abonnement Unibet Coolblue
pi_184921899
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:31 schreef snetje het volgende:
Shelley gaat eerst weer even roken...
En ze heeft het toch weer voor elkaar, iedereen is aan de slag gegaan in de silo en zij...................
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_184921905
lompe Merel die semiintelligent probeert te doen
Make trouble not war
pi_184921966
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:31 schreef yaello het volgende:

[..]

Ja prima, voor de onwetende verzonnen haha. Maar wat ik ermee wil zeggen is dat het totaal niet geleefd heeft en dat dat logisch is. Even snel een evenement knallen met vier dagen voorbereidingstijd terwijl er nog 100 andere dingen moeten gebeuren. Werkt niet. Zeker niet met deze groep. En Shelley als organisator is ook niet bevorderend haha.
:Y hekske als hoofd evenementen had t direct over moet pakken, maar nee allemaal adviezen en denk hieraan en daaraan terwijl ze weet dat sjel te lomp/dom hiervoor is.

Tuurlijk weer een stomme actie van sjel, dat buiten kijf
pi_184922007
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:36 schreef BakkieBaksteen het volgende:

[..]

:Y hekske als hoofd evenementen had t direct over moet pakken, maar nee allemaal adviezen en denk hieraan en daaraan terwijl ze weet dat sjel te lomp/dom hiervoor is.

Tuurlijk weer een stomme actie van sjel, dat buiten kijf
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:36 schreef BakkieBaksteen het volgende:

[..]

:Y hekske als hoofd evenementen had t direct over moet pakken, maar nee allemaal adviezen en denk hieraan en daaraan terwijl ze weet dat sjel te lomp/dom hiervoor is.

Tuurlijk weer een stomme actie van sjel, dat buiten kijf
zelfs Hiske hoeft niets in dit geval, Sjellie gooide gewoon iedereen voor de bus _O- moest van de FEBO zeggen ze, nou hoe idioot kan je dat doen?
Make trouble not war
pi_184922010
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:36 schreef BakkieBaksteen het volgende:

[..]

:Y hekske als hoofd evenementen had t direct over moet pakken, maar nee allemaal adviezen en denk hieraan en daaraan terwijl ze weet dat sjel te lomp/dom hiervoor is.

Tuurlijk weer een stomme actie van sjel, dat buiten kijf
Hiske als mentrix is ook niet echt bevorderlijk.Die maakt een draaiboek,legt elke verantwoordelijkheid neer bij een ander,en gaat zeiken achteraf.
Even een reminder naar de laatste markt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184922023
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Hiske als mentrix is ook niet echt bevorderlijk.Die maakt een draaiboek,legt elke verantwoordelijkheid neer bij een ander,en gaat zeiken achteraf.
Even een reminder naar de laatste markt.
Hiske maakt helemaal geen draaiboek, vindt ze niet nodig! Heb ik haar horen zeggen
Make trouble not war
pi_184922032
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Hiske maakt helemaal geen draaiboek, vindt ze niet nodig! Heb ik haar horen zeggen
Tja al die chaos zit in haar hoofd :+
pi_184922036
ben al blij dat die Fanstore geen K-store heet
Make trouble not war
pi_184922047
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Hiske maakt helemaal geen draaiboek, vindt ze niet nodig! Heb ik haar horen zeggen
Ik zag haar met Shelley bezig met een soort van draaiboek.Vandaar mijn post.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184922058
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik zag haar met Shelley bezig met een soort van draaiboek.Vandaar mijn post.
ja ik snap je, maar Sjel moet dat wel, terwijl Hiske dat zelf verdomt
Make trouble not war
pi_184922066
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:41 schreef Bramenstruik het volgende:
ben al blij dat die Fanstore geen K-store heet
Ze wilde eerst BK,maar dat merk bestaat al.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184922077
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ze wilde eerst BK,maar dat merk bestaat al.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de mijne ook, geeft niet
Make trouble not war
  zaterdag 9 februari 2019 @ 19:43:55 #38
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184922096


Teamwork! *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184922125
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:42 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

de mijne ook, geeft niet
O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184922139
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Hiske als mentrix is ook niet echt bevorderlijk.Die maakt een draaiboek,legt elke verantwoordelijkheid neer bij een ander,en gaat zeiken achteraf.
Even een reminder naar de laatste markt.
True, overigens weerleg ik niet,sterker bevestig ik juist, dat sjel een domme koe is
pi_184922212
Maar,dit hadden ze eigenlijk ook kunnen weten.Dit is het derde evenementje van Shelley wat weer gaat floppen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184922271
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]

Teamwork! *O*
En wat mij opvalt,met schuurpapier en niet met een achterlijk mesje.En er zijn er aardig wat klaar. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184922275
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:

[..]

True, overigens weerleg ik niet,sterker bevestig ik juist, dat sjel een domme koe is
zo grappig, want ik had het woord ignorant, zoals alleen dat engelstalig gezegd kan worden, je raadt nooit wat de letterlijke vertaling is...........................................
Make trouble not war
pi_184922292
onwetend _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Make trouble not war
pi_184922295
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maar,dit hadden ze eigenlijk ook kunnen weten.Dit is het derde evenementje van Shelley wat weer gaat floppen.
Die hoort ook niet zonder begeleiding rond te lopen, verlies je dr uit het oog gaat ze de meest dwaze acties uithalen
pi_184922337
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
onwetend _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Agree ^O^

En dat betekent gewoon eens 😇
pi_184922358
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:

[..]

Agree ^O^

En dat betekent gewoon eens 😇
ze zegt het zelf altijd dat ze onwetend is, ik dacht zelf dat achter het woord "ignorant" nog een andere lading zat, maar Sjel heeft in deze gelijk
Make trouble not war
pi_184922388
Tim aan het werk



pi_184922404
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:52 schreef BakkieBaksteen het volgende:

[..]

Die hoort ook niet zonder begeleiding rond te lopen, verlies je dr uit het oog gaat ze de meest dwaze acties uithalen
Stel je voor;hier schat,ga maar winkelen met mijn pinpas. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184922408
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:56 schreef Crabapple het volgende:
Tim aan het werk


[ afbeelding ]
dat zijn wel heel grote gloryholes :X maar de reet van Frutsel moet er natuurlijk door
Make trouble not war
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')