Boybandquote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
owww maar dat zou ik ook kunnen doen.... wie zijn dat dan?
owwwww maar dat was een briljant nummer!!!!quote:
Die doped up blik ook altijdquote:
Allebei lekker!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:07 schreef Molo het volgende:
Kind wil geen mandarijn, maar wel matcha mochi, heldin
ahhh ja dat kan het ook nog wel eens zijn ja (twijfelde ernstig aan eigen vermogens onderwijl telefoon van collega die raar dataverbruik heeft fixend en dacht AFBLIJVEN ik kan er echt niks van op momentquote:
Wat vervelende tochquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:17 schreef AnneX het volgende:
Helaasch...de fudge is niet te snijden, want té zacht.
Wel lekker smeren op een boterham morgen en nu scheppen met een eierlepeltje
Voedingscentrum is niet happy jongedamequote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Frietjes iets te lang gebakken. Smaakten nog prima. RIP aan de nabestaanden.
Bijquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:17 schreef AnneX het volgende:
Helaasch...de fudge is niet te snijden, want té zacht.
Wel lekker smeren op een boterham morgen en nu scheppen met een eierlepeltje
Je hebt nog steeds last van koortsaanvallen, dat je zulke plaatjes post?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Voedingscentrum is niet happy jongedame![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een keer yoga gedaan, was dat mens ook bij. Nog meer jeukopwekkend in het echt dan op tv. Op zich knap wel...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds last van koortsaanvallen, dat je zulke plaatjes post?
Pics van je poten op de salontafel!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:33 schreef Lonaa het volgende:
Vanmiddag verjaardag van mama geweest, nu thuis, vanavond lekker op de bank.
Geen taart. Supermarktbrowniequote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Pics van je poten op de salontafel!
En wat voor taart had je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |