken. Of t wel gewoon via het ziekenhuis doen dan weet je zeker dat het betrouwbaar is.
Ze wil toch ook dokken? Alleen niet onnodig veel. Waarom zou je dokken voor een ziekenhuis als een thuistest hetzelfde resultaat geeft? ALS. En dat vraagt ze hier.
Somebody that I used to know
pi_184945490
En dan is hij papa en komt terug? Ik zou je echt niet meer hoeven.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 10 februari 2019 @ 21:32:02 #5
468509 _--_
In varietate concordia
pi_184945688
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:22 schreef halfway het volgende:
En dan is hij papa en komt terug? Ik zou je echt niet meer hoeven.
Je BIOLOGISCHE kind in de steek laten. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zondag 10 februari 2019 @ 21:41:17 #6
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184945897
Hier https://www.nemokennislink.nl/publicaties/vaders-twijfels/ kun je het een en ander er over lezen en je eigen keuze maken.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184946072
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:22 schreef halfway het volgende:
En dan is hij papa en komt terug? Ik zou je echt niet meer hoeven.
Ik hoef geen preek te ontvangen over dat vreemdgaan slecht is. Helaas doen we als mens soms dingen in het leven, waar we ons zelf in een moeilijke positie plaatsen.

Mijn vraagstelling gaat niet over mijn persoonlijke situatie en wat jullie mening daarover is, maar over de betrouwbaarheid van de testen.
pi_184946113
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Hier https://www.nemokennislink.nl/publicaties/vaders-twijfels/ kun je het een en ander er over lezen en je eigen keuze maken.
Dit artikel had ik gelezen en komt uit 2007. Ik ben opzoek naar iets recentere informatie.

Toch bedankt.
  zondag 10 februari 2019 @ 21:49:29 #9
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184946146
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:48 schreef XFlowersx het volgende:

[..]

Dit artikel had ik gelezen en komt uit 2007. Ik ben opzoek naar iets recentere informatie.

Toch bedankt.
het klopt nog steeds. Afgezien van het feit dat sanquin in 2017 gestopt lijkt te zijn met de dna tests.

Wil je de dna test om ook alimentatie en omgang vast te stellen dan zou ik het sowieso door de rechter laten bekrachtigen en daar is een rechtsgeldige test voor nodig.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184946210
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:49 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

het klopt nog steeds. Afgezien van het feit dat sanquin in 2017 gestopt lijkt te zijn met de dna tests.

Wil je de dna test om ook alimentatie en omgang vast te stellen dan zou ik het sowieso door de rechter laten bekrachtigen en daar is een rechtsgeldige test voor nodig.
De rechtsgeldige test was ook mogelijk op de doe-het-zelf sites. Tegen een meerprijs van nog ¤100.

Maar voor nu is het belangrijkste dat we weten of mijn vriend de vader is of niet.
  zondag 10 februari 2019 @ 21:55:42 #11
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184946286
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:52 schreef XFlowersx het volgende:

[..]

De rechtsgeldige test was ook mogelijk op de doe-het-zelf sites. Tegen een meerprijs van nog ¤100.

Maar voor nu is het belangrijkste dat we weten of mijn vriend de vader is of niet.
je kan er gewoon van uit gaan dat een rechtsgeldige test betrouwbaar is. Maar een verwantschapstest is echt iets anders dan een vaderschapstest. Daar moet je op letten.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184946327
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:55 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

je kan er gewoon van uit gaan dat een rechtsgeldige test betrouwbaar is. Maar een verwantschapstest is echt iets anders dan een vaderschapstest. Daar moet je op letten.
Oké bedankt
pi_184947053
quote:
2s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:21 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ze wil toch ook dokken? Alleen niet onnodig veel. Waarom zou je dokken voor een ziekenhuis als een thuistest hetzelfde resultaat geeft? ALS. En dat vraagt ze hier.
Voor zoiets belangrijks moet geld geen rol spelen en moet je kiezen voor het beste. Van ALS is dus geen sprake.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_184947088
Zou nog ff wachten, misschien kun je het gelijk al zien.
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 22:37:53 #15
236264 crew  capricia
pi_184947302
Ik lees even mee. Succes TS!
Definitely not CIA
pi_184947708
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 22:26 schreef Chinless het volgende:

[..]

Voor zoiets belangrijks moet geld geen rol spelen en moet je kiezen voor het beste. Van ALS is dus geen sprake.
Alleen de vraag is wat is het beste?

[ Bericht 29% gewijzigd door XFlowersx op 11-02-2019 14:34:07 ]
  maandag 11 februari 2019 @ 01:05:47 #17
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_184949030
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 23:01 schreef XFlowersx het volgende:

[..]

Alleen de vraag is wat is het beste?

Het voordeel van een thuis test is dat ze beloven de resultaten binnen enkele dagen op te sturen, en dat is erg van belang zodat de échte vader zo min mogelijk mist van de kraamtijd.

Bij een officiële instantie moet je er gezamelijk heen en daar zit veel tijd overheen. Het wordt ook moeilijk om mijn vriend samen in één ruimte te krijgen met de man waar ik mee vreemdging.

Al ben ik het wel met je eens dat zekerheid in dit soort situaties het geld waard is.
Je vriend kan de test toch los van die ander doen hoe dan ook? Het gaat er toch om of hij wel of niet de vader is?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 11 februari 2019 @ 07:54:45 #18
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184949872
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 01:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je vriend kan de test toch los van die ander doen hoe dan ook? Het gaat er toch om of hij wel of niet de vader is?
je hoeft toch enkel bij je vriend die test te doen en niet met die vreemdga persoon?
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184950061
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 07:54 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

je hoeft toch enkel bij je vriend die test te doen en niet met die vreemdga persoon?
Tenzij er nog een derde is waar TS over zwijgt.

*plot thickens*
  maandag 11 februari 2019 @ 08:27:01 #20
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184950068
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 07:54 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

je hoeft toch enkel bij je vriend die test te doen en niet met die vreemdga persoon?
Hangt er vanaf wat het doel is. Wil je alleen weten wie het is, gaat het om omgang of om alimentatie?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_184950200
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 08:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat het doel is. Wil je alleen weten wie het is, gaat het om omgang of om alimentatie?
Lol, je zou maar n.a.v. een one night stand het verzoek krijgen om alimentatie te betalen. Of van je vreemdgaande ex.

Leuk om te weten wie hier de vader is hoor daar niet van. Vind alleen niet dat je ergens recht op heb.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 11 februari 2019 @ 08:52:11 #22
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184950277
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 08:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lol, je zou maar n.a.v. een one night stand het verzoek krijgen om alimentatie te betalen. Of van je vreemdgaande ex.

Leuk om te weten wie hier de vader is hoor daar niet van. Vind alleen niet dat je ergens recht op heb.
Tja, wat jij vindt is niet zo relevant voor de wetgever. De biologische vader was er bij en die kun je dus wijzen op zijn verantwoordelijkheid, zo eenvoudig is het.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_184950355
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 08:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lol, je zou maar n.a.v. een one night stand het verzoek krijgen om alimentatie te betalen. Of van je vreemdgaande ex.

Leuk om te weten wie hier de vader is hoor daar niet van. Vind alleen niet dat je ergens recht op heb.
Het kind kan er niet zoveel aan doen he?
compact en kleverig.
pi_184950595
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 08:52 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Tja, wat jij vindt is niet zo relevant voor de wetgever. De biologische vader was er bij en die kun je dus wijzen op zijn verantwoordelijkheid, zo eenvoudig is het.
Ja, maarja misschien niet handig om hier dieper op in te gaan. De wetgever is overigens niet de rechterlijke macht hè.
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het kind kan er niet zoveel aan doen he?
Dat is waarom het ook zo cru is dat TS hiermee is doorgegaan.
Off pill vreemdgaan zonder condoom :') Beide tering dom.

Nee die man waar ze mee vreemd ging zou nog wel mogen dokken van me maar met zo een actie ben je naar mijn idee wel echt enige verantwoording van de oude partner kwijtgespeeld. Biologisch zijn kind ja, maar nog afstandelijker dan gemiddelde zaaddonor van het kind.

[ Bericht 3% gewijzigd door ludovico op 11-02-2019 09:34:03 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 11 februari 2019 @ 09:24:10 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184950605
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 09:23 schreef ludovico het volgende:
Dat is waarom het ook zo cru is dat TS hiermee is doorgegaan.
Huh, wat?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_184950617
quote:
11s.gif Op maandag 11 februari 2019 09:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Huh, wat?
Zwangerschap, vreemdgaan, geen jasje of bescherming all of it. Alle risico's nemen op een kind zonder vader figuur. Nouja erger nog eigenlijk, een vreemdgaan baby, hoezéé.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184952303
Wat zijn jullie veroordelend zeg... ze vraagt alleen om advies welke test ze moet doen.

Ik vind het trouwens wel mooi dat de echte vader - ongeacht wie dat is - betrokken wil zijn bij de baby. Dus wie zegt dat het kind van TS geen vader zal hebben?

Sterkte TS!
pi_184952442
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 11:37 schreef Aerenia het volgende:
Wat zijn jullie veroordelend zeg... ze vraagt alleen om advies welke test ze moet doen.

Ik vind het trouwens wel mooi dat de echte vader - ongeacht wie dat is - betrokken wil zijn bij de baby. Dus wie zegt dat het kind van TS geen vader zal hebben?

Sterkte TS!
Waar lees jij dat?
pi_184953165
Een vaderschapstest wil niet garanderen dat de vader in het leven van je kindje wil zijn. Welke rol wil je dat de bio vader krijgt in het leven van je baby?

Succes TS, met de laatste loodjes en met de test. Ik ben 34 weken zwanger en blij dat ik steun heb van mijn man. Om dit allemaal alleen te moeten doen, brr moet er niet aan denken.
  maandag 11 februari 2019 @ 13:04:03 #30
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_184953401
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:52 schreef XFlowersx het volgende:
Maar voor nu is het belangrijkste dat we weten of mijn vriendex de vader is of niet.
Ik ga naar huis.
pi_184954745
Ik begrijp dat mensen graag hun mening willen geven over dit soort situaties en het erg makkelijk is om mij als schuldige aan te wijzen met de informatie die ik jullie gegeven heb gegeven.

Een jaar terug zal ik hetzelfde hebben gedacht.

Allimentatie, geld e.d zijn voor mij zaken die niet relevant zijn op dit termijn.
pi_184954801
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 12:46 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Een vaderschapstest wil niet garanderen dat de vader in het leven van je kindje wil zijn. Welke rol wil je dat de bio vader krijgt in het leven van je baby?

Dat is wat we willen bespreken.

[ Bericht 5% gewijzigd door XFlowersx op 11-02-2019 14:39:29 ]
pi_184954968
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 12:46 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Een vaderschapstest wil niet garanderen dat de vader in het leven van je kindje wil zijn. Welke rol wil je dat de bio vader krijgt in het leven van je baby?
Dat kan je toch pas bekijken als je het weet?

Ik kan mij voorstellen dat beide mannen nu zoiets hebben van: "prima, als het van mij is dan ben ik er voor het kind.". Maar dan moet je eerst weten of je de vader bent, en vervolgens praat je over invulling daarvan.
pi_184954979
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 14:28 schreef XFlowersx het volgende:
Ik begrijp dat mensen graag hun mening willen geven over dit soort situaties en het erg makkelijk is om mij als schuldige aan te wijzen met de informatie die ik jullie gegeven heb gegeven.

Een jaar terug zal ik hetzelfde hebben gedacht.
Kom nou zeg, wie zou er anders de schuldige moeten zijn van je eigen acties?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184955004
quote:
18s.gif Op maandag 11 februari 2019 14:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kom nou zeg, wie zou er anders de schuldige moeten zijn van je eigen acties?
Ten eerste is het toch wel duidelijk dat TS zichzelf 100% de schuld geeft?
Ten tweede is dat de vraag niet van TS.
Ten derde had de man met wie ze vreemdging zelf ook een rubbertje om kunnen doen. Hij is minstens zo schuldig aan deze zwangerschap.
pi_184955100
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 14:44 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ten eerste is het toch wel duidelijk dat TS zichzelf 100% de schuld geeft?
Ten tweede is dat de vraag niet van TS.
Ten derde had de man met wie ze vreemdging zelf ook een rubbertje om kunnen doen. Hij is minstens zo schuldig aan deze zwangerschap.
Ja dan moet ze niet zo iets achterlijks posten hoor.

Eens, heb ook al aangekaard dat vreemdgaan meneer mee mag dokken, ex meneer vind ik een ander verhaal, die is zo achterlijk voorgelogen dat enige wettelijke verbintenis met de moeder erg idioot is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184955677
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 14:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dan moet ze niet zo iets achterlijks posten hoor.

Eens, heb ook al aangekaard dat vreemdgaan meneer mee mag dokken, ex meneer vind ik een ander verhaal, die is zo achterlijk voorgelogen dat enige wettelijke verbintenis met de moeder erg idioot is.
Wie er moet betalen hangt af van de vaderschapstest. Of dat nu de ex of het neukertje is. Beiden hebben zeer bewust hun mannenpap in het gewillige vrouwke gedeponeerd tenslotte.
pi_184955756
Guuuuys :{

TS: misschien weet je verloskundige wel meer van kwaliteit en betrouwbaarheid van zulke testen. Ik zou het zelf iig bij de officiële instantie laten doen, lijkt me toch meer betrouwbaar.

Succes met alles!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_184955815
Volgende keer vreemdgaan met iemand van een andere huidskleur dat scheelt weer wat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184955913
quote:
16s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgende keer vreemdgaan met iemand van een andere huidskleur dat scheelt weer wat.
Of van hetzelfde geslacht, stuk minder risico op zwangerschap.
pi_184956127
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Wie er moet betalen hangt af van de vaderschapstest. Of dat nu de ex of het neukertje is. Beiden hebben zeer bewust hun mannenpap in het gewillige vrouwke gedeponeerd tenslotte.
Zeer bewust? Hij was er bewust van dat zijn ex vreemd zou gaan op hem? Denk het niet hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184956334
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeer bewust? Hij was er bewust van dat zijn ex vreemd zou gaan op hem? Denk het niet hoor.
Wat heeft het vreemdgaan te maken met deponeren van mannenpap in haar gewillige voorbipsje?

Hij heeft het daarin geholpen zonder maatregelen te nemen, en dus met de kans op papa worden.
pi_184956908
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:19 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Wat heeft het vreemdgaan te maken met deponeren van mannenpap in haar gewillige voorbipsje?

Hij heeft het daarin geholpen zonder maatregelen te nemen, en dus met de kans op papa worden.
Je kunt best akkoord gaan met het risico op zwangerschap, alleen hield mevrouw cruciale informatie achterwege om van hem te verwachten dat hij dit risico bewust heeft kunnen nemen.

Het was mw haar verantwoording om dit soort cruciale informatie te delen, de man in kwestie kun je niet verantwoordelijk houden voor het niet verkrijgen van deze informatie.

Word je nog wettelijk vast gebonden aan de vrouw die note bene vreemd ging, hoeveel onrecht wil je hebben?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184957063
En daarom, lieve kindertjes, is vreemdgaan door vrouwen veel erger dan dat door mannen.
pi_184957093
quote:
16s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgende keer vreemdgaan met iemand van een andere huidskleur dat scheelt weer wat.
Ah dáár komt dus de fascinatie vandaan. Zodat je bij de geboorte meteen weet waar je aan toe bent.
pi_184957140
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:03 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ah dáár komt dus de fascinatie vandaan. Zodat je bij de geboorte meteen weet waar je aan toe bent.
Scheelt toch duizend euro.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 11 februari 2019 @ 17:22:11 #47
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184957401
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kunt best akkoord gaan met het risico op zwangerschap, alleen hield mevrouw cruciale informatie achterwege om van hem te verwachten dat hij dit risico bewust heeft kunnen nemen.

Het was mw haar verantwoording om dit soort cruciale informatie te delen, de man in kwestie kun je niet verantwoordelijk houden voor het niet verkrijgen van deze informatie.

Word je nog wettelijk vast gebonden aan de vrouw die note bene vreemd ging, hoeveel onrecht wil je hebben?
Misschien wilde die ex wel een kind. Kortom, wil hij als hij de biologische vader is verantwoordelijkheid hebben voor dat kind.

Hij wordt dan ook niet gevonden aan die vrouw, maar aan dat kind. En vooral,de ts zegt dat dit niet over financieen gaat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 11 februari 2019 @ 17:23:11 #48
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184957421
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:01 schreef matigeuser het volgende:
En daarom, lieve kindertjes, is vreemdgaan door vrouwen veel erger dan dat door mannen.
Oh, je partner die een kind verwekt bij een ander is minder erg? Heeft geen vergelijkbare gevolgen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184957761
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Oh, je partner die een kind verwekt bij een ander is minder erg? Heeft geen vergelijkbare gevolgen?
Minder denk ik.
  maandag 11 februari 2019 @ 19:46:16 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_184959928
Ja, hallo, er mag nu gestopt worden met het aannemen en veroordelen
De ts vraagt om ervaringen met een vaderschapstest.
Dat de keuzes die tot deze situatie hebben geleid niet zo heel handig waren heeft ze zelf ook wel door, daar heeft ze geen groepje fokkers voor nodig om dat er nog eens lekker in te wrijven.
Ts, ik denk niet dat je hier veel ervaringen gaat vinden. Ik zou dit inderdaad met je verloskundige of huisarts bespreken, zij kunnen je vast beter adviseren. Veel sterkte :*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')