dat heb ik niet gekijktquote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Best knap met die grote jetsers
En is het gelukt bij de J?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even wat tegenwicht er tegenaan gooien.
Moet nog gaan, ben net pas weer aangekleed.quote:
Ga je helemaal voor zeep? Je kan toch ook een beetje afwasmiddel gebruikenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet nog gaan, ben net pas weer aangekleed.
In mijn vrije tijd haast ik mij nooit.
Nee, zou wel kunnen maar vind ik niet prettig, neem en nu meteen 3 mee en wat deo zodat ik weer voorraad heb, het is maar een stukkie, en dat voelt dan uiteindelijk toch beter.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je helemaal voor zeep? Je kan toch ook een beetje afwasmiddel gebruiken
Dat heb ik geeneensquote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je helemaal voor zeep? Je kan toch ook een beetje afwasmiddel gebruiken
Aha ok, als je het niet erg vindt om er weer op uit te gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zou wel kunnen maar vind ik niet prettig, neem en nu meteen 3 mee en wat deo zodat ik weer voorraad heb, het is maar een stukkie, en dat voelt dan uiteindelijk toch beter.
Kan ik meteen even de buurt 'checken'.![]()
Het lag niet in de planning, maar ach...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Aha ok, als je het niet erg vindt om er weer op uit te gaan
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe maak je je aanrecht e.d. dan schoon? Met van die doekies?
Die heb ik ook in huis, maar da's niet genoeg jongen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja van die schoonmaakallesreinigerdoekjes
Gewoon doekie met soppie. Al dat nieuwerwetse gedoequote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik ook in huis, maar da's niet genoeg jongen.
Nou mijn aanrecht is brandschoonquote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vrouwen zijn dan meestal geen geweldige koks, maar schoonmaken kunnen ze, dat laat bij mannen weer vaak te wensen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |