Zéker weten dat het hem daarom gaat. Hij is maar wat blij dat er eindelijk een klein meisje gehapt heeft en hem geeft wat hij verwacht.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:03 schreef yaello het volgende:
[..]
Hij laat haar niet alleen de buitenwereld in gaan natuurlijk, al die leukere, knappere en lievere mannen vormen een gevaar voor hem.
Steun trekken neem ik aan of solliciteren als hovenier.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:06 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Wat denkt Tim te gaan doen buiten Utopia?
Maar dat wil hij niet meer!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Steun trekken neem ik aan of solliciteren als hovenier.
Studentenkotje, paar rode lichies....quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:06 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Wat denkt Tim te gaan doen buiten Utopia?
Zou kunnen...........quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:10 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Studentenkotje, paar rode lichies....
Zal wel moeten, iets anders kan hij niet vrees ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar dat wil hij niet meer!
Háár aan het werk zetten inderdaad. Vanaf dag 1 al een loverboy gevonden.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:10 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Studentenkotje, paar rode lichies....
En happen doet zequote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zéker weten dat het hem daarom gaat. Hij is maar wat blij dat er eindelijk een klein meisje gehapt heeft en hem geeft wat hij verwacht.
Kan je zien 1 post boven jou...of zie je dat niet?quote:
Geen reactie van jou alleen maar de mededeling van DGK.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan je zien 1 post boven jou...of zie je dat niet?
Weird.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen reactie van jou alleen maar de mededeling van DGK.
En de chauffeur verraad het meteen. Electrische motor.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:18 schreef Chanel5 het volgende:
Die auto stond er al een tijdje hoor.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:19 schreef Chanel5 het volgende:
Crossmotor en kleding of verstond ik het niet goed.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie post 115 dan als je me niet geloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |