abonnement Unibet Coolblue
  Official ESF Kreviewer zaterdag 9 februari 2019 @ 23:25:19 #181
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184927801
Wat een faalavond was dit. :{. Kutzooi. :r.

(dit is verder geen uitnodiging tot meer info, slechts een constatering.)

Dat moest er even uit.
pi_184927811
Volgens mij kunnen ze je wel uitsluiten als ze vermoeden dat het reguliere onderhoud niet goed wordt uitgevoerd/bijgehouden.

Zal er dus ook aan liggen wat voor soort problemen of ze t als fair use zien?

Ik heb de afgelopen jaren gehad (sinds 2011, twee verschillende auto’s)
Auto 1
- afgebroken stabilisatorstang
- lege accu/startproblemen
Auto 2
- sleutel in de auto/buitengesloten
- kapotte accu/vuile gasklep
- kapotte waterpomp
- transponder uit sleutel gevallen en dus weggesleept (niet in bezit van reservesleutel)
Kwak
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:26:52 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184927825
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bijna op het einde en dan wordt meer duidelijk. Maar waarom algehele vaagheid tot 3/4e van de film :(
Dat hebben op zich wel meer films :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:27:42 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184927846
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Yep. Daardoor durft ze eigenlijk ook niet echt meer in restaurants te gaan eten.

Terwijl ik dat heul graag doe :7 Ben nu aan t proberen om eerst eens bij een bevriende chef te gaan eten. Om haar het vertrouwen een beetje te geven dat ze niet na 1 hap de rest van de avond op de pot zit.

Toko's waar ik haar graag mee naar toe neem houden er 100% rekening mee als ik om lactosevrij vraag (desnoods voor de hele tafel), en houden dat rook rekening mee met kruisbesmetting in de keuken. Velen pretenderen het te doen, maar in de praktijk valt dat toch vies tegen. Scheelt toch weer als je de (sous)chefs kent..
Wat vervelend zijn zulke dingen toch :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:28:26 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184927864
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:25 schreef Kreator het volgende:
Wat een faalavond was dit. :{. Kutzooi. :r.

(dit is verder geen uitnodiging tot meer info, slechts een constatering.)

Dat moest er even uit.
* Molo schuift bier en taart toe
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184927872
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat vervelend zijn zulke dingen toch :(
Mja ach. Beter schiet het een beetje op met die hart scheiss.

Kan ze weer lactosepillen eten :+
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:30:22 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184927902
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens mij kunnen ze je wel uitsluiten als ze vermoeden dat het reguliere onderhoud niet goed wordt uitgevoerd/bijgehouden.

Zal er dus ook aan liggen wat voor soort problemen of ze t als fair use zien?


Dit ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:30:51 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184927913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:29 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Mja ach. Beter schiet het een beetje op met die hart scheiss.

Kan ze weer lactosepillen eten :+
Enige vooruitgang in dat traject? Burnen enzo toch of zijn ze nog niet over uit?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184927981
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Enige vooruitgang in dat traject? Burnen enzo toch of zijn ze nog niet over uit?
De extra link moet eerst nog (steeds) gelokaliseerd worden.. Aangezien ze ook allergisch is voor de contrastvloeistof die daarvoor gebruikt wordt, staat ze op een wachtlijst voor een andere methode in zweden waar maar 1 locatie dat aanbiedt.

Maar door de hele zwangerschap enzo is ze onderop de wachtlijst terecht gekomen hiervoor. Want zwanger == geen mogelijkheid voor deze scan/echo.

We zijn opties aan het bekijken om het in Nederland te laten doen. Maar goed, daar kleven ook haken en ogen aan omdat wij niet getrouwd zijn enzo.
pi_184928158
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens mij kunnen ze je wel uitsluiten als ze vermoeden dat het reguliere onderhoud niet goed wordt uitgevoerd/bijgehouden.

Zal er dus ook aan liggen wat voor soort problemen of ze t als fair use zien?

Ik heb de afgelopen jaren gehad (sinds 2011, twee verschillende auto’s)
Auto 1
- afgebroken stabilisatorstang
- lege accu/startproblemen
Auto 2
- sleutel in de auto/buitengesloten
- kapotte accu/vuile gasklep
- kapotte waterpomp
- transponder uit sleutel gevallen en dus weggesleept (niet in bezit van reservesleutel)
Mja, misschien was dat het. Ik had in dat jaar een gekke piep tijdens het rijden, daar konden ze geen oplossing voor vinden. Ook een keer een lege accu. En J had een klapband ofzo waardoor hij op het verdrijvingsvlak tussen twee weghelften net na een tunnel op de snelweg stond. Dat waren drie dingen en dus reden voor een dreigbrief.
Spoilers!
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:47:42 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184928235
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:36 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

De extra link moet eerst nog (steeds) gelokaliseerd worden.. Aangezien ze ook allergisch is voor de contrastvloeistof die daarvoor gebruikt wordt, staat ze op een wachtlijst voor een andere methode in zweden waar maar 1 locatie dat aanbiedt.

Maar door de hele zwangerschap enzo is ze onderop de wachtlijst terecht gekomen hiervoor. Want zwanger == geen mogelijkheid voor deze scan/echo.

We zijn opties aan het bekijken om het in Nederland te laten doen. Maar goed, daar kleven ook haken en ogen aan omdat wij niet getrouwd zijn enzo.
En de omringende landen ook niet makkelijker?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184928279
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:47 schreef Molo het volgende:

[..]

En de omringende landen ook niet makkelijker?
Daar of hier maakt niet uit..
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:51:37 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184928334
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:49 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Daar of hier maakt niet uit..
Ah ok. Zou me kunnen voorstellen dat de Scandinavische landen samen nog wat regelingen hebben ofzo, maar nu in dit geval misschien niet nee

Balen zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184928739
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:25 schreef Kreator het volgende:
Wat een faalavond was dit. :{. Kutzooi. :r.

(dit is verder geen uitnodiging tot meer info, slechts een constatering.)

Dat moest er even uit.
:*
Aangehoord. Sympathiek gekeken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184928979
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:36 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

De extra link moet eerst nog (steeds) gelokaliseerd worden.. Aangezien ze ook allergisch is voor de contrastvloeistof die daarvoor gebruikt wordt, staat ze op een wachtlijst voor een andere methode in zweden waar maar 1 locatie dat aanbiedt.

Maar door de hele zwangerschap enzo is ze onderop de wachtlijst terecht gekomen hiervoor. Want zwanger == geen mogelijkheid voor deze scan/echo.

We zijn opties aan het bekijken om het in Nederland te laten doen. Maar goed, daar kleven ook haken en ogen aan omdat wij niet getrouwd zijn enzo.
Tijd voor een bruiloft *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
  zondag 10 februari 2019 @ 00:32:07 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184929207
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van (film)cultuur. Ik kijk naar Once Upon a Time in the West. Ik snap de helft van de verhaallijn niet. Nog nooit zoveel mannen zo veelbetekenend en zwijgend in de camera zien turen. Met natuurlijk de bekende harmonica op de voor- of achtergrond in vele variaties. Interessant om te zien hoe muziek een bepaalde sfeer kan weergeven, maar of ik het nu een goede film vind... ben er nog niet aan uit.
In 1968 wel 4 avonden achter elkaar in de bioscoop gezien. Meteen erna ook de LP met de filmmuziek gekocht. 1 van mijn all-time favorites. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 10 februari 2019 @ 00:32:47 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184929219
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:25 schreef Kreator het volgende:
Wat een faalavond was dit. :{. Kutzooi. :r.

(dit is verder geen uitnodiging tot meer info, slechts een constatering.)

Dat moest er even uit.
:*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184929239
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:32 schreef golfer het volgende:

In 1968 wel 4 avonden achter elkaar in de bioscoop gezien. Meteen erna ook de LP met de filmmuziek gekocht. 1 van mijn all-time favorites. ^O^
Ben je 4 keer op rij naar dezelfde film gegaan! Jeetje, dan moet je wel heel erg onder de indruk zijn geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 februari 2019 @ 00:44:16 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184929474
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:33 schreef Isabeau het volgende:

Ben je 4 keer op rij naar dezelfde film gegaan! Jeetje, dan moet je wel heel erg onder de indruk zijn geweest.
Yups.
Heb ik ook een keer gedaan bij Mad dogs and Englishman-film.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184929506
Ik heb wel eens films 2x gezien in de bioscoop, maar echt nog nooit 4x _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184929663
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:32 schreef golfer het volgende:

[..]

In 1968 wel 4 avonden achter elkaar in de bioscoop gezien. Meteen erna ook de LP met de filmmuziek gekocht. 1 van mijn all-time favorites. ^O^
En omdat Willem Duys keer op keer op zondagmorgen de muziek van Morricone draaide in zijn programma Muziekmozaïek, werd de muziek eindelijk erkend. _O_

@frantic: Wat een gedoe rond E. en haar gezondheid. Kan zij wel werken ondertussen?

@:Kreat: is de liefde (weer) over? :*
  zondag 10 februari 2019 @ 01:09:37 #202
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184929913
man, wat een topavond in het theater weer. Zo goed als volle bak, prachtig geluid en razend enthousiast publiek. Geeft wel een enorme kick altijd.

beeld van iemand uit publiek:

https://www.facebook.com/(...)8140/?type=3&theater
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_184930293
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 01:09 schreef TAV74 het volgende:
man, wat een topavond in het theater weer. Zo goed als volle bak, prachtig geluid en razend enthousiast publiek. Geeft wel een enorme kick altijd.

beeld van iemand uit publiek:

https://www.facebook.com/(...)8140/?type=3&theater
En ik maar hopen dat jij ook op het filmpje aan het woord kwam :7 voor de rest ziet het er gezellig uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 februari 2019 @ 06:31:01 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184931294
:O

Morguh!

@TAV ziet er tof uit hoor!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184931364
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oh?
Het uitproberen waard. Ze zijn volkomen ongeorganiseerd dus je krijgt nooit in een keer je bestelling mee, maar de taarten zijn altijd een succes :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_184931391
Frantic, Als E in NL zou komen wonen dan kan ze in NL verzekerd worden, maat houdt ze ook in Zweden recht op verzekering. Moet via försakringskassan en een e411 formulier. Zo heb ik het ook jaren gedaan toen ik in dld woonde maar in Zweden werkte...

Denk trouwens dat de zorg in Zweden over het algemeen beter is, maar heb geen ervaring het gecompliceerde zaken...
pi_184931574
@Kreator: Succes vandaag en gefeliciteerd met je zus.
Lief dat je je ouders chauffeurt vandaag ondanks geen zin :*

@TAV, wat gaaf dat! Doe je nou alweer een tijdje, toch? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_184931583
Gisteravond was priiiiiiiiima met wederom een seizoen van Merlin afronden en smoked porters (bier).
Momenteel sterke koffie en karameltruffels. Echt ontbijt komt wel als de rest wakker is. :)

Even weekupdate Eftelingnieuwsshizzleding schrijven nu. *knakt vingers*
Let me see you stripped down to the bone
pi_184931600
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van (film)cultuur. Ik kijk naar Once Upon a Time in the West. Ik snap de helft van de verhaallijn niet. Nog nooit zoveel mannen zo veelbetekenend en zwijgend in de camera zien turen. Met natuurlijk de bekende harmonica op de voor- of achtergrond in vele variaties. Interessant om te zien hoe muziek een bepaalde sfeer kan weergeven, maar of ik het nu een goede film vind... ben er nog niet aan uit.
Ik trek die film ook niet hoor. Paar keer geprobeerd, bij elke poging in slaap gevallen. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_184931615
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:25 schreef Kreator het volgende:
Wat een faalavond was dit. :{. Kutzooi. :r.

(dit is verder geen uitnodiging tot meer info, slechts een constatering.)

Dat moest er even uit.
Ah meh. Bij aan het lezen, dus het voelt nog een beetje als een cliffhanger.
*leest verder*
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')