abonnement Unibet Coolblue
pi_184936193
pi_184936217
Dat is altijd fijn Hestia.....even lekker douchen en dan iets gemakkelijks aan!

Overdag gaat het gelukkig wel met de pijn.....
pi_184936282
Ja idd dan voel ik me toch iets frisser en minder lui, ook al zit ik verder de hele dag op de bank :+
Dat scheelt idd wel. 's Nachts lig je toch vooral in dezelfde houding natuurlijk.
pi_184936309
Ja precies......overdag beweeg ik meer.......dat doe ik natuurlijk niet als ik slaap.....maar je hoort mij niet klagen tot nu toe :)
pi_184936429
Ik vind het idd ook wonderbaarlijk snel gaan als je nu al zonder krukken stukjes in huis kunt lopen.
En je wordt goed verwend natuurlijk O+
pi_184936451
Dat verwennen doet veel goed inderdaad O+

Moet wel oppassen dat ik dan niet teveel wil doen hoor......tis dat het nu slecht weer is anders had ik wel even naar buiten gewild.... :@
pi_184936658
Ja snap ik. Eind van de week wordt het mooi weer zeggen ze, dus tegen die tijd maar even kijken ;)
pi_184936701
Al is het dan maar even de tuin in inderdaad! Al wil ik ook graag naar de brillenwinkel want nu is het afgebroken pootje een beetje provisorisch vast geplakt :)
pi_184938743
Oh dat is idd niet handig nee. Ik hoop voor je dat het kan van de week!
Er is brand hier even verderop. Wat een ramptoeristen die in de regen allemaal gaan staan kijken, politie moet gewoon afzetten :')
pi_184938777
Ramptoeristen....heb dat nooit begrepen waarom je dat zou willen doen....


Heb je wie is de mol al gekeken?
pi_184938991
Nee, was pas laat uit bed :@ Dus nu schaatsen kijken en als dat zo afgelopen is ga ik terugkijken ^O^
pi_184939039
Dan hou ik nog even m'n mond :)
pi_184941409
Ook lekker gevaarlijk, want het was met een gasfles :o

Omgeving afgezet vanwege brandende gasfles in kelderbox Apeldoorn
pi_184941438
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:14 schreef _Hestia_ het volgende:
Ook lekker gevaarlijk, want het was met een gasfles :o

Omgeving afgezet vanwege brandende gasfles in kelderbox Apeldoorn
Lekker handig :o :o
pi_184943518
Nou idd :o :o :o

Ik heb het terug gekeken! Sinan aan het rennen _O_
Maar wat werd er weer lekker gemold zeg _O-
pi_184943682
Heb Sinan zelfs terug gekeken.....uniek beeldmateriaal :D :D!! Die tuktuk's waren leuk hè? Wel een bummer dat er niemand weghoefde....
pi_184943724
Haha ja en hij deed zelfs nog goed mee aan een opdracht _O_
Ja ik heb het liefst ook gewoon elke week iemand die weggaat hoor :@
En ik ben ook te autistisch voor 2 opdrachten, dan test, dan nog een opdracht en dan geen executie :7
pi_184943779
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha ja en hij deed zelfs nog goed mee aan een opdracht _O_
Ja ik heb het liefst ook gewoon elke week iemand die weggaat hoor :@
En ik ben ook te autistisch voor 2 opdrachten, dan test, dan nog een opdracht en dan geen executie :7
Dat was irritant ja ha ha.....en oh wat een helden die wel durfde te ziplinen!
pi_184943881
Ja echt wel een lef hoor! Lijkt mij wel gaaf, maar ook wel doodeng.

Opgewarmde pizza van Domino's ging trouwens prima :9
pi_184943921
Aha mooi zo! Heb hier zoonlief maar even naar z'n meisje gestuurd.....ze zijn allebei vrij morgen en ze hebben zo goed voor me gezorgd dat ik ze wel even tijd voor hun saampjes gun O+


Hoe is het met de zieke van vriendlief?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2019 20:03:17 ]
pi_184944065
Lief van je O+
Met de zieke gaat het wel wat beter, maar zelf heeft hij wel al hele dag barstende koppijn. Dus hoop echt niet dat hij zelf ook ziek wordt. Niks aan te doen als het wel zo is natuurlijk, maar hoop het niet. Ik hou me nou maar voor dat er vrouwen zijn die hun man maanden moeten missen als ze op missie zijn ofzo en mijn week tot nu toe dan wel meevalt. Vergelijken met mensen die het nog minder hebben is beter dan met mensen die het beter hebben :P
pi_184944081
Verstandige instelling van je ^O^
pi_184944157
Ja anders maak ik mezelf alleen maar gek. Natuurlijk mis ik hem ontzettend en hij mij ook en krijg gelukkig nu wel weer meer appjes *; En het is ook gewoon overmacht door die griep dus kan hem ook niks kwalijk nemen.
Nu nog maar weer een stukje cake eten en dan de Luizenmoeder kijken *O*

Edit: en wauw later van de week 11/12 graden en zonnig, lente *O*
pi_184944208
Hey liefjes, fijn dat het nog beter gaat @Cinderella! @Hestia, is de appelkoek/cake al op?

Ik moet nog even landen. Onderweg naar huis, heerlijk weekend gehad! Kaartje en plectrums vielen erg in de smaak. Ik kreeg meteen een miniserenade met behulp van een van de plectrums O+

Verder veel gekletst, veel te weten gekomen over elkaar en superfijne intieme momenten gehad. We zijn echt heel blij met elkaar *;
Gek? kan je dat eten?
pi_184944288
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 20:17 schreef quickstepster het volgende:
Hey liefjes, fijn dat het nog beter gaat @:Cinderella! @:Hestia, is de appelkoek/cake al op?

Ik moet nog even landen. Onderweg naar huis, heerlijk weekend gehad! Kaartje en plectrums vielen erg in de smaak. Ik kreeg meteen een miniserenade met behulp van een van de plectrums O+

Verder veel gekletst, veel te weten gekomen over elkaar en superfijne intieme momenten gehad. We zijn echt heel blij met elkaar *;
Je moet wel de _ voor en achter mn naam zetten, anders werkt die notification niet ;) Je moet echt de volledige naam doen dan. Al lezen wij toch wel alles hier O-)
Nee nu nog een stukje en dan morgen nog en dan is hij op. Helemaal in mn eentje opgegeten dan :@

En echt fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend samen hebben gehad, hij blij was met de kaart en plectrums en jullie ook weer meer over elkaar te weten zijn gekomen. Morgen 3 maanden toch? *;
Succes met weer even landen :*

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 10-02-2019 20:26:06 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')